background
avatar
NTSC Jani
Szint: 128
15 éve tag, offline
23.4K 💬
1.8K ☀
301 🎮
45 ❤
Gyarmati János (Jani)
33 éves, férfi
Budapest 16. kerület, Magyarország

Crash Bandicoot 3 Warped (PS1)

Írta: NTSC Jani, 2012. April 22., játékteszt
Játék: Crash Bandicoot 3 Warped (PS1)

Vajon mit lehet még belevinni ebbe a remek sorozatba?

Bevezető:

A sorozat 3. része 1998, október 31-én látott napvilágot Észak-Amerikában. A többi kontinensre később érkezett meg. Legkésőbb Japánban december 17-én jelent meg. 2007-ben megjelent Playstation Network-on. A kiadó Sony Computer Entertainment, míg a fejlesztőcsapat a Naughty Dog. Ez a felállás az előző részeknél is fent állt. A játék az előző 2 részhez hasonlóan a platform, azaz a mászkálós kategóriába tartozik.


Menü:

Miután elindítjuk a játékot néhány sor animáció után eljutunk a főmenübe, ami nem túl bonyolult. Ha az amerikai verzió van meg (NTSC-U), akkor egy New game és egy Load Game opció jelenik meg. Ha az európai (Pal), akkor az előbb említetteken kívül egy nyelv választási lehetőség is adódik. New game alatt el is indíthatjuk rögtön a kalandot. Load game lehetőséget választva be tudjuk tölteni korábbi állásunkat. Ha nincs mentett játékunk, akkor ki kell lépnünk a töltési képről, s kezdhetjük is a játékot. Ezzel gyakorlatilag kihagyjuk az intrót. Ha van lehetőségünk nyelvet választani, akkor a szokásos 5 nyelv között tudunk választani: Angol, német, spanyol, francia, olasz. Hang beállításokat akkor tudjuk módosítani, ha már a Warp Room-ba értünk. Ekkor meg kell nyomni a START gombot, majd az options-ba kell menni. A CTR csúszka mozgatásával tudjuk a képernyőt balra ill. jobbra tolni. Itt egyéb infókat is le tudunk olvasni: Pl. mennyi kristályt, gyémántot, színes gyémántot, ereklyét gyűjtöttünk be, s hogy mely szupererők állnak rendelkezésre.

Menteni a Load/Save ablaknál tudunk. Ekkor csak annyi a dolgunk, hogy odaállunk 1mp-re és máris menthetünk. Ekkor 4 slot áll a rendelkezésünkre. Ha mentettünk, akkor néhány infót kiad az aktuális játék állapotról azokban a kis ablakokban. Pl. hány százaléknál tartunk, a megszerzett kristályok, gyémántok számát stb. Csak az első slot-ban lévő memóriakártyára tudunk menteni.


Történet:

A 2. rész szálait követi szorosan. Cortex űrhajója felrobbant, s lezuhant arra a templomra, ahol Aku aku gonosz ikertestvére Uka Uka raboskodott. Uka Uka hatalmát felhasználva összeáll Cortex-szel és a többi csatlóssal. A szétszóródott kristályok összeszedése a céljuk. Nekünk ezt kell megakadályozni.

Játékmenet:

Miután lement a bevezető videó rögtön belecsöppenünk a Warp Room-ba. Ez egy olyan szoba, amely 5 irányba ágazik. Minden irányba van egy vár, amelyeknél 5 pályát + 1 főnököt kell legyőznünk. A játék elején természetesen az 5-ből 4 lockolva van, tehát csak az első várba tudunk menni. Szépen bekocogunk, majd a számunkra szimpatikus pályát kiválasztjuk. A boss csak akkor elérhető, ha mind az 5 pályán megszereztük a kristályt. A bossok legyőzésével különböző erőket tudunk szerválni főhősünknek. Az első legyőzése után a hasalásunk fog megerősödni, azaz olyan dobozokat is szét tudunk törni, ami be van fedve védőráccsal. A második után dupla ugrást kapunk, így magasabbra tudunk ugrani. A harmadik után hosszú pörgés lesz a jutalmunk. Ezt a dupla ugrással együtt használva, még nagyobb távolságra tudunk ugrani. A negyedik után egy alamvetőt kapunk, ami nagyban segít nekünk az ellenfelek likvidálásában, s a nehezen elérhető dobozok kilövésében. Az ötödik után pedig kapunk egy OC-s csukát, amivel jóval gyorsabban tudunk futni.


Ez így elsőre egyszerűnek tűnik, de vannak azért csavarok rendesen a játékmenetben. Rengeteg fajta pályával fogunk találkozni. Ahogy haladunk előre a várakban, úgy fognak egyre nehezedni azok. Némely pálya hasonlítani fog a korábbi várakban lévő verzióval, csak nehezítve új ellenségekkel. Van néhány elem ami általánosságban minden pályán előfordul. Ilyenek pl. a dobozok. Ezekben almák szoktak lenni. Ezek létfontosságú elemek az életünk növeléséhez. 100 alma ér fel 1 élettel. A játék legelején 4 életünk van. Ha sok életet veszítünk el ugyanazon pontján a pályának, akkor a gép érzékelve bénaságunkat küld egy Aku Aku-t. Ő sok bajból ki tud húzni minket, pontosabban megvéd minket. Pl. ha egy krokodil meg akar minket enni, beleugrunk egy nitróba stb. Viszont, ha leugrunk egy lyukba, szakadékba, akkor nem tud minket megmenteni. Persze az almák nemcsak dobozban rejlenek, hanem simán csak magukban.
A dobozokban általában található még élet. Ekkor általában Crash feje van rajta a dobozon, de persze lehet rajta kérdőjel is. Aku aku ikonnal felszereltekben pedig a segítő maszkunk lapul. 3 level van ebből. Az első szint a barna deszka, sok színes tollal. A második szint a narancssárga deszka, sárga toll, nagyobb testtel. A harmadik szint pedig, akikor nem lettünk bandukol, hanem rámegy az arcunkra a masz, s ilyenkor mindenen át tudunk menni, nem sebződünk. Ill. egy dolgot nem tudunk megúszni, az a szakadékba való esés. Ez az utolsó szint azonban csak néhány mp erejéig hat, utána vége mókának, s visszaesünk a második szintre.


Vannak olyan dobozok, amelyek ráccsal vannak levédve, de ezek csak a 2. vártól kezdve találhatóak meg. Ennek azaz oka, hogy csak az első boss legyőzése után kapjuk meg azt a képességet amivel szét tudjuk ezeket törni. De vannak olyan dobozok, amelyekre 5-ször kell ráugrani, s akkor 10 almát kapunk. Egy ugrás után 2 almát kapunk meg. Ezek sötétbarna színűek. Ha el kezdtük ezt az ugrabugrálást s véletlenül melléugrunk, akkor fel kell készülnünk, hogy nem fogjuk megkapni a 10 almát. Sőt, ha 2-szer kiesünk a ritmusból, akkor nem kapunk többet abból a dobozból, s az széttörik. Ez egy újítás az előző részhez képest, mert eddig ez a doboz 1 ráugrás esetén csak 1 almát adott, így rövidebb idő alatt kapjuk meg a jutalmunkat.
TNT-k és nitroglicerinek is vannak, akárcsak az előző részekben. A TNT-re ráugorhatunk nyugodtan, hiszen 3 mp áll rendelkezésünkre, hogy elmeneküljünk. Azonban a nitroglicerin továbbra is tiltott gyümölcs. Ha beleugrunk, akkor az azonnal felrobban. Ezek kiiktatására ott van minden pálya a végén a zöld fémdoboz egy sárga felkiáltójellel. Ha erre ráugrunk, akkor a pályán lévő összes felrobban. Vannak ún. átlátszó dobozok, amelyeket a sárga felkiáltójelet tartalmazó szürke fémdobozokkal tudunk láthatóvá tenni. A C betűvel ellátott dobozok pedig magukba rejtik a checkpoint fogalmát. Ez annyit tesz, ha meghalunk valahol, akkor attól az utolsó ponttól kezdjük újra, ahol széttörtük ezt a dobozt.


Majdnem minden pályán található egy bónusz pálya. Egy kérdőjel ikonnal ellátott kék színű kerek talpra kell ugrani. Azt kell tudni, hogyha itt leesünk, akkor nem veszítünk az életünkből semmit se, s ha kudarcot vallunk, akkor újra tudjuk kezdeni annyiszor ahányszor elszúrjuk. Ha van Aku Aku-nak, s elvérzünk, akkor ő megy a levesbe. A doboz-, alma-, ill. életszámláló alul van egy sorban. Ha elérkezzünk a kalandunk végéhez, akkor a rendszer hozzáadja az addig megszerzett cuccokhoz a bónusz pályán beszerváltakat.

Minden pályán fellelhető egy lila kristály, amelyet kötelező megszerezni ahhoz, hogy véghez vigyük küldetésünket. Gyémántot akkor kapunk, ha az összes dobozt feltörtük. A játék folyamán, ha lenyomjuk a Háromszög gombot, akkor az alma számon, s az élet mennyiségen kívül azt is kiírja a rendszer, hogy eddig mennyi dobozt sikerült megszereznünk az összesből. Ez is egy újítás, hiszen a 2. részben csak annyit láthattunk, hogy mennyit szereztünk meg az adott pillanatig. Az összes doboz számát csak a pálya legvégén tudtuk meg. Persze ebben a részben a pálya végén is kiírja ezt az adatot. Ha elérkeztünk ehhez a ponthoz, akkor a Warp Room-ot ábrázoló gömbbe beugorva juthatunk vissza a pálya választóhoz. Ekkor hősünk előveszi a zsebéből a megszerzett cuccokat. Ha gyémántot is szerezz, akkor egy örömtáncot jár el.


A hagyományos ezüst színűeken kívül találhatóak színesek is, amelyeket a pályák rejtett részein tudjuk megszerezni, ill. a titkos 6. várban lévő 5 pályán. Ezt a titkos 6. várat úgy tudjuk feloldani, ha megszerzünk 5 ereklyét. Ekkor a Warp Room közepén feljön egy lépcső. Ha erre ráugrunk, akkor az elvisz minket a rejtett helyre. Nyilván mind a 25-öt meg kell szerezni ahhoz, hogy mind az 5 pályát megnyissuk itt. Ha egy kristályt megszereztük egy adott helyszínen, akkor arra a pályára akár vissza is mehetünk bezsebelni az ereklyét (Relics). Ekkor annyi a lényeg, hogy egy bizonyos időn belül kell teljesíteni a pályát. Mielőtt belépünk az adott pályára kiírja nekünk a gép, hogy milyen időt kell produkálni a Sapphire ereklye megszerzéséhez. Ha már bent vagyunk a pályán, akkor nincs más dolgunk, mint belerohanni a sárga forgó órába, s már indul is a verseny. Persze vannak segítségek ekkor is. Pl. a dobozokban almák helyett másodpercek vannak. 1, 2 ill. 3 mp-esek. Amilyen szám van ráírva, annyit ér, s ha ráugrunk, akkor leállítja az órát annyi másodpercre. Ha elértünk a pálya végéhez, s sikeresek voltunk, akkor be is írhatjuk a nevünket. Ha megvan a Sapphire, akkor akár célba is vehetjük a Gold Relic-et. Mondjuk ehhez már szükség van a legtöbb esetben az turbós cipőre. Ha itt leesünk, akkor az életünkből nem veszítünk semmit se. Ha Aku Aku-val lépünk be, akkor búcsút kell mondanunk neki, amint belemegyünk az óra ikonba. A platinum Relic megszerzéséhez pedig még jobb időt kell elérnünk.


A helyszínek változatosak, de néhány részben ismétlődni is fog. Néhányról írok is dióhéjban. Fogunk víz alatt búvárkundoskodni. Ekkor kerülnünk kell a veszélyes piros halakat, a cápákat, az angolnákat és a hozzánk közeledő sárga bombákat. Van egy hal formájú Jet Ski is, amivel gyorsabban tudunk közlekedni, s ki tudjuk lőni a mohákat, amik mögött dobozokat rejtettek el. Ráadásul az ellenfelekkel is könnyen el tudunk bánni. Más csapdák is várnak ránk itt. Pl. a vízörvényeket is kerülnünk kell.

Az előző részekben már találkozhattunk minket üldöző jegesmedvével és sziklával. Ez most is van? Nem, de helyette van egy fincsi dinoszauruszunk, nevezetesen egy triceratops. Ekkor szemből mutat minket a kamera, de ez egyáltalán nem zavaró. Ekkor a helyszín egy lávás hegység. Miközben persze üldöz minket ez a kis jószág akad 1-2 ellenfél is. Pl. a repülő szárnyas dinók is meg tudják keseríteni a menekülés pillanatait. De a vízben kukucskáló szatír is veszélyt jelent. Ha nem ugrunk rá időben, akkor kinyitja a nagy kabátját, s elvisz minket a víz alá. Persze a maszkon kívül más segítség is akad pl. egy kis növényevő dinó. Vele hatalmasat tudunk ugrani. Ő egy tojásban van alapból, tehát nekünk kell kiszabadítanunk. Azonban ő se sebezhetetlen. Ha nem minket, akkor őt kapják el a gonoszok. Mikor menekülünk összeakadhatunk egy beépített gyorsítóval a folyóval. Ezek ilyen áramlatok amiktől felgyorsulunk. A lávák mellett vannak egyéb kis szörnyek. Ilyenek Crash halszerű hasonmásai. Ha a közelükbe megyünk, akkor elpörgetnek. Ettől nem lesz semmi bajunk, max akkor ha éppen a lávában kötünk ki emiatt.


Az egyik kedvenc részem a motoros pályák. Ebből 3 lesz összesen. Lesz amelyik nappal, valamelyik éjszaka, s valamelyik pedig naplementében játszódik. Az utolsó helyről rajtolva kell az első helyre jutnunk a célig. Zöld színű gyorsítókba tudunk hajtani, amivel jelentős sebesség növekedést érhetünk el. Azonban a kanyarokba így nem tudunk belemenni, úgyhogy ilyen helyzetekben vissza kell venni. Az előttünk autózónak nem érdemes menni mivel szörnyen lelassít. A gödrök ezúttal sem maradnak ki, ha beleessünk, akkor a rendszer visszarak minket. Piramisokba is eljuthatunk, így betekintést nyerhetünk a fáraók világába. Ekkor fel kell készülnünk, hogy egy-két múmiával is szembesülhetünk, sőt egy-két egyiptomi csapdával. Ilyen pl. Falból kijövő halálos nyilak. De el kell viselnünk azt is, hogy olajon csúszkálva kell mozognunk a kisebb szakadékok közepette. Lesz olyan helyzet is mikor oszlopok csúsznak felénk, s aki ezeket manuálisan küldi, azt nekünk kel kiütni a nyeregből. Nem szabad megfeledkezni a lángcsóvát generáló fickóról sem. Ha balra fúj, akkor értelemszerűen a másik oldalról kell megtámadni. De ha persze van almavető, akkor ez már nem akadály.


Akinek tetszett az Alladin című mese annak jó hír, hogy itt is belekóstolhatunk egy kicsit. Na persze nem azt kell várni, hogy jön Jin, s minden kívánságunkat teljesíti. Azonban repülő szőnyegen ülő gonosz Alladinnal találkozhatunk. De köcsögöket cipelő majommal is összefuthatunk. Ha szerencsések vagyunk, akkor egy pörgetés után a fejére esik valamelyik váza, így leesik a szakadékba a majom. Azonban amíg nem esett le vigyázni kell, mert így is veszélyes attól függetlenül, hogy nem lát semmit se. Vannak kardot dobáló ellenfelek. Ekkor át kell ugrani azokat a kardokat. Ez azért nehéz, mert csak oldalról látjuk a képet, így csak akkor pillanthatjuk meg a felénk közeledő fegyvert, ha elér a képernyő jobb oldalához. Ha eltalál minket egy ilyen kard, akkor leesik a nadrágunk, s szégyenkezve elsétálunk. Érdekes, hogy a halált sokszor viccesre fordították a készítők, de nem mindig. Erre jó példa a TNT-s és a nitroglicerines elhalálozás. Ha az előbbi által dobjuk fel a talpunkat, akkor felrepülünk az égbe, majd a szemünk és a cipőnk leesik a földre. Ha utóbbi által van game over, akkor meg a lelkünk távozik el.

A jövőbe is beleshetünk, ha úgy kívánja a helyzet. A futurisztikus világ is remekül meg lett csinálva. Ekkor találkozhatunk lézeres kapukkal. Találkozhatunk hatalmas robotokkal. Ez az ellenfél rakétákat lő ránk, s azok elől kell kitérnünk. Ha ez megvan, akkor nagy örömmel megfordul a szörnyeteg, s ekkor a popsiját kell eltalálnunk. Ha ez sikerül, akkor nyert ügyünk van, ha pedig nem, akkor ismét lőni kezd ránk. Van amikor gyorsított járdán kell elugrálni a rakéták elől, de van amikor velünk szembe mozgó járdán kell bűvészkedni. Ez megnehezíti a kitérést. Vannak tálca alakú lépcsők, amelyek ha zöldek, akkor rájuk tudunk ugrani, ha el kezd villogni, akkor már nem érdemes ráugrani, mert akkor függőleges állasba teszi magát, s így nem maradunk rajtuk. Ebben a pozícióban a színűk pirossá változik.Természetesen a gonosz doktor most se maradhat ki. általában egy kis hajóval megy előre, s hátra. Bizonyos időközönként pedig a szerkezet aljából elektromos áram jön ki. Vannak átpörgetők is. Ezek kör alakúak, s ha rálépünk, akkor elég messzire tudunk vele repülni pörögve. Ez akkor jön jól, ha egy nagy adat TNT, vagy nitroglicerin előtt állunk.


Az egyik legnehezebb pálya az éjszakai. Ekkor gyakorlatilag a látótávolság súrolja a 0-át. Csak akkor kapunk fényt, ha egy világító bogárral találkozunk. Azonban ennek is hamar lemerül az aksija, így fürgén kell szedni a csülkeinket. Ráadásul a sötét nem az egyedüli kihívás ekkor. Egyébként Egyiptomban vagyunk, s a múmiák ilyenkor is lesben állnak, hogy elkaphassanak minket. A krokodilok is alig várják, hogy rossz pillanatban ugorjunk, s ezáltal a szájukban landoljunk. A kígyók továbbra is arra várnak, hogy mérges fogukat belénk nyomják. Az a pláne egyébként, hogy a bónusz pályán is muszáj iparkodnunk, különben kialszik a bogarunk, s akkor viszlát világosság.

Crash mellett Coco-t is néha igénybe kell vennünk, mert lesz néhány olyan küldetés, amiben ő a jobb. Pl. a tigrises pályáknál fogjuk használni. Ekkor kedvenc állatunkat Pumát kell megülni, s úgy kell végigszáguldani az egész pályán. Tudunk menni szép nyugodtan nyugdíjas tempóban is, de ha megnyomjuk a Kör gombot, akkor az olyan mintha feloldaná a letiltott L3 cache-t. Ennek azaz előnye, ha hordókat gurítanak elénk, akkor nem halunk meg, s csak azok látják kárát az ütközésnek. Sőt így hamarabb végig tudunk menni a pályán, ha az idő ellen harcolunk. Azonban így könnyen felkenődhetünk a falra. Ugyanis ezeken a pályákon vannak ún. ugratók. Ezek abban merülnek ki, hogy egy csávó felnyit előttünk egy csapóajtó kb. 45 fokos szögben, s mi arról felugrunk a magasba. De ha nem jól sül el ez a mutatvány, akkor könnyen felkenődhet a falra a kis tigrisünk.


Van amikor Jet Ski-s pályán kel bizonyítanunk. Ekkor is coco-t kell elővennünk. Ezeken a pályákon is vannak ugratók, sőt vízen úszkáló bombák. Ha ezekbe belemegyünk, s nincs Aku aku-nk, akkor meghalunk. Ezek a bombák statikus, ill. dinamikus mozgási formában egyaránt megtalálhatóak. De persze a hajóból is szoktak lőni minket. Ekkor gyorsan el kell húzni a hajó előtt. Ezenkívül nem árt figyelni a csónakosra se, hisz elég egy rossz mozdulat, s lecsap minket, mint olasz a citromot a lapátjával. Cápákkal is találkozhatunk a kis vízitúránk során. Őket is érdemes elkerülni. Van még egy gonosz itt, mégpedig a horgonyt forgató őrült. Ekkor egy rosszindulatú hajós kapitány elkezdi a horgonyát körbe-körbe forgatni. Nos ebben az a szép, hogy egyre nagyobb sugarú körben csinálja ezt, s ha nem iparkodunk, akkor könnyen ott hagyhatjuk a fogunkat.

Coco remekül szerepel még a repülős pályákon. Ekkor egy repülővel kell kilőnünk nagy léghajókat. Persze ez nem ilyen egyszerű. Ugyanis az őrült doktorok ismét bevetésen vannak. Ránk jönnek a saját repülőjükkel, s el kezdik adni az áldást. Szerencsére mi ki tudunk térni ezek elől. Ehhez csak meg kell nyomnunk a pörgés gombot. Ennél a küldetésnél is vannak dobozok, sőt van életmentő csomag is, ha netán nagyon halál közeli állapotba kerülnénk. Itt egy 100%-os életcsík van, ha ez lemegy 0-ra, akkor misssion failed van. Az életmentő csomagok lelövésével viszont elbukunk egy dobozt, tehát, nem tudjuk megszerezni a gyémántot. Ha az összes léghajót likvidáltuk, akkor megkapjuk a kristályt.

A Boss fightok is érdekesek. A legtöbbnek 3 élete van, de van melyiknek több. Nem nagy ördögösség legyőzni őket. A Bossok: Tiny Tiger (Nevével ellentétben elég nagy tigris), Dingodile (Félig krokodil, félig dingó), N. Trophy (Villával felszerelt kék színű ember), N. Gin (alacsony, vörös színű haja van, a fél arca robotszerű), N. Cortex (Crash főellenfele, alacsony, de nagyfejű).


Grafika, Hang, Irányítás:

A játék látványvilága még mai szemmel is szép, ha azt vesszük figyelembe, hogy mekkora erőforrásból kellett gazdálkodniuk az akkori játékoknak. Sok PS1-es játék elbújhat a Crash széria mögött. Persze itt még nem találjuk azokat az effekteket, hogy vizes lesz a ruhánk, ha belemegyünk a vízbe, porzik a föld, ha futunk rajta stb. De a karakterek jól vannak dolgozva még a mozgásuk is egész jól sikeredett.

A játékbeli hangok elég változatosak. Minden különböző ellenfélnek más hangja van. A zenék is változnak minden egyes pályán, tehát nem un rá hamar az ember.

Az irányítással nekem semmi bajom nincs. Kezdők is hamar bele tudnak tanulni, hiszen ez az a játék, amelyet kontrollerre terveztek.

Összegzés:

Akinek tetszett az előző két rész, annak ez még jobban fog. Tudott újat mutatni a Naughty Dog, nem egy ócska folytatást kaptunk. De aki még életében nem találkozott ezzel a remek sorozattal annak is tudom ajánlani, mert hosszú időre le tud kötni. Most nem a kristályok megszerezésére gondolok, mert az nem nehéz egyáltalán. A gyémántok megszerzése, s az idő elleni harc garantálja a remek hangulatot.

Értékelés:

Játékélmény: 10/10
Irányítás: 10/10
Hang/zene: 10/10
Hangulat: 10/10
Grafika: 10/10
Történet: 9/10
Szavatosság: 9/10
Összességében: 10/10

Hozzászólások: 16
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Konry avatar
Épp a múlt honapban toltam ki mind3-at. Nagyszerű game, és persze remek teszt lett 😀
apetit1989: Maxihra volt a műsor címe én is emlékszek rá 😀 Mindig szurkoltam h nyerjenek 😃 😃
0
0
0
0
bukta2 avatar
te atya úr isten.. xD Crash el mennyit toltam anno... xDD HATALMAS JÁTÉK!
0
0
0
0
NTSC Jani avatar
A PCSX2 az meg a ps2-es részekhez jó.

A sima PCSX nem tudom, hogy mennyire stabil.
0
0
0
0
Erik94 avatar
Akkor télleg nem,nekem a crash warped a warth of cartex vagy mi meg a twinsanity tetszik a legjobban,nah meg a crash of the titans az se rossz...
0
0
0
0
NTSC Jani avatar
ePSXe a legjobb, mert az a legstabilabb.

Azért az éjszakai pálya nem könnyű. Na meg ha az összes gyémántot és ereklyét meg akarod szerezni, akkor egyáltalán nem könnyű.
0
0
0
0
Erik94 avatar
Annyira nem nehéz a játék...Most lehet játszani simán pcsx-en is 😆...
0
0
0
0
Mongoosewow avatar
Anno amikor fater kölcsönadta, elég fiatal voltam, és ha minden igaz PS2-őn toltam, de mivel ps1-es gamma volt nemtudtam elmenteni sose. Kb 1x tudtam végigjátszani, mivel annyira nem rövid, és egyhuzamba kellett kitolnom. Viszont óriási játék, változatos, élvezetes, izgalmas. Meg persze rohadt nehéz. De jó 4-5 éve biztos nemjátszottam, lehet csak fiatalabban okozott gondot.
0
0
0
0
Erik94 avatar
Király teszt régen mennyit játszottam ezzel nekem a crash twinsanity a kedvencem 😆😊
0
0
0
0
Tesla GoD avatar
apetit1989:Ez nagyon epikus sztori. 😂😂😂
0
0
0
0
apetit1989 avatar
Nálunk ezt a játékot lehetett a tévében játszani egy szlovák adón, vezetékes telefonon kellett irányítani a karaktert. Ha sikerült a pálya, nyereményt kapott postán a játékos.
Sosem felejtem el, amikor egy hülyegyerek betelefonált, hogy ő is megméretteti magát. El is indult a pálya, de a róka valahogy nagyon furcsán mozgott, mindig belepottyant a lukba, beleszaladt az ellenségbe. A műsorvezető magyarázta a tökfejnek, hogy 4-es gomb balra, 6-os gomb jobbra, stb. Mire a gyerek azt mondta, de hát tudom, azokat nyomom. Végül kiderült, hogy a balfék egy öreg, tekerő gombos telefonnal akart játszani. Vigasz díjat kapott.
0
0
0
0
NTSC Jani avatar
Hogy mennyi ideig tudja az embert lekötni, mennyi újrajátszás van benne.
0
0
0
0
FrostnovaZ avatar
értékelésnél a szavatosság alatt mit értesz?
0
0
0
0
tothricsi95 avatar
Remek teszt.😃 Gyerekkorom kedvenc játéka😃
0
0
0
0
no avatar
Jó teszt, de nagyon idegesítő, hogy tőmondatokban írtál, ezáltal "nehezebb" olvasni a szöveget. Inkább használj kötőszavakat.
0
0
0
0
Értékelések
Összes átlaga:
█████████
9
6 értékelés alapján
Csak regisztrált tagok értékelhetnek


Elfelejtett jelszóRegisztráció