Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
YourMomIsNotMale avatar
GAMER2 írta:
sziszike22 írta:
Tesla GoD írta:
Synda írta:
sziszike22 írta:
Helló!Valaki tud segíteni vettem egy tg2 pasztát a bátyán notebookhoz a videokártyának,csak annyit szeretnék megkérdezni,hogy mennyi pasztát vigyek fel rá?N Acer Aspire 5920G
Előre is köszi a segítséget!!!

Hangyaf@sznyit...akarom mondani borsószemnyit. 😆
A hangyapélónyi valóban elég kevés lenne, maximum az adott állatfaj nemi szervének a hűtését segíthetné elő egy meleg nyári napon.

Most akkor mennyit? 😀

Borsószemnyit😉

egy picit, elnyomja magának az majd 😃
0
0
0
0
GAMER2 avatar
sziszike22 írta:
Tesla GoD írta:
Synda írta:
sziszike22 írta:
Helló!Valaki tud segíteni vettem egy tg2 pasztát a bátyán notebookhoz a videokártyának,csak annyit szeretnék megkérdezni,hogy mennyi pasztát vigyek fel rá?N Acer Aspire 5920G

A hangyapélónyi valóban elég kevés lenne, maximum az adott állatfaj nemi szervének a hűtését segíthetné elő egy meleg nyári napon.

Most akkor mennyit? 😀

Borsószemnyit😉
0
0
0
0
HUNSzili86 avatar
Tesla GoD írta:
Synda írta:
sziszike22 írta:

Most akkor mennyit? 😀
0
0
0
0
Tesla GoD avatar
Synda írta:
sziszike22 írta:

0
0
0
0
HUNSzili86 avatar
0
0
0
0
Devis avatar
nem, bírni bírni fogja, csak a játékokat már nehezebb fogja tolni
0
0
0
0
patrikk911 avatar
Miez hogy 2 évig birja egy6850 es ? Tönkremegy?2 évig birja ozt cső?
0
0
0
0
apetit1989 avatar
Ou. Az más. Az bizony tényleg hajaz rá, legalábbis a két pötty mintha a szemei lennének.
0
0
0
0
YourMomIsNotMale avatar
apetit1989 írta:
Hol látsz ott alienwaret? Az egy nvivia logo, 90 fokkal elforgatva

drágakenyér, ott hátul az a 2 fehér folt olyasmi alakja van, senkisem mondta h az elöl lévő nvidia logó alienware
0
0
0
0
Bicike avatar