Menu
Túl lineáris lett volna a Visceral Star Wars-játéka
Szerző: xoki, 2017. november 30., hír

Októberben az EA hivatalosan is bezárta a Visceral Gamest és ekkor jelentették be, hogy a Visceral Star Wars-projektje egy másik stúdióhoz kerül majd, hogy kibővítsék azt.

Most az is kiderült, hogy miért döntöttek így: Blake Jorgensen azt állítja, hogy a kiadó egy új szintre szerette volna emelni a játékot, majd hozzátette, hogy a játék túl lineáris volt a jelenlegi játékosok számára.
Az EA nem szeretne olyan játékot kiadni, amelyet a játékosok egyszer végigjátszanak és soha többé nem nyúlnak hozzá. Lehet, hogy 5-10 éve ez egy remek játék lett volna, de a mostani gamerek számára túl egysíkúra sikerült.

Végül azt is elmondta, hogy ha a jövőben valami nem fog elég bevételt generálni, minden habozás nélkül megszakítják a projektet.

Ajánló
Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Hozzászólások: 24
santakigyo avatar
8 napja | 2017. 12. 08. 18:11:01
#
A Dead Space 3. részét azzal rontották el,hogy szándékosan elvitték akció irányába,hogy szélesebb közönséget fogjanak meg vele.Megpróbáltak még többet kifacsarni belőle,csak épp ezzel rontották el az egészet,megszűnt lenni DeadSpace.(ettől függetlenül jó volt)
Az első és második rész is hozta amit egy ilyen játék hozni tudott.Scifi és horror,azon belül elég nehéz is,ezeknek sose volt akkora húzó ereje.Ettől függetlenül jó játék volt és sokak szeme közé köptek azzal,hogy elkaszálták csupán azért mert nem hozta a játék a mesebeli elképzeléseiket.Mert,hogy nem volt veszteség az is biztos,csak ugye ekkor kezdett megfogalmazódni a játékon belüli fizetés gondolata és a dollár jelek elvették a lényegről a figyelmet.
Nem számít itt semmi a pénzen kívül.Egy percig nem sajnálnám őket ha csődbe mennének,bár ennek esélye igen csekély.
KalmarErik avatar
6 napja | 2017. 12. 10. 19:26:05
#
"hogy szélesebb közönséget fogjanak meg vele" Ami láthatóan nem sikerült. :D Az első az még rendben volt és még sikeres is lett a maga módján, a 2 az hiába volt jó, az EA-t ez nem vigasztalta meg (jogosan), hisz a 3 millió és 270 ezres eladási darab az még épphogy okésnak mondható, és még nem is állítottuk elé az elvárt teljesítményt (4-6), a Dead Space 3 meg úgy volt rossz, ahogy van. És persze lehet sarazni az EA-t, hogy így rossz úgy rossz, de ők attól még csak egy kiadók. Őnekik az a feladatuk, hogy pénzt,marketinget invesztáljanak a termékbe, cserébe elvárják, hogy olyan legyen a termék, amilyen a fejlesztő csapattal megbeszélvén legyen, és hogy nyereséges legyen. Az már kiadótól függő, hogy mennyire szól bele a fejlesztésbe.
KalmarErik avatar
10 napja | 2017. 12. 06. 20:26:51
#
Most lehet fikázni engem, de az EA is, és a Visceral is hibás ebben a sztoriban. Mert valljuk be, a Dead Space 1-n kívül úgy igazán nyereséges és jó játékuk nem volt. Nem játszottam a Godfather játékokkal, de a többi meg vagy semmilyen, vagy kritikán aluli. A Dante's Inferno egyáltalán nem volt ó (konkrétan egy rosszabb God of War klón volt), a Dead Space 2 meg hiába volt ó, a bevételt nem hozták vissza, mert elvileg nekik 6 milliót adtak, cserébe 4-6 milliós eladást kellett volna hozniuk (Vgchartz-on fent vannak az adatok), mivel ez nem sikerült, a Dead Space 3-ba azért raktak elvileg mikrotranzakciót, hogy a 2 "hiányosságait" vissza hozzák, amúgy maga a játék még a mikrotranzakció nélkül is egy közepes valami lenne. Az Army of Two-ról meg ne is beszélünk, annyit sem ér. Következett a Battlefield: Hardline, ami szintén elég nagy elbicsaklás volt a fejlesztőnek. Ezek után még kaptak egy amolyan utolsó esélyt, ugye ez lenne a törölt SW játék. Eléggé vészjósló volt, hogy szinte semmit nem mutattak belőle, így valszeg betelt az EA-nél a pohár és jobbnak látta felszámolni a csapatot, mert semmit sem produkáltak. Az EA meg azért hibás, mert hagyta ennyire "elburjánzani" a bajt, és alapjáraton is, ez egy olyan csapat, ami teles mértékben a Dead Space-Army of Two és egyéb ilyen "B" szintű játékokra alkalmazkodott, és nagy hiba volt egy ekkora címet odaadni nekik. Ugyanakkor én hiába szeretem az SW játékokat (csak a játékokat, a könyveket nem olvastam), én nekem ezek után nem fog hiányozni a Visceral.
santakigyo avatar
11 napja | 2017. 12. 05. 18:37:21
#
Lefordítva:Nem adunk ki egy jó lineáris játékot amit milliók imádnának.
Ezért úgy döntöttünk,hogy ez a játék nektek nem jó.Higgyétek el nincs szükségetek olyan játékra mint régen amivel megalapoztuk a hírnevünket,nem nektek az kell,hogy lehetőségetek legyen fizetni.
Viszont ezt ebben a játékban nem tudjuk nektek megadni így a "ti" érdeketeket nézve leállítsuk a fejlesztést.
bukta2 avatar
15 napja | 2017. 12. 01. 11:16:54
#
Mondjon akárki akármit nemlehet mikrottanzakciót beletenni ez a bajuk...ennyire egyszerű...
Az oké hogy nekik nyereségesnek kell lenni csak a játékosokat szarják telibe... kiadnak egy AAA- s címet és televágják fizetős elemekkel...vagy a kispisztoly is DLC ben jön...a gránát meg még1 DLC ben és így tovább... lehet hogy jól csinálja sőt biztos mert a sok baromállat meg is veszi... akkor meg nem kell sírni.
csuz-li avatar
15 napja | 2017. 12. 01. 12:04:48
#
Most buktak majdnem 4 milliárd dollárt a battlefrontot ért negatív hype miatt, előtte meg hasonlót buktak az andromáda negatív hype-ja miatt. Az ilyen dolgok elég rendesen el tudják venni a vállalatok kísérletező kedvét...
Milton avatar
15 napja | 2017. 12. 01. 14:03:52
#
Milyen kísérletezés? Az összes EA játék csak a megszokott címre épít, miközben maga a játék egy fikarcnyit sem változik. Az egyetlen kísérletük az , hogy meddig és mennyire lehet szopatni a játékosokat.
csuz-li avatar
15 napja | 2017. 12. 01. 14:07:43
#
Mondom én, hogy kerülik a kockázatot...
Senkinek nincs kedve egy újítás miatt újabb milliárdokat kidobni az ablakon. Lassan nem is lesz miből. Az idei évük nem túl rózsás, szóval inkább kirúgnak még pár fejlesztőt és maradnak a már bevált recepteknél. Ami nekünk mondjuk nem jó hír, de ez van.
Tuhajohn avatar
15 napja | 2017. 12. 01. 14:50:13
#
Legyen csak jó nagy veszteségük, tisztaszvemből kívánom nekik! Miattam akár csődbe is mehetnének, nekem egy kicsit se hiányoznának.
A fejlesztők meg bárhol máshol jobb helyen lennének, csak találjanak munkát.
csuz-li avatar
15 napja | 2017. 12. 01. 15:31:25
#
Lehet, hogy te ennek örülsz, de én szeretek játszani. Ha nekik nagy a veszteségük, akkor nem készítenek játékot, én meg nem tudok játszani.
A fejlesztők meg ugye olyan cégeknél tudnak elhelyezkedni, akiknek a bevétele megengedi, hogy éveken keresztül dollármilliókat költsenek többek közt a fejlesztők fizetésére, irodáinak működtetésére, egyebekre, remélve, hogy az elkészült munka végül nyereséget is hoz.
Milton avatar
15 napja | 2017. 12. 01. 16:16:27
#
Ugye tudod, hogy nem csak az EA ad ki játékokat?
csuz-li avatar
15 napja | 2017. 12. 01. 10:51:46
#
Lehet itt mondogatni, hogy "ticcsákbe!", csakhogy a világ nem így működik. Az EA már rég csődbe ment volna, ha olyan játékokat ad ki, amit kutya sem vesz meg. Mivel az EA jelenleg stabil anyagi háttérrel rendelkezik, ebből következően igen is jó az üzletpolitikája. Magyarul az általa kiadott játékok a játékos közösség kedvére vannak, a játékosok jelentős része kifejezetten szereti és díjazza az EA-t.
A képlet egyszerű: bevétel abból van, ha olyat adsz, amiért az emberek szívesen fizetnek. Ha az emberek a játékodért nem szívesen fizetnek, akkor nincs bevétel és be is zárhatod a boltot.
Amúgy, ha manapság valaki kiad egy lineáris játékot, 6-10 órányi játékmenettel, nulla újrajátszhatósággal, hát nem kap túl sok dicsérő szót a játékosoktól. Ilyen értelemben igaza van a kiadónak.
Milton avatar
15 napja | 2017. 12. 01. 18:22:12
#
Tele van a piac jobbnál jobb lineáris játékokkal amit imádnak a játékosok, ne fárassz már.
Persze ha azt mondaná az EA, hogy zöld az ég és kék a fű, akkor is egyet értenél velük.
djsiegfried avatar
15 napja | 2017. 12. 01. 09:33:49
#
Nincs mese, az EA-nak mennie kell!
Fecko_78 avatar
16 napja | 2017. 12. 01. 00:32:44
#
Ott van például a METRO.
Ha nem lenne lineáris, akkor hogy tudnák Artyom történetét így előadni?
Ott a történet adja el a játékot.
Ja? Az Ea-nak ez már meghaladja a képességeit?
Vagy nem lehet beleépíteni elég mikrotranzakciót?
Őket, csak azért érdekli, hogy többször játszál vele, hogy minél többet vásárolj.
Hulladék egy cég...
Warlordcommander avatar
15 napja | 2017. 12. 01. 16:14:08
#
A metrót egy bestseller könyvből csinálták, ott megvolt a történet.
EA nem tud történetet írni:D
LordSzalko avatar
16 napja | 2017. 11. 30. 23:11:12
#
Annyira rossz meglátás az, hogy "A lineáris játékokra nincsen kellő igény." sírok.
Warlordcommander avatar
16 napja | 2017. 11. 30. 20:08:03
#
EA bácsi lusta csinálni sztorit, és ha ez is 5-6 óra lett volna abból persze hogy nem jön a pénz. Ahoz le kell ülni és dolgozni rajta hogy legyen benne valami ne csak multiplayer lövölde amibe nincs tartalom.
Tuhajohn avatar
16 napja | 2017. 11. 30. 19:58:47
#
Jatékipar rákja az ea. Ezt nem kell tovább bonyolítani. Egy dolog a profit és másik a minőség+profit.
Egyébként a játékosok tehetnek róla. Minek veszik emg minden évben ugyanazt a sz*rt? Meg minek költenek mikrotranzakciókra? Alap dolog, hogy ha jön belőle pénz akkor belerakják, de ha nem vennénk tőlük semmit akkor megnézhetnék magukat. De hát a sok 10 évesnek kell a fifa minden évben.
darkstreet89 avatar
16 napja | 2017. 11. 30. 19:55:39
#
Az évben jött ki annyi silány open worldös játék,hogy Dunát lehetne vele rekeszteni lassan. Dead Space se volt open world, ha már Visceral-nál tartunk, még is bőven elég volt a story módja 12-13 órára. Néha kell a változatosság is, nagyon ritka a story orientált játék, ha az is akkor open world, amit teli tesznek hülyébbnél hülyébb küldetéssel és ott is a story max 8-9 óra. Ebbe az évben egyedül az ACO ami normális open world szintet megüti, természetesen PC-n. Nem lehetett le húzni a jó népet annyi suskával és így kukázni kellett, át kell alakítani. Remélem egyszer valamelyik kiadó felveszi az alsógatyáját és oda pörköl az EA-nek az SW jogokkal, mert röhej amit mostanában elkezdett tolni ez a kiadó, minden játékukkal.
mocika92 avatar
16 napja | 2017. 11. 30. 19:45:19
#
Elég lett volna csak az utolsó mondatot leírni.
Nem kell a körítés. ×D
MaTpr0F avatar
16 napja | 2017. 11. 30. 19:10:20
#
Pedig ebbe is simán tudtak volna tenni mikrotranzakciókat. Pl. 45-50 órát kellet volna játszani az első fejezetben, hogy összeszedj annyi kristályt, hogy tovább tudj menni a másodikra. Vagy unlockolhatod őket darabját $15-ért vagy megveszed az ultimate delux give us all your ***in' money ediditon mindössze $199.99-ért. A dobozban ajándék birodalmi mintás zsebkendővel, hogy felitathasd a könnyeidet.
Larten avatar
16 napja | 2017. 11. 30. 20:56:33
#
A season passhoz ráadásul még szódát is mellékelhettek volna, hogy könnyebben le lehessen öblíteni.
Slaughter avatar
16 napja | 2017. 11. 30. 18:52:59
#
Nem láttak benne pénzt :>