background
avatar
FrostnovaZ
Szint: 97
13 éve tag, offline
9.8K 💬
4.3K ☀
890 ⭐
101 🔥
101 🎮
26 ❤
Dani (bartos666, ☣=[Ð@n!]=☣)
29 éves, férfi
Budapest, Magyarország

Wings of Liberty avagy Starcarft 2 trilógia első része

Írta: FrostnovaZ, 2012. May 01., játékteszt
Játék: StarCraft 2

A Starcraft 2 hősiesen helyt állt elődje után, ugyanolyan élvezetes, sőt, Koreában nemzeti sportnak számít.

A Blizzard a Warcraft után egy másik RTS játékkal kedveskedett, nevezetesen a Starcrafttal. A
játék 1998-ban jelent meg és valami hatalmas sikert aratott. Még ma is rengetegen játsszák, sőt
Koreában nemzeti sportként tekintenek a játékra ami nem kis szó. Később a játék kapott egy
kiegészítőt ami tovább szőtte a történet szálakat, de sok újdonsággal nem szolgált. Aztán persze
szünet következett a Starcraft terén, a Blizzard az új RPG játékával a Diabloval és a Warcraft 3-an
dolgozott, majd 2005-ben meg jelent a World of Warcraft, ezzel növelve a Blizzard a saját hírnevét.
Igen ám, de mi lesz a Starcraft következő részével? Nagyon köszönjük a WoW másik két
kiegészítőjét, de mi lesz a jó öreg Sc-fi RTS második részével. És 2009-ben a WoW harmadik
kiegészítőjének bétájával megjelent a Starcraft 2 bétája is. Mivel ekkor még nem nagyon érdekelt
a játék nem is nagyon izgatott, nem is volt Battle.net felhasználóm így béta kulcsot sem kaptam
(bár ha kaptam volna nem értem volna vele sokat, mivel akkoriban nem volt valami
csúcsminőségű masinám.) Aztán 2010-ben kiadták a végleges formát, és a játék kikerült a
boltok polcaira. A második rész, az előzőhöz méltóan letaglózta a játékosokat. Mivel még akkor
sem érdekelt a játék, ezt csak haverom igazolta, mivel minden nap meg kellett hallgatnom, hogy
"Húúú a Starcraft 2 így és úgy..." Aztán persze felkeltette az érdeklődésemet, de mivel még
mindig nem rendelkeztem megfelelő géppel ezért csak a 98-as kiadással voltam képes játszani.
És igen. Megértem a koreaiakat, hogy miért kedvelik ennyire ezt a játékot. Engem is rendesen
magába szívott. Aztán mikor megkaptam a gépem első gondolatom az volt, hogy azonnal
rohanok a boltba a Starcraft 2-ért. Csak akkor problémák léptek fel az internettel kapcsolatban,
így újra akadályba ütköztem. De miután ez a probléma is megoldódott már semmi sem állhatott
az utamba. Bár ekkor nem volt elég pénzem mivel a játéknak még ma is igen borsos ára van. De
nem kellett aggódnom, mivel lehetőségünk van egy Endless Trial-t letölteni. Ebben persze nincs
annyi lehetőségünk mint a teljes verzióban, viszont lehetőségünk van multiplayerbe játszani (bár
elég korlátolt szinten). Aztán összegyűlt elegendő pénz hogy megvegyem az eredeti verziót (Már
ideje volt, mivel a Starter Edition-t véletlen német nyelven töltöttem le és már eléggé irritált, bár
legalább tanultam pár új szót...). Így ma már teljes jogú Starcraft játékos vagyok.


Na de eleget beszéltem a játék és annak megszerzése előtörténetéről. Inkább nézzük magát a
játékot. A játék elindítása után rögtön szembe tűnik, hogy mennyire félti a játékát a Blizzard.
Rögtön miután a betöltés megtörtént be kell jelentkeznünk a Battle.net-es felhasználónkkal.
"Állítólag" valahogy ezt is fel lehet törni, de én őszintén sose éreztem késztetést arra, hogy egy
kalóz oldalról leszedjem a játékot meg nagyon nem is bízok az ilyen dolgokban, ezért is inkább
megvettem eredetiben. Meg persze a másik ok amiért költöttem rá némi pénzt az a saját elvem,
miszerint azokat a játékokat, amiket majdnem fanatikusan szeretünk, illik megadni a tiszteletet,
hogy boltban vegyük őket. De visszakanyarodva a játékhoz. Miután kell jelentkeznünk, nyilván
sokak számára egyértelmű, hogy internet kapcsolat szükséges. Mondjuk ha éppen rossz a
modem, vagy bármely más oknál fogva nincs internetünk, akkor sem kell teljesen
elszomorodnunk mivel Offline mod-ban is tudunk játszani. Bár ekkor csak Single Player-re van
lehetőségünk, és az Achievement.eket szereznünk. Mint azt már a Blizzard a WoW-ban tett, itt
ugyanúgy alkalmazza az achievement rendszert, magyarul a "mérföldkövek" elérését. Ahhoz,
hogy megszerezzünk egy achievement-et teljesítenünk kell annak követelését. Ezeket persze
bármikor megtekinthetjük, nem kell várni a csodára, hogy véletlenszerűen rájöjjünk a
követelményekre. Achievement-eket szerezhetünk Single és Multiplayer-ben is. Én személy szerint
nem arra törekszem, hogy minél több "acsit" szerezzek. De ha unjuk a rizsát, érdemes, pár
nehezebb achievement -et megcsinálnunk. Persze némely achievement -ért jutalmat is kapunk.
Persze itt nem valami hatalmas nyereményre kell gondolnunk hanem csak egy portréra, vagy
dekorációra.


A játékmenet semmiben nem változott az első részhez képest. Nincs más dolgunk, mint
nyersanyagot szedni, építkezni, és persze legyőzni az ellenséget. Egyedüli változások a
játékmenetben, talán csak annyi hogy jó pár új egység került a játékba, de sajnos pár régi
barátunktól is meg kellett válnunk. Gondolok itt a zergeknél a Lurkerre, vagy a Guadriannra, de
helyettük kapunk Banelinget és Infestort. Persze, ezek csak kevesek az újítások terén de most
nem fogom elmondani az összeset. Apropó zergek. Ha már itt tartok, elmondanám a három fajt
és azok tulajdonságait, erősségeit, gyengéit. Szóval aki ismeri, annak elnézést.
Kezdeném a Zerggel, ami egyfajta mutálódott kolónia. Legtöbb egységük régen, békés,
növényevő jószág volt, de mikor az Overmind a felszínre bújt, egyszer csak vérszomjas
fenevadakká alakultak át, és akiknek kevesen tudnak ellenállni. Pozitívum, hogy egységeik
viszonylag olcsóbbak, és akár egyszerre többet is képesek vagyunk előállítani. A Creepen ami az
épületük körül termelődik, az egységek visszanyerik életerejüket, és gyorsabban is mozognak
azon. Az egységeik képesek a föld alá bukni (és ezzel meglepni az ellenséget), sőt a Roach és az
Infestor mozogni is képes a föld alatt. Viszont egységeik önmagukban gyengék, így csak
nagyobb hordával érdemesebb megindulni. Negatívum még az is, hogy egy épület felépítésekor,
maga a dolgozó alakul át, így azokat folyton pótolnunk kell, ráadásul épületet csak a Creepen
vagyunk képesek építeni.


Második fajként a Protosokat említeném meg. A Protoss a kimagaslóan fejlett technológiájának és
potens telepatikus hatalmának köszönhetően messze a legerősebb faj a galaxisban. Ám a
Zerggel folytatott háborúzás megtörte őket, hiszen legnagyobb harcosaik se voltak képesek
ellenállni az ellenség hatalmas számainak, így társadalmuk több évszázados filozófiai tételei
összeomlottak, majd amikor a betolakodók megostromolták szeretett szülőbolygójukat, az Aiurt,
a Protoss menekülni kényszerült saját világából. Pozitívum, hogy mind egységeiknek, mind
épületeiknek van pajzsuk, ami egy kisebb védelmet biztosít számukra. Ráadásul ez a pajzs
harcon kívül folyamatosan töltődik vissza. Erősség még az is, hogy az épületük nem "épülnek"
hanem teleportálódnak (warpolnak) így nem szükséges, hogy egy dolgozó ott maradjon, és ez
jelentős előny a gazdaság szempontjából. Ráadásul a Gateway-okat átlakíthatjuk Warp Gatevé,
amivel egy Pylon közelébe képesek vagyunk teleportálni a készülő egységeket. De itt jön be az a
hátrány, hogy egységeik, és épületeik is nagyon lassan készülnek el ráadásul épületet csak
Pylon közelébe tudunk építeni. Ha a Pylon-t elpusztítják, akkor nincs lehetőségünk használni azt
az épületet.


És a harmadik, egyben utolsó faj a Terran, az emberek csoportja. A Terran viszonylag fiatal faj a
Koprulu szektorban, akik azoknak a fegyenceknek és egyéb disszidenseknek leszármazottai,
akiket a kormány alkalmatlannak ítélve évszázadokkal ezelőtt űrhajóra pakolva kilövetett a
Földről egyenesen a mély űrbe. Több évtizeddel később végül a hajók tönkrementek, így a
legközelebbi lakható világok felé vették az irányt, és bár néhány hordozó megsemmisült, a
túlélők sikeresen alkalmazkodtak környezetükhöz. A Terran egyik legnagyobb pozitívuma, nem
más mint, hogy képes a pályán bárhol építkezni, ezzel akár blokád alá is vonhatja az ellenséget.
Sőt! Némely épület képes repülni is, így könnyen lehet evakuálni a bázisunkat. És a kezükben
van a játék egyik legfélelmetesebb fegyvere, az atom rakéta, amit talán nem kell részleteznem.
Viszont az épületek hátulütője, hogy ha súlyosan megsérül, elkezd lángolni, és folyamatosan
csökken az életereje.


Hogy melyik a legerősebb faj? Azt nem tudom megmondani. Szerintem nincs is legerősebb. Mivel
minden fajnak vannak erősségei, és hátrányai, ezért csak a játékoson múlik, hogy hogyan
használja fel ezeket. Inkább csak a kezelhetőségre lehet őket megkülönböztetni. Legkönnyebben
a Protosok kezelhetőek, mivel az épületeik maguktól épülnek, vagy ha csak a photon cannonra
gondolunk, ami képes földi és légi egységeket lőni, ezért nem kell sokat vacakolni a megfelelő
védelemmel. Legbonyolultabb meg a Zerg, mivel ügyelnünk kell, hogy folyamatosan pótoljuk az
építkezésben elhalálozott dolgozókat, és hogy mindig legyen megfelelő mennyiségű egység. Mint
mondtam nincs legerősebb faj, tényleg csak azon múlik, hogy hogyan kezeljük őket. És ami még
plusz pont a fajokat illetően, az az, hogy lehet, hogy csak három faj van, ami némelyeknek
kevés, de ez a három nagyon különbözik egymástól. Például az egyik haverom folyton szidja a
játékot, mert milyen dolog már, hogy csak 3 faj szerepel, ás hogy mennyivel jobb az Age of
Empires 3 ahol sokkal több nép van. Igen ám, de azok a népek nagyon nem különböznek
egymástól. Van pár egyedi egységük, de a legtöbbje ugyan olyan. A Starcarft 2-ben viszont,
szinte minden egységnek van egy külön képessége, vagy fejlesztése, ami tényleg nagyon
egyedivé teszi a játékot. Az egész azon múlik, hogy mennyire vagy képes összehangolni az
egységeid képességeit és azokat az ellenség ellen felhasználni. Tehát mint mondtam, tényleg
csak a játékos tehetségén és eszén múlik minden.


És akkor most vessük vizsgálat alá a Singlepalyer-t. Persze, mint az első részben is itt is tudunk
játszani botok ellen, de itt már lehetőségünk van beállítani a nehézséget is. Akik először
játszanak, azoknak érdemes pár menetet lejátszani, nagyon könnyű fokozaton, csak, hogy
beleérezzenek az alapokba. Ezenkívül a Singleplayer kapott egy újítást, ami a Challangekben
nyilvánul meg. Összesen kilenc challange van, 3x3x3-ra osztva. Értelemszerűen egyre
nehezebbek és egyre több logikát és stratégiát igényelnek. Minden 3-asban van lehetőségünk
egy Zerg egy Protos és egy Terran Challange-re. Minden Challangenek vannak mindimum
szintjei, ha legalább ezt teljesíted, akkor bronz fokozatot kapsz, ebből gondolom ki lehet találni,
hogy kaphatunk ezüst és arany fokozatot is. Ezek persze achievementekben nyilvánulnak meg.
Hogy milyen sorrendbe csinálod meg őket, az teljesen mindegy, egyből elérhető az összes. És
akkor jöjjön a kampány mód. A Wings of Liberty kampánya a Jim Raynor által vezetett Raynor
Fosztogatóira koncentrál - egy zsoldoshaderőre, aminek a zászlóshajója és főhadiszállása a
Hyperion nevű csatacirkáló. A kampány a Mar Sara nevű világon kezdődik, ugyanúgy, mint a
Starcraft 1 esetében is. Ebből persze kitalálható, hogy a küldetések folyamán, csak a Terranokkal
lehetünk, persze feltűnik a másik két faj is de csak az emberek történetét tudjuk végig vinni. A
Wings of Lyberty-ben. Akinek megvan eredetiben a játék és belenézett alaposabban a
dobozába, és elolvasta az apróbetűket, annak feltűnhetett az a mondat, hogy "...epic first
chapter of the Starcaft 2 trilogy". És miután most adják ki a második kötetet a Heat of the Swarm-
ot, logikusnak tűnik, hogy a Protos kedvelőknek még várniuk kell. Na de térjünk vissza az
alapjátékhoz. A története nem kapcsolódik közvetlenül az előző részhez, de vannak
visszatérő szereplők, mint például Mengs, vagy épp Zeratul, na persze a legfőbb szereplő aki az
egész Starcraft történetét befolyásolja, Sarah Kerrigan sem hiányzik a játék színpadából. A Wings
of Liberty küldetései nagyon változatosak.


Sosincs olyan érzésem, hogy megunnám a küldetést, mindig valami más meglepetést tartogat a
számunkra. Vannak küldetések amelyek az ember stratégiáját, van amelyik ravaszságát, és van
amelyik a reflexeit használtatja ki. Egyszóval tökéletesen meg vagyok elégedve. Ha a
küldetésben egy új fajta egység szerepel, akkor a bevezetésben, kapunk egy rövid leírást annak
tulajdonságairól, képességeiről. A missziók közben persze kapunk mellékküldetéseket is. Ezeket
erősen ajánlott megcsinálni, mivel nem csak Achievementeket tudunk velük szerezni, hanem
Krediteket is nyerhetünk (erről egy kicsit később). Ezek a küldetések olyasmik szoktak lenni,
hogy keressük meg az elveszett társainkat, romboljunk le azt, öljük meg őket stb. A küldetések
során krediten kívül tudunk Zerg és Protos kutatásokat is találni (ez kicsit furcsán hangzik de
majd még beszélek erről is). Mikor elvégeztük a küldetést. Hősünk, Raynor vagy a kocsmában
vagy csatahajóján üldögél. Ez a része a játéknak nekem nagyon bejött, mert elég ötletes. A
kocsmában persze csak egy helyszín van, de a csatahajón bekukkanthatunk a hídra, a kantinba
és fegyvertárba és a kutató laborba. Persze Jim mindegyiken szerepel, mivel végül is őt irányítjuk.
És ami nagyon tetszik, hogy minden amit látunk, felhasználható valamire. Például a kantinba szól
a zene és ha rákattintunk a lejátszóra, akkor más zenét kezd el játszani. Vagy a tévére kattintva
híreket tudhatunk meg. Szóval nagyon ötletes az egész. És itt hoznám vissza a kreditekre és a
kutatásokra. Ha belépünk a fegyvertárba akkor ott van lehetőségünk fejleszteni az egységeinket,
kredit ellenében persze. Minden egységhez két fejlesztés tartozik, de egyszerre csak egyet
tudunk megvenni (persze ezeket cserélgetni is tudjuk, de az megint csak kreditbe kerül). És
amiért még kalapot emelek a Blizzard előtt, az az, hogy kis videókba be is mutatja a fejlesztés
hatását. A kutatások is hasonlóak, de kicsit másképp néz ki a dolog. Mint mondtam kétféle
kutatásokat vagyunk képesek felszedni, ebből következik, hogy van egy Zerg és egy Protos
kutatási ág. Bár egyszinten itt is két dolog között tudunk választani, de csak egyet tudunk
aktiválni (mind zerg, mind protos résznél). Természetesen itt is bemutatásra kerülnek a
fejlesztések hatásai. Lényegében elmondtam mindent a kampányról, ezzel be is fejezve a
Singleplayer részt. Ja, még annyit megemlítenék, hogy aki azt gondolja "Hát Singlepalyer-ben
lehet csalni, akkor csalással szerzek egy csomó Achievement-et". Azt el kell, hogy szomorítsam,
mivel a Blizzard volt olyan ravasz, hogy ha cheatet használsz, rögtön leblokkol az Achievement
szerzés.


És akkor ki is térnék a játék másik részére ami híressé teszi, a Multiplayer-re. Hát igen,
rengetegen (köztük én is) leginkább a multiplayer miatt veszik meg a játékot. És miben is
különbözik a Starcarft 2 multiplayer-re mint más RTS játékoké? Abban, hogy itt van valamely féle
"célja" az Online meccseknek. Mégpedig az, hogy minél magasabb posztra kerüljünk a
ranglétrán. Ehhez liga meccseket kell játszanunk. Liga meccseknél 1v1-re 2v2-re 3v3-ra és 4v4-
re van lehetőségünk. Persze, több játékosnál, indulhatunk egy random team-ben és akkor
személyes rangsorolást kapsz, de akár barátaiddal is indulhatsz, ekkor a rangot persze az egész
csapat kapja. Ha még nem játszottál/játszottatok ligában először is egy öt meccsből álló
kvalifikációt kell menned/mennetek. Ekkor persze, nem szabályosan sorsolja ki az ellenfeleket,
összekerülhetsz erősebb és gyengébb játékosokkal is. Ha megvolt mind az öt meccs akkor
következik a rangsorolás. A multiplayer-ben hét rang lelhető fel. A Bronze, a Silver, a Gold, a
Platinum, a Diamond, a Master és a Grand Master. Bár a Grand Master kicsit eltér a többi rangtól.
Például ott csak 1v1-re van lehetőség, és csak a szerver 200 legjobbja juthat be. Miután
rangsoroltak azok után persze szintednek megfelelő játékosokkal fog összedobni (bár ez nem
mindig sikerül...). És aki unja a ligázásokat annak fellelhető ezerféle egyedi játék. Ezek persze
ligán kívüliek. Tényleg nagyon sokféle van. Van például Tower Defense-s, de találhatunk
Starcraft féle DoTA-t is. Na persze a hagyományos Desert Strike sem maradhat ki a listából. Sőt
például a Left2Die modban az egyik Singleplayer-es küldetést tudjuk végig csinálni, ketten,
persze kicsit át van alakítva. Egyszóval nagyon színes a Starcraft 2 többjátékos módja.


Aztán még kicsit kitérnék a játékmenetre. Ahhoz, hogy a játék ne legyen unalmas és monoton,
a Blizzard kicsit felgyorsította a játékot. Persze itt nem kell arra gondolni, hogy olyan gyors, hogy
nem is látom az egységeket, pont jó ahhoz, hogy ne legyen unalmas, de még nem
észveszelytően gyors. És pont ennek köszönhetően kiéleződik a Starcarft mikró és makró
rendszere. A mikró és a makró két, a stratégiai játékokban szereplő fogalom. Röviden, a makró
minden olyan cselekvés, ami a játékos eszén múlik, a nyersanyagok birtoklása, és a játékos
stratégiája. A mikró a játék kicsi részleteit jelenti, például egységek kijelölését, kijelölés
megszüntetését, utasítások kiadásét csoportoknak, képességek használatát stb. Alapjában véve
a makró a játékos stratégiája, míg a mikró a terv ici-pici részletei. Az erős makró és mikró
megléte elengedhetetlen egy jó játékos számára. És megemlítenék, még egy fogalmat, amit egy
Starcarftosnak illik tudni, az pedig nem más mint az APM. Az APM az Actions Per Minute rövidített
változata. Tehát a percenként kiadott parancsokat, és cselekvéseket számolja. Cselekvésnek
számít például az épületek, egységek kijelölése, és az azoknak kiadott parancsok. Van pár
elvetemült ember, aki fölöslegesen össze-vissza kattintgat, csak azért, hogy nagy legyen az APM
száma. Egy középkategóriás játékosnak, körülbelül 50 APM-e szokott lenni. És itt jegyezném,
meg, hogy a Koreaiaknak több száz APM-ük szokott lenni (ezek tényleg fanatikusak).
Így a vége fele megemlíteném a játék grafikáját. Mint a World of Warcraft-ban így itt is
megnyilvánul a Blizzard grafikai tudása amely nem arra alapoz, hogy minél élethűbb képet
alkosson, hanem inkább sokkal mese szerűbbé teszi a látvány világot. Persze, 2010-ben voltak
sokkal szebb grafikai játékok, de a Blizzard nem a grafikájával bűvöli el a játékosait, hanem a
játékélménnyel.


Mit mondhatok el összességében a játékról? Azt, hogy a Starcraft 2 méltó utódjához, és bárkit
képes meggyőzni aki e műfaj kedvelője. Ha választhatnék, hogy a világon csak egyetlen játék
létezhessen, nem kérdéses, hogy melyiket választanám. Egyszerűen képes úgy magával ragadni,
amit egyik játéknál se tapasztaltam. Aki kételkedik töltse le nyugodtan a Trial-t, lehetősége lesz
a Single és a Multiplayert és kipróbálnia. És ha megtetszett neki, nyugodtan vegye meg, lehet
hogy kicsit drága, de higgyétek el megéri az árát.
Jó szórakozást kívánok!

U.I.: Aki eddig csak az első résszel játszott és tervbe van véve, hogy a 2-t is kipróbálja, az
készüljön fel, hogy nagyon szokatlan lesz az egész, főképp a gyorsaság növekedése miatt.

Értékelés:
Grafika:
█████████
90%
Hang:
██████████
100%
Játékélmény:
██████████
100%
Összességében:
██████████
100%
StarCraft 2
StarCraft 2
StarCraft 2
Megjelenés: 2010. July 27. (PC)
Műfaj: ,
Fejlesztő: Blizzard Entertainment
Hozzászólások: 7
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Hunyi avatar
én is jobban szeretem a 2v2őt 😃 ha gondolod felvehetsz Hunyi.344 vagy hunyi2@mailbox.hu 😀
0
0
0
0
FrostnovaZ avatar
de nekem nem olyanok h a "avagy a legjobb grafikájú játék" vagy a "avagy a legjobb játék a műfajban" 😆
0
0
0
0
Cooley avatar
Most ezt csak úgy általánosan értse az író, nem kimondottan erre a cikkre gondolok, de komolyan mondom már idegesítenek ezek az "avagy"-os címek. 😂
0
0
0
0
FrostnovaZ avatar
Kösz, Kösz 😜 igazából én csak terrán vagyok és csak haverjaim mondták ezeket, hogy melyik hogy keezlhető, és kicsit belegondolva egyet értettem velük 😀 te szegény 😆 én utálok és nem is tudok 1v1-ezni, én folyton 2v2-zök random Teammel 😃 bár nem vagyok valam nagy Spieler, jelenelg 2v2-ebn bronzl liga 2. helyezett vagyok 😜
0
0
0
0
Hunyi avatar
Szép hosszú teszt.. habár a legkönnyebb fajokkal nagyon nem értek egyt, igazad van, h maguktól épülnek a protoss bázisok, de sokkal drágábbak, sokkal tovább épülnek, és az egységek több suply-t fogyasztanak, szóval kisebb a sereg létszám, ha nem figyelsz több lesz a dolgozód mint a támadó egységed, nem beszélve arról, h nagyon sok gombot kell használni.

Force field nélkül kb halott a Protoss, nem beszélve arról, h High Templar szinte kötelező, ha Terran vagy Zerg ellen játszol és akkor megint csak plusz gombot használsz mert a Stormot nyomni kell és még pozicionáld is az egységet, mert könnyen hal.

a Zergről meg annyit, h fossa magából az egységeket 200/200on harcoltok, a zerg elveszti a seregét és kb 2 perc múlva megint 200/200on van, hála a sok lárvának...

A terran-nál ott a stim pack, ami elég ütős darab 😀 Szóval tényleg nincs olyan, h melyikkel a legkönnyebb, mert mindenki azzal a fajjal játszik, aki épp szimpi neki, vagy jobban tudja használni... szóval szerintem a legkönnyebb faj, az az amit te szubjektívan annak tartasz... én személy szerint a zerget gyűlölöm a legjobban 😃 nehezen bánok el vele 😜

A cikkhez gratulálok, nagyon szép munka, és tényleg isten a játék, megérdemli, h megvegyék... nekem báta kulcsom is volt és a megjelenés napján is a kezemben fogtam már a játékot.

Zerggel kezdtem a multit és most a Protossal tolom, sajna vissza estem platinából, arany ligába (túl sokat LOL-ozok 😜 )
0
0
0
0
neuroflex avatar
nagyon jó játék és remek teszt 😀
0
0
0
0
no avatar
Ez egy nagyon király teszt lett 😀
0
0
0
0
Értékelés
Összes átlaga:
█████████
9
9 értékelés alapján
Csak regisztrált tagok értékelhetnek


Elfelejtett jelszóRegisztráció