Dark Sector teszt
A City Interactive sok játékot adott ki ami tele volt temérdek hibával, majd a Code of Honor sorozatával hittük hogy elkezdődött náluk valami. Itt egy újabb játék ami ezt alátámasztja. A Dark Sector.
Hogy az Oroszok mit ki nem találnak
Történetünk a hidegháború után játszódik. Az Amerikaiak kiderítették hogy az Oroszok egy újfajta biofegyverrel készültek ellenük amit a kriptába zártak. Azzal viszont nem számoltak hogy egy dilis orosz ember akit Meznernek hívnak újra akarja indítani a projektet. Így Hayden Tenno bőrébe bújva kell megállítanunk egy ezt az elmeroggyant embert egy-két szövetségessel akik próbálnak segíteni.
BUMM(eráng) A FEJBE!
Mikor először próbálgatjuk azt hisszük hogy egy lövöldözős FPS-sel van dolgunk. Majd belátjuk hogy tévedtünk, mert Mezner megfertőz minket a biofegverrel de valami csoda folytán Haydent nem fertőzi meg teljesen, inkább felruházza képességekkel. Kap egy bökőfrizbit amivel embereket szelhetünk ketté, karjukat, vagy lábukat, illetve a fejüket kaphatjuk le khmmm egy kicsit elragadtattam magam :D
De a jó öreg bumerángunkat is fejleszthetjük. 4-szeres erővel dobhatjuk el amivel a láncokat lezárt kapukat törhetünk fel, vagy irányíthatjuk is ha netán elhibáztuk a dobásunk. Testünket is fejleszthetjük például láthatatlanná lehetünk vagy stázispajzsot képezhetünk ami visszaveri a lövedékeket az ellenségre. Többféle kombinációt is csinálhatunk a bumerángunkkal. Van egyfajta képességük amivel a természeti elemeket vehetjük fel pl.: tűz, jég, villám ezek szükségesek a továbbjutásunkhoz mondjuk utat törni.
Fegyvereink és fejlesztéseink
A legjobb, hogy pénzt is gyűjthetünk, hogy a föld alatti feketepiacra vihessük és fegyvereket vehessünk vagy az általunk felvett bőröndökben lévő titkos projektekkel fejleszthessük. Így a fegyverünk gyorsabb vagy pontosabb lehet esetleg vegyi anyaggal átitatott lőszerrel is lőhetünk amivel nagyobb sebzést okozhatunk. Nem csak emberek ellen kell küzdenünk. Kiderült hogy a fertőzés a küszöbön van és zombik támadhatnak ránk vagy más lények akik tüskéket lőnek ki ránk. A kedvencem közé tartozik a Boss fight. Nem csak a pálya végén van ilyen hál istennek és tőlük vesszük el a fő képességeket.
Intelligens orosz brigád
A mesterséges intelligenciával van egy kis gond. Valamikor túl nagy buzgósággal lőnek ránk és előbb utóbb beleszaladnak egymást lövéseibe, és ritkán csak állnak és várják halálukat. Viszont okosak is. Fedezékbe vonulnak, és ha eltaláljuk de még nem hal meg az ellenség, átmegy másik fedezékbe. Ellenségünkből is többfajta van. Van fegyveres és van pajzsos katona aki machete-val próbál minket agyondöfni, de egy gyors kivégzéssel, amiből megint többféle van, megoldhatunk mindent. A zombik is kommunikálnak egymással megölsz egyet és segítséget kérnek például.
Low detail: pocsék, High: lenyűgöző
Grafika a leglenyűgözőbb volt számomra 2009-hez képest. Elmosódás introk közti egérmozgások hibátlan fizika. Látványos dolog az eső is ahogy a víz lepereg a sátrakról. Gyönyörű. Viszont van egy borzalmas nagy hibája. Említettem a tűzet a jeget, a természetes elemeket, amik kulcsfontosságúak a továbbjutáshoz. Nos ha low-on játszunk ne keressük őket ugyanis benne vannak csak nem látjuk őket. Régen low-on futott és jó párszor meg kellett néznem egy végigjátszást hogy most mi van.
A játék nem egy rossz próbálkozás inkább lenyűgöző játék. Körülbelül nyolc óra unaloműző játékot biztosít. És persze a legfontosabb, hogy a játék jól optimalizált, viszont lowon szinte játszhatatlan mivel hiányzik belőle egy-két dolog. Ennek ellenére isteni. De alacsony beállításon szánalmas.
Műfaj:
Fejlesztő: Digital Extremes, Noviy Disk