Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
niteforce avatar
apetit1989 írta:
Nem hinném, hogy köze lenne ehhez a cpu cserének. Itt valami szoftveres gond lesz.
Ez az origin valamiféle microsoftos cucc?

az origin az EA saját szoftverboltja, olyan mint a Steam csak EA játékokkal.
Elég szar egy rendszer...
0
0
0
0
apetit1989 avatar
Nem hinném, hogy köze lenne ehhez a cpu cserének. Itt valami szoftveres gond lesz.
Ez az origin valamiféle microsoftos cucc?
0
0
0
0
tibi a tibi avatar
Üdv, nekem az lenne a problémám, hogy előb cseréltem CPU-t a gépben, és próbálok origin-re bejeltkezni és nem enged offline módba dob :S
Nyomtam neki uninstalt, és felraktam újbólés inditásnál azt írja, hogy "Az origin frisitéséhez internet kapcsolat szükséges" megprobáltam hogy kikapcsolom a tűzfalat de nem segitett, létszi segitsetek, mert nincs ötletem ,hogy mit csinaljak....
0
0
0
0
akos328 avatar
levi27 írta:
akos328 írta:
levi27 írta:
Miért nem lehet se a Ati Catalyst-ban sem a MSI afterburner-ben 700 felé húznom a GPU órajelét? Mindig visszaírja 700-ra 😞

ha ott a CCC, minek Afterburnerrel húzod?

Mivel a CCC nem vitte tovább... még 700 ra se csak 690-re mert utána instabilnak vélte pedig még 721mhz-en is stabil furmark alatt (67fokon)

Én a Furmarkot nem használnám stabilitás tesztnek. Ugyanis amikor húztam a VGA-mat minden stabil volt Furmark alatt, felhúzom a Vramot, semmit. Mondom akk go játszani, Source meg CoD6 alatt majdnem szétesett a monitorom úgy vibrált, mert túlhúztam a VRam órajelét.
Én azt mondom ha tesztelünk akkor teszteljünk rendes "életkörülmények között.
Gondolom meg volt annak is az oka h csak 700Mhz engedélezett, gondolom 721-el mennyi FPS-ed lehetett +-ba, lehozta csillagokat az égből mi?
0
0
0
0
no avatar
Szilard96 nagyon köszi köszi igen tudtál segíteni, erree gondoltam köszi😀
0
0
0
0
Szilard96 avatar