Warhammer 40000: Dawn of War III gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
3GHz i3 quad logical core or equivalent
RAM:
4 GB RAM
GPU:
1 GB VRAM, NVIDIA GeForce 460 or AMD Radeon 6950 or equivalent DirectX 11-card
DX:
Version 11
OS:
64-bit Windows 7 with latest updates
STO:
50 GB available space
NET:
Broadband Internet connection
Ajánlott gépigény:
CPU:
3GHz i5 quad core or equivalent
RAM:
8 GB RAM
GPU:
2 GB VRAM, NVIDIA GeForce 770 or AMD Radeon 7970 or equivalent DirectX 11 card
DX:
Version 11
OS:
64-bit Windows 10 with latest updates
STO:
50 GB available space
NET:
Broadband Internet connection
NOTE: Quad physical core i5 or equivalent recommended for 3vs3 multiplayer. Game requires Internet connection for play and progression.
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 17
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Akinek ajánlom: fanatikus WH40K tagok, akik szeretnék egy kicsit visszakapni azt a környezetet, ahol Eldák, Orkok, Emberek esnek egymásnak egy mindent eldöntő harcban. Akik nem rettennek meg a kezdetleges hiányoktól és nincs nagy igényük.
Akiknek nem: Aki 1 az 1-ben a DOW1 szintjét várja. Nagyon elmarad tőle. Akik azt várják, hogy egy gyönyörű grafikával rendelkező zúzós, öldöklő csatákat vívó harcosokat fognak látni a csatamezőn. Akik remélik az egységek sokszínűségét. Akik remélik a fejlesztési lehetőségeket az egységeknél és a különböző taktikák bevetésével lenyomhatják az ellenfelet. Akik egy brutál jó sztorit várnak.
Saját vélemény: Szerintem az egyik legnagyobb bukta lett, amit a relic összehozott. Nincs benne kurázsi. Kezdeti szakasz ugyan, de attól nagyon gyenge egységfelhozatal. Az taktikák sorai közül nagyon gyér válogatási lehetőség. A történet egysíkú és unalmas. Az összes WH40K regényt olvastam 1-2 kivételével és imádom az egész történetét, de ez annak meggyalázása volt. vannak benne újítások és moba jelleget öltő harcok, de a gond az, hogy a mikrokezelési lehetőségeid a harctéren viszonylag csekélyek. Nagyon picik a pályák. Igazi epikus csatára ne számíts, ellenben nagyon gyorsan összecsuklanak az alapegységek. Rendes fedezékrendszer nincs kidolgozva, tehát szemtől szemben állva harcolnak az egységek, minden taktikázás nélkül. Annyit hozzátennék, hogy különböző stun, knock back képességei vannak az egységeidnek, de ez megint a moba játékvilágot ídézik. A kampány és 10 multimeccs után én félre is raktam a játékot és várom A Relic vigaszát.
Szerk: Van a multiplayernél egy custom solo opció.
Azt hittem, hogy már a süllyesztőben landolt ez a játék. Még annó, (2007) amikor a gépet vettem, ajándékba adták hozzá a Dark Crusade-t, nagyon imádtam és csak nemrég jöttem rá, hogy van több része.
A Dawn of War 2 nagyon nem jött be, bedob egyből space marine-nak (utálom), küldiket osztogat, előre megadott osztaggal rak le, nincs olyan szabad kezem mint régen, nem adja vissza a régi játék hangulatát.
Jó oké, a régiben is volt küldi, de nem volt megszabva a kezem. (Mondjuk volt olyan pálya amit 8 órán keresztül csináltam a bátyámmal, és nem tudtuk megcsinálni -.-" Chaos főterületét próbáltuk megszerezni. Nem kifogásként de én voltam max 9 akkoriban.😃😉