Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
gyenesmartin avatar
Ez a temp folder mi is? Biztonsági másolat? Megnéztem mik is vannak benne (futtatás: %temp%), hát nemcsoda hogy ennyi hely kell neki.
0
0
0
0
NTSC Jani avatar
Biztosan az lesz, mert nekem volt 64-bites Win7-em egy 40 gb-os particíón. Ebből ugye a tiszta rendszer már 15 gigát bekajál, de alg pár hét alatt 30 gigára duzzadt.
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
Kornel77 írta:
gyenesmartin írta:
niteforce írta:
utánanézek pillanat.
1x chipben láttam de fogalmam sincs melyikben 😆
pagefile.sys ezt keresd.

most nézem 2 giga ramod van, azzal lehet hogy nem kéne csökkenteni 😕
Majd ha lesz 4 vagy 8 akkor egy 1-2 gigára belőheted szerinte.
Akkor majd újratelepítem. Az mindig bevált.

Tuti a Temp folder lesz az 😀 El van rejtve,azért nem tudod megnézni..De pl.Total Commanderrel meglehet lesni 😀
Szerintem is valami elrejtett lesz az.
0
0
0
0
Kornel77 avatar
gyenesmartin írta:
niteforce írta:
utánanézek pillanat.
pagefile.sys ezt keresd.

Tuti a Temp folder lesz az 😀 El van rejtve,azért nem tudod megnézni..De pl.Total Commanderrel meglehet lesni 😀
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
niteforce írta:
utánanézek pillanat.
pagefile.sys ezt keresd.

0
0
0
0
niteforce avatar
utánanézek pillanat.
pagefile.sys ezt keresd.

0
0
0
0
gyenesmartin avatar
A biztonsági másolat ki van kapcsolva.
A méretét mennyire érdemes fixálni? Ez az AppData mappában van? Mert szerintem ez foglal olyan sokat.
0
0
0
0
niteforce avatar
a lapozófájl méretét fixáld le.
0
0
0
0
DCMAN avatar
az nem lehet esetleg hogy biztonsági mentés miatt csökken tárhely mérete
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
DCMAN írta:
op rendszer milyen?
win 7 32 bit ultimate.
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
patrikk911 írta:
Hali
Hd5670 v hd6650 jobb játszásra??
Az előbbi.