Túl lineáris lett volna a Visceral Star Wars-játéka
Szerző: xoki | 2017. November 30. | hír | 24 hozzászólás
Októberben az EA hivatalosan is bezárta a Visceral Gamest és ekkor jelentették be, hogy a Visceral Star Wars-projektje egy másik stúdióhoz kerül majd, hogy kibővítsék azt.
Most az is kiderült, hogy miért döntöttek így: Blake Jorgensen azt állítja, hogy a kiadó egy új szintre szerette volna emelni a játékot, majd hozzátette, hogy a játék túl lineáris volt a jelenlegi játékosok számára.
Az EA nem szeretne olyan játékot kiadni, amelyet a játékosok egyszer végigjátszanak és soha többé nem nyúlnak hozzá. Lehet, hogy 5-10 éve ez egy remek játék lett volna, de a mostani gamerek számára túl egysíkúra sikerült.
Végül azt is elmondta, hogy ha a jövőben valami nem fog elég bevételt generálni, minden habozás nélkül megszakítják a projektet.
Hozzászólások: 24
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Az első és második rész is hozta amit egy ilyen játék hozni tudott.Scifi és horror,azon belül elég nehéz is,ezeknek sose volt akkora húzó ereje.Ettől függetlenül jó játék volt és sokak szeme közé köptek azzal,hogy elkaszálták csupán azért mert nem hozta a játék a mesebeli elképzeléseiket.Mert,hogy nem volt veszteség az is biztos,csak ugye ekkor kezdett megfogalmazódni a játékon belüli fizetés gondolata és a dollár jelek elvették a lényegről a figyelmet.
Nem számít itt semmi a pénzen kívül.Egy percig nem sajnálnám őket ha csődbe mennének,bár ennek esélye igen csekély.
Ezért úgy döntöttünk,hogy ez a játék nektek nem jó.Higgyétek el nincs szükségetek olyan játékra mint régen amivel megalapoztuk a hírnevünket,nem nektek az kell,hogy lehetőségetek legyen fizetni.
Viszont ezt ebben a játékban nem tudjuk nektek megadni így a "ti" érdeketeket nézve leállítsuk a fejlesztést.
Az oké hogy nekik nyereségesnek kell lenni csak a játékosokat szarják telibe... kiadnak egy AAA- s címet és televágják fizetős elemekkel...vagy a kispisztoly is DLC ben jön...a gránát meg még1 DLC ben és így tovább... lehet hogy jól csinálja sőt biztos mert a sok baromállat meg is veszi... akkor meg nem kell sírni.
Senkinek nincs kedve egy újítás miatt újabb milliárdokat kidobni az ablakon. Lassan nem is lesz miből. Az idei évük nem túl rózsás, szóval inkább kirúgnak még pár fejlesztőt és maradnak a már bevált recepteknél. Ami nekünk mondjuk nem jó hír, de ez van.
A fejlesztők meg bárhol máshol jobb helyen lennének, csak találjanak munkát.
A fejlesztők meg ugye olyan cégeknél tudnak elhelyezkedni, akiknek a bevétele megengedi, hogy éveken keresztül dollármilliókat költsenek többek közt a fejlesztők fizetésére, irodáinak működtetésére, egyebekre, remélve, hogy az elkészült munka végül nyereséget is hoz.
A képlet egyszerű: bevétel abból van, ha olyat adsz, amiért az emberek szívesen fizetnek. Ha az emberek a játékodért nem szívesen fizetnek, akkor nincs bevétel és be is zárhatod a boltot.
Amúgy, ha manapság valaki kiad egy lineáris játékot, 6-10 órányi játékmenettel, nulla újrajátszhatósággal, hát nem kap túl sok dicsérő szót a játékosoktól. Ilyen értelemben igaza van a kiadónak.
Persze ha azt mondaná az EA, hogy zöld az ég és kék a fű, akkor is egyet értenél velük.
Ha nem lenne lineáris, akkor hogy tudnák Artyom történetét így előadni?
Ott a történet adja el a játékot.
Ja? Az Ea-nak ez már meghaladja a képességeit?
Vagy nem lehet beleépíteni elég mikrotranzakciót?
Őket, csak azért érdekli, hogy többször játszál vele, hogy minél többet vásárolj.
Hulladék egy cég...
EA nem tud történetet írni😃
Egyébként a játékosok tehetnek róla. Minek veszik emg minden évben ugyanazt a sz*rt? Meg minek költenek mikrotranzakciókra? Alap dolog, hogy ha jön belőle pénz akkor belerakják, de ha nem vennénk tőlük semmit akkor megnézhetnék magukat. De hát a sok 10 évesnek kell a fifa minden évben.
Nem kell a körítés. ×D