de azt hozzá kell tenni hogy versenyenként egy motort sz*rrá hajtanak. Csak azért van jól megcsinálva mert 8 áll rendelkezésre. Ha korlátlan lenne akkor minden verseny után új motor menne bele az tuti a régi meg kuka úgy ahogy van 😃
Így csinálták meg, hogy kibírja ezeket a nagy terheléseket. Meg ezek fejlesztésébe rengeteg pénzt költenek. Jobb ha nem is tudjuk a pontos összeget... 😀
Schumachernek ez a vérében van, ha jól emlékszem, 1998-ban az évadzáró futamon utolsónak indult, mert kétszer is bedöglött az autója, aztuán kénytelen volt az Irvine-ra optimalizált Ferrarival (vagy Barichellóéra?) elindulni az utolsó helyről, felhozta a kocsit a 3. helyre, ami már a világbajnokságot jelentette volna neki, de végül defektet kapott és Hakkinen győzött. A futam meg van a gépemben, megnézem valamikor.
A ferrari se a régi, mióta Ross Brawn kilépett. Schumi-Brawn páros akkoriban jó taktikát tudott felmutatni. Ha 4-szerk kellett kijönni, ha 3-szor, ha 2-szer, Schumi elől volt.
Ez a Belga nagydíj Ferrari csapat részről szégyen... Schumi a nap hőse! 😀
Alonso a középső etapban szerintem több mint 20-25 kört ment... a LÁGGYAL....Vettel átlag 2-3 tizedet tudott csak adni ennek a széthasznált guminak... MIÉRT nem hívták be Alonsot az SC-nél??? Nyerhetett volna simán!
Esküszöm... Többet érne ,ha Alonso állítaná össze a stratégiát, jobban járnánk vele...
Massanál 2. kerékcsere 2 körön belül ? Akkor miért nem kapott másodikra lágyat?
Vettel nyert.... aztán Webber... Button... Alonso... MSC... Rosberg... Sutil 😜 ... Petrov... Massa... ez az első 9 amit még tudok: 12 Kobi 13 Senna
na jó verseny volt! izgalmakkal teli! 😀 Sutilnak szép versenye volt 😃
amúgy ha MSC-t nézed akkor az elején nem volt olyan nagy dolog hogy már egyből 9 helyet jött fel... mivel hogy 7-en kicsúsztak előle 😃 amúgy a végén nagyon gáz volt a Rosberg-es rádióüzenet :S
Senna az tényleg hatalmasat ment, csodálkoztam is. Petrov is hozta amit tudott. De versenyen remélem jól fognak menni, főleg Petrov mert mostanában nem nagyon tud jó helyre jönni versenyen.
Heidfeld meg perelni akarja a Renault-ot. Ha igaza lesz, akkor vissza kell hogy engedjék a Senna helyére, amit én nem találnék jónak mert Senna ahogy nézem jobb versenyző. Nem annyira rutinos mint Heidfeld, de sokkal jobban megy.
ja ez is igaz... bár senna-n csodálkozom hogy milyen jól ment.... Petrov-ot is megverte aki általában megverte Heidfeld-et... de majd versenyen kiderül mit tud 😀
én csak a Toyota távozását tartottam furának... mivel mikor Brawn Gp volt a vetélytársuk meg a Red Bull akkor még Trulli futamot/futamokat is nyert... és Glock is nagyon jól ment vele... na de majd a Force India megmutatja 😜
Spoiler!
1. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m22.275s
2. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m22.725s + 0.450
3. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m22.777s + 0.502
4. Fernando Alonso Ferrari 1m22.841s + 0.566
5. Mark Webber Red Bull-Renault 1m22.972s + 0.697
6. Felipe Massa Ferrari 1m23.188s + 0.913
7. Vitaly Petrov Renault 1m23.530s + 1.255
8. Michael Schumacher Mercedes 1m23.777s + 1.502
9. Nico Rosberg Mercedes 1m24.477s + 2.202
10. Bruno Senna Renault No time
Q2 : 1m24.157s
11. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m24.163s + 1.249
12. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m24.209s + 1.295
13. Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1m24.648s + 1.734
14. Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1m24.726s + 1.812
15. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m24.845s + 1.931
16. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m24.932s + 2.018
17. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m25.065s + 2.151
Q1
18. Jaime Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1m25.334s + 1.358
19. Jarno Trulli Lotus-Renault 1m26.647s + 2.671
20. Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1m27.184s + 3.208
21. Timo Glock Virgin-Cosworth 1m27.591s + 3.615
22. Jerome D'Ambrosio Virgin-Cosworth 1m27.609s + 3.633
23. Daniel Ricciardo HRT-Cosworth 1m28.054s + 4.078
24. Tonio Liuzzi HRT-Cosworth 1m28.231s + 4.255
8 motor áll a csapatok rendelkezésére 1 évre. Ha ezen felül használnak, akkor 10 helyes rajtbüntetést kapnak.
akkor ez valami titán meg isten tugya micsoda erősített dolog lehet ha ennyit bírnak ki
A ferrari se a régi, mióta Ross Brawn kilépett. Schumi-Brawn páros akkoriban jó taktikát tudott felmutatni. Ha 4-szerk kellett kijönni, ha 3-szor, ha 2-szer, Schumi elől volt.
Alonso a középső etapban szerintem több mint 20-25 kört ment... a LÁGGYAL....Vettel átlag 2-3 tizedet tudott csak adni ennek a széthasznált guminak... MIÉRT nem hívták be Alonsot az SC-nél??? Nyerhetett volna simán!
Esküszöm... Többet érne ,ha Alonso állítaná össze a stratégiát, jobban járnánk vele...
Massanál 2. kerékcsere 2 körön belül ? Akkor miért nem kapott másodikra lágyat?
na jó verseny volt! izgalmakkal teli! 😀 Sutilnak szép versenye volt 😃
amúgy ha MSC-t nézed akkor az elején nem volt olyan nagy dolog hogy már egyből 9 helyet jött fel... mivel hogy 7-en kicsúsztak előle 😃 amúgy a végén nagyon gáz volt a Rosberg-es rádióüzenet :S
elo tv2 es rtl klub adas kulfoldon is mukodik😆
Szerk:
Huuuuu Button Es schumi nagyon nyomta neki... jo varseny volt!Hamilton viszont jol elcseszte!😃
Ez nagyon nagy! 😆
van egy f1challange mod annak ez a bevezetoje 😆😆
kepes voltam 50 x meghalgatni egymas utan😃😃
HIHETETLEN!!!😆
Heidfeld meg perelni akarja a Renault-ot. Ha igaza lesz, akkor vissza kell hogy engedjék a Senna helyére, amit én nem találnék jónak mert Senna ahogy nézem jobb versenyző. Nem annyira rutinos mint Heidfeld, de sokkal jobban megy.
Mert sok kommentedben mindig ott van a szar...
Azért nem vol olyan gyenge. A legtöbb új csap úgy kezdi, hogy az utolsó helyen megy 5 mp hátránnyal, majd 2 áv után kilpnek.
[movie=youtube]Dn8mfc75vsE&feature=related[/movie]
az a mix nagyon nagy meg a másik vidi is 😃 hiányzik palik 😆 😉
Egyébként csak egy figyelmeztetést kapott, Maldonado pedig egy öt helyes rajtbüntetést...