Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
TaylorXIII avatar
Az p betűs szó a partíció volt s akkor ágyő van mindennek:S
0
0
0
0
cseszka avatar
Az ezközkezelö látja?Vagy sajátgép va total cmd?
Ha nem menny a sajátgép>ezközkezelö>lemezkezelés,lehet nincs a meghajtónak betü jele pl "D",itt megadhatod neki.Volt már nekem is h elment.
0
0
0
0
sszemtelen avatar
codmw3 írta:
Az én esetem,re nem tud senki megoldást? :/

Próbáld meg a kábeleket lerángatni, majd vissza, ha nem jó akkor próbálj ASPI drivert telepíteni, vagy nézd meg BIOS-ban hogy egyáltalán felismeri-e a gép a meghajtókat.
0
0
0
0
bobekrisz avatar
Mit kell akor csinálni, ha a windows konfigurál de lefagyot, nem reagál az egér mozgására és márt 2-órája konfigurál?
0
0
0
0
Thomech avatar
codmw3 írta:
Üdv lement a gépemről a D meghajtó ami 185 GB-os volt ma raktam fel az XP-t mert szétment a Windows-om, hogy kell megcsinálni a D meghajtót mert két meghajtóm volt a C és a D

Számítógép/ D meghajtó ikonjára jobb klik és válazd a formázást / gyorsan vagy lassan is formázhatod ahogy gondolod / és kész
0
0
0
0
sisko avatar
az ipo után töröld a pontokat .😆 különben kicsillagozná az oldal.
0
0
0
0
no avatar
pontos link? nem tudok rákattintani
0
0
0
0
Thomech avatar
jns0115 írta:
intel core i3 3,1ghz , 4gb ddr3 ram , 7770 oc ez mellé milyen alaplapot ajánlanátok? 10-15k környéke.

Ilyen árkategóriában ezt ajánlanám személy szerint, de ha nem is ezt az ASUS-t mindenképp érdemes megfontolni mert nagyon jó megbízható lapokat csinálnak! 😀 Ja és még az MSI is ilyen lapokat készít! De ez persze csak az én személyes tapasztalatom!
http://ipo.......n.hu/webshop/product/asus_p8h61_m_le_usb3_rev_3.0/175308
0
0
0
0
no avatar
intel core i3 3,1ghz , 4gb ddr3 ram , 7770 oc ez mellé milyen alaplapot ajánlanátok? 10-15k környéke.
0
0
0
0
Klaas avatar
gytomi írta:
Köszi a válaszokat!