Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
almos avatar
Próbálom telepiteni a Brotherhoodot,de felénél kiirja,hogy Spain lang in data3 CRC hiba és leáll,valakinek valami okos ötlete?
0
0
0
0
zsivko avatar
berki_zsolt írta:
Már megint rossz a steam, valamint hibát ír ki az ati catalystnál és az msn se jön bem és most a frissítés is megállt..

Ilyenkor mi a gond, hogy semmi se jön be? Még csak 2 napja raktam fel a rendszert...

Nekem általában akkor fordul elő, ha van hibás szektor a vinyon. Már mint, hogy megbolondul a frissen telepit gép.
0
0
0
0
no avatar
Meg jóval kevesebbet is fogyaszt.Feleannyi áramot fogyaszt mint a 4730.Már ha ez szempont.😃
0
0
0
0
Devis avatar
ez azért nem így megy, de egyébként tényleg az 5670 a jobb
[LINK]
0
0
0
0
Joker avatar
Optimusz08 írta:
HD4730 VS HD5670 Melyik az erősebb??? Nem találtam tesztet

A HD5670 az jobb de nem mindegy meik márka!

Az ASUS radeonok nagyon jók.

HD5670:https://upload.hardver-teszt.hu/imgs/news/2010/578/asus-eah5670-di-1gd5-spec.jpg
VS
HD4730:https://tpucdn.com/reviews/Sapphire/HD_4730/images/gpuz_oc.gif
0
0
0
0
berki_zsolt avatar
Már megint rossz a steam, valamint hibát ír ki az ati catalystnál és az msn se jön bem és most a frissítés is megállt..

Ilyenkor mi a gond, hogy semmi se jön be? Még csak 2 napja raktam fel a rendszert...
0
0
0
0
csele008 avatar
kellene egy kis segítség estint a a windows csik az asztalrol es minden ikon help pls
0
0
0
0
no avatar
Ferling köszönöm a linket
0
0
0
0
Ferling avatar
Optimusz08 írta:

[LINK]
Magánvélemény: HD5670

snorbert194 írta: