Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
niteforce avatar
tasiadam írta:
klaas20 írta:
"a steamnek futnia kell , hogy játszhass a játékkal" ezt jelenti , de hogy mi lehet a megoldása azt passzolom :/

kiütöd a windowsból azt h kommunikálhasson a szerverrel és így engedni fog. vagyis nekem ez eddig 1szer jó volt

egy steam újraindítás megoldotta, köszi azért az ötleteket😀
0
0
0
0
no avatar
klaas20 írta:
Sziasztokt! Olyan gonndal küszködök , hogy megvettem a Call Of Duty 2-t eredetiben mert játszani szerettem volna multiban vele! De azt írja , hogy cod2mp exe működése leállt! Nos én utánanéztem pár dolognak , és valószínű hogy az a mikrofonos megoldás lenne a jó , de most jön a bibi! Bedugom a mikrofon bementet és nem lett jó. Ha belemegyek a hangbeállításokba és ott a felvételbe , ott azt írja hogy Mikrofon / Nincs csatlakoztatva :/ Ezt hogy oldhatnám meg ?? Hangkártya driver ből a legfrissebb van fenn ! Próbáltam már ezt a Stero mix engedélyezése megoldást is hogy a letiltott eszközöket megjelenítem de azt meg nem hozza elő! Ha valaki tudna segíteni annak nagyon hálás lennék , mert már vagy 1 hónapja próbálom megoldani 😀 ui: ja és mióta vettem a HD 6570-es vidikártyám azóta a gépem elején lévő mikrofon és hangszóró bementekben nincs hang ! Ennek esetleg lehet valami köze hozzá ? Köszönöm a fáradalmat a végigolvasásért és a segítségért 😀

Dugj be egy fejhallgatót és menni fog.
Nekem is ezvolt.
0
0
0
0
YourMomIsNotMale avatar
klaas20 írta:
"a steamnek futnia kell , hogy játszhass a játékkal" ezt jelenti , de hogy mi lehet a megoldása azt passzolom :/

kiütöd a windowsból azt h kommunikálhasson a szerverrel és így engedni fog. vagyis nekem ez eddig 1szer jó volt
0
0
0
0
Klaas avatar
0
0
0
0
Klaas avatar
niteforce írta:
klaas20 írta: