Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
niteforce avatar
Chuck írta:
hali. annyit akarok kérdezni kíváncsiságból hogy a fujitsu siemens vagy a codegen jobb márka? 😃

fujitsu siemens 😀

Codegen az nem jó 😆
0
0
0
0
Chuck avatar
hali. annyit akarok kérdezni kíváncsiságból hogy a fujitsu siemens vagy a codegen jobb márka? 😃
0
0
0
0
Kornel77 avatar
Sziasztok.Lenne egy nagy kérésem..
Rákapcsolom a Sony 1-t az LG Lcd tévére..de csak hang van,kép nincs...Azt írja nincs jel..
Kérem valaki segítene..nagyon fontos lenne 😀
0
0
0
0
wdavid avatar
BIOSban kell beállítani ha 2 kártyát akarsz használni, legalább is ahogy én tudom 😃 abban azért nem vagyok biztos h felér egy 6950el 😃
0
0
0
0
patrikk911 avatar
Helló van 1 vidikarim hd6540g2 ha játszanék pl a bf3 mal akkor magától hasz. ja a 2 vidikari v be kell kapcsolni és nagyobb lesz a teljesítmény pl felér egy 6950 el??köszi előe is
0
0
0
0
Matyi10 avatar
kiest nem nyitja meg a gep..
0
0
0
0
Devis avatar
gépről?
kies fent van?
0
0
0
0
Matyi10 avatar
sziasztok tegnap kaptam egy galaxy 5 telot de nem tudok ra semmit masolni.. ez miert van?:S
0
0
0
0
Sicu33 avatar
hardX írta:
Valakinek van kedve magyarázni/ oldalakat linkelni ahol lehet tanulni a HTML Honlapszerkesztést?

[LINK]
0
0
0
0
_AsheXp avatar
Valakinek van kedve magyarázni/ oldalakat linkelni ahol lehet tanulni a HTML Honlapszerkesztést?
0
0
0
0
Hagrid avatar
Akkor szedek le egy régebbit.
0
0
0
0
niteforce avatar
Hagrid írta:
Az miért van sok játéknál ilyen grafikai hibák vannak?
Pl DIrt 3
Skyrim
Jól menne mind2 játék de ilyen szürke,fehér "falak meg hasonló" grafikai hibák vannak...
(elvileg a legfrisseb driver van fennt)

nálam is előfordult már, hogy a legfrissebb driver az hibás volt, és crysis-nál például fordultak elő ilyen kis grafikai hibák 😀
0
0
0
0
Hagrid avatar
Az miért van sok játéknál ilyen grafikai hibák vannak?