Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
YourMomIsNotMale avatar
Az ozone gamer márka honnan származik? Tudom hogy európai, de mégis?
0
0
0
0
Warrior1001HD avatar
Ezek közül melyik megy rá a foglalatra?és melyik hűt jól?PROLIMATECH Alpenföhn Sella 92 mm-es CPU hűtő (FX 8120)

PROLIMATECH Alpenföhn Panorama 100 mm-es CPU hűtő

Cooler Master Hyper TX3 EVO 90x79x136mm 800-2800RPM (Intel, AMD) processzor hűtő

Cooler Master Vortex Plus 116x100x84mm 800-2800RPM (Intel, AMD) processzor hűtő

XIGMATEK Gaia SD1283 120mm CPU hűtő

Arctic Freezer 7 Pro Rev 2 109x95x125mm 2500RPM (Intel, AMD) processzor hűtő

Arctic Freezer 13 123x96x130mm 2000RPM (Intel, AMD) processzor hűtő

Cooler Master Hyper 212 EVO 120x80x159mm 600-2000RPM (Intel, AMD) processzor hűtő

Arctic Freezer Xtreme Rev 2 113x134x155mm 1500RPM (Intel, AMD) processzor hűtő
0
0
0
0
Dani254 avatar
Hali!
Van egy wifi routerem.Szolgáltatót váltottunk ahol a nethez volt modem a mostanihoz viszont nincs,az elosztóból kijövő kábelet egyből a gépbe kell dugni.De ha ezt a kábelt bekötöm a router wan portjába és egy másik kábellal összekötöm a gépet és a routert akkor nincs internet.Valahogy meglehet oldani, hogy működjön mindkettő?
Aki tud valami megoldást azt létszi pm-be ha lehet.
0
0
0
0
molfer98 avatar
nekem tudna valaki segíteni?
0
0
0
0
Chuck avatar
olyan videokártyáról amin nincs S-video vagy HDMI csatlakozó, arról ki lehet tenni tv-re képet?? vagy DVI kimenetről van olyan átalakító amit tv re rá lehet csatlakoztatni??
0
0
0
0
Warrior1001HD avatar
Devis írta:
hangos, és gyatrán hűt. érdemes lecserélni, hacsak nem akarsz egy turbina mellett ülni.

jaja lecserél amint lesz pénzem😃
0
0
0
0
no avatar
Hali!