Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
Na kezd tisztulni.😀 ilyen adobe cs5.5 ez mi az i.ponon van a gépösszerakó-> szoftver
0
0
0
0
GAMER2 avatar
number6 írta:
Helo azt szeretném kérdezni hogy a szofter mire jó,meglehet nélküle lenni,és ha nem akkor lelehet tölteni? Köszi üdv

Második bekezdés: [LINK]
0
0
0
0
DCMAN avatar
adobe reader,adobe flesh,adobe photoshop ezekre gondolsz?
0
0
0
0
niteforce avatar
number6 írta:
Helo azt szeretném kérdezni hogy a szofter mire jó,meglehet nélküle lenni,és ha nem akkor lelehet tölteni? Köszi üdv

A Szoftver az egy nagyon tág fogalom. Szellemi munka eredménye, és elengedhetetlen a számítógép működéséhez. Szoftver például a Windows-tól a firefox-on keresztül a játékokig minden.
A hardver amit fizikailag is meg tudsz fogni a gépben, pl VGA, proci.
0
0
0
0
no avatar
Nem értek ezekhez az adobe valamik azok nem szoftverek?
0
0
0
0
GAMER2 avatar
Pontosan milyen szoftverre gondolsz? Win7, XP vagy mi?😀
0
0
0
0
no avatar
0
0
0
0
cseszka avatar
Értem,akk nemhiszem h cserélek.A kolegám egyszer projektoronn ps2-vel játszott,azt mondta jó volt,meg a kép is szép volt,akor mire van?Mondjuk ujan elég drágák,annyit meg nemadnák érte h csak fotókat nézegessek rajta.😕
Itt nemtünik olyan rosznak.
0
0
0
0
YourMomIsNotMale avatar
interaktív táblán flipperezni 😆
0
0
0
0
GAMER2 avatar
Szerintem projektoron játszani a legsz*rabb.😶 Monitoron a legjobb aztán jön az interaktív tábla azután meg a projektor😎
0
0
0
0
niteforce avatar
cseszka írta:
Hali,az lenne a kérdésem,h monitor hejett tudnám ezt használni?[LINK]
Cserélni tudnám telefonért,annyi a bibije,h nincs távirányitója.
Jobb lenne ezenn gamelni mint pl monitoronn?

szerintem nem jó projektoron játszani.
kicsi a kontraszt, a fekete nem olyan szép ugye, meg nem is folyamatos mozgókép megjelenítésre tervezték + hangos is.
0
0
0
0
cseszka avatar