Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
YourMomIsNotMale avatar
mlan0 írta:
Nagyon sokan mondták hogy az én procim 1.60GHZ-s...de ma megkérdeztem egy "szakértőtől" és azt mondta hogy 3.2GHZ-s mert Dual Procis és az azt jelenti hogy 1.6-ot meg kell duplázni mert DUAL-os ... 😀 ez most igaz? 😀 amugy mennit ér a Proceszorom...? mind a kttőre szeretnném a választ... mert néztem a neten és 16-17 ezer forint 😃

erre mondják azt hogy a kevesebb néha több, jobb a 8*2GHz mind a 2*8
0
0
0
0
komorszabi avatar
Az én problémámra válaszolnátok pls elég fontos 😀
0
0
0
0
Megaisten avatar
Huuu hát ez nekem is fájt amit mlan0 irt. Hát azzal a szakértövelse rakatnák össze gépet az biztos.😆 Nem szoktam bele vauuuzni a dolgokba de ez nagyon megfogott.Én ezeken csak 😆😆😆
0
0
0
0
Cooley avatar
mlan0 írta:
Nagyon sokan mondták hogy az én procim 1.60GHZ-s...de ma megkérdeztem egy "szakértőtől" és azt mondta hogy 3.2GHZ-s mert Dual Procis és az azt jelenti hogy 1.6-ot meg kell duplázni mert DUAL-os ... 😀 ez most igaz? 😀 amugy mennit ér a Proceszorom...? mind a kttőre szeretnném a választ... mert néztem a neten és 16-17 ezer forint 😃

Eme kérdésedre korábban már válaszoltam...
Cooley írta:
mlan0 írta:
Ha veszek egy 4 magos procit pl: 2GHz-et... akkor megkel szorozni 4-el? akko 8GHZ-s procim lesz?

Nem. Mivel nem tud mind a 4 mag egyetlen feladaton együtt dolgozni. Illetve az ütemező hatásfoka sem tökéletes, szóval 4 szálon való munkánál sem lesz 4x gyorsabb.

Az a szakértő jelző mellé még tegyél 6 másik idézőjelet, mert az illető nagyon messze áll a szakértő státusztól.
0
0
0
0
komorszabi avatar