The Witcher 3: Wild Hunt gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel CPU Core i5-2500K 3.3GHz / AMD CPU Phenom II X4 940
RAM:
6 GB RAM
GPU:
Nvidia GPU GeForce GTX 660 / AMD GPU Radeon HD 7870
DX:
11
OS:
64-bit Windows 7, 64-bit Windows 8 (8.1) or 64-bit Windows 10
STO:
35 GB available space
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel CPU Core i7 3770 3,4 GHz / AMD CPU AMD FX-8350 4 GHz
RAM:
8 GB RAM
GPU:
Nvidia GPU GeForce GTX 770 / AMD GPU Radeon R9 290
DX:
11
OS:
64-bit Windows 7, 64-bit Windows 8 (8.1) or 64-bit Windows 10
STO:
35 GB available space
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 7 490
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
"BFG Returns exclusively to OcUK to show once again that they really are the BIG @**@**@ GUNS!!"és még hozzászólások is vannak,de van pár olyan is hogy ilyen kártya nincs..
[LINK]
Mondjuk én nem is játszom konzolon, bár van egy xbox360-om, de a kinektes bulijátékokon kívül csak egy játékom van rá. Viszont dvd lejátszónak kiváló...
Érdekes, ám korántsem eget rengető részletek láttak napvilágot nemrégiben a The Witcher 3 kapcsán, a német GameStar ugyanis a fejlesztőktől szerzett részletekre hivatkozva világgá kürtölte, hogy Geralt szakálla a játék végéig dinamikus növekedésben lesz majd.
Mivel az Eurogamer nem tudott belenyugodni ennyi információba, felkeresték Michal Platkow-Gilewskit, avagy a CD Projekt RED egyik vezető fejlesztőjét, hogy bővebben is beszéljen erről, így ő még hozzátette, hogy a változást az egyes helyszínek közötti utazgatás során érzékelhetjük majd igazán.
Ebből kifolyólag minél jobban megismerjük a játékot, minél több időt töltünk el vele, annál hosszabb lesz Geralt szakálla, de azért a fejlesztő mindenkit megnyugtatott, hogy Gandalf szakállának méretét azért nem éri majd el hősünk arcszőrzete. Sőt mi több, a csapat már most betervezett egy ingyenes Beard and Hairstyle névre keresztelt DLC-t az alkotáshoz, amivel megállíthatjuk a növekedést, sőt mi több, teljesen testre szabhatjuk Geralt arcszőrzetét, illetve frizuráját is, ha nem tetszik nekünk a ZZ Top-stílus.
Persze itt az optimalizáláson lenne a hangsúly, főleg konzoloknál, mert azért ha összevetjük az előző és a jelenlegi generáció TFLOPS-ban megadott grafikus teljesítményét, akkor szignifikáns különbségek vannak.
Xbox 360 vs Xbox One: 240 gigaFlops (0,24 Tflops ) vs 1,31Tflops, itt ha jól számolok kb. 6x-os grafikai teljesítménynövekedés.
PS3 vs PS4: 228 gFlops (0,228 Tflops ) vs. 1,84 Tflops, na itt meg közel 9x-es a teljesítménynövekedés.
Ezekből a számadatokból, nekem az jön le, hogy lehetne itt nagyot dobni a konzoloknál, csak valamiért "nem jön össze". Szerintem az idő eldönti, mi hogyan merre!
Nagyon gyérre sikeredett a mostani konzol generáció. Tutira nem fog kihúzni majd' 10 évet mint az előzőek.
Mikor megjelent (még 2 éve sincs) már akkor is "csak" HD7900-as grafikai képességekkel rendelkezett, nem is csodálom, hogy a legtöbb csúcsjáték nem tud csak 30 fps-el menni rajta és ez még csak 1080p (szerű).
I think we'll stick with 30fps. Until the very end we intend to work on efficiency – it is crucial, as the machines are quite varied.
Ezt így előre nem lehet megmondani. Elkezded apró lépésekben és meglátod meddig tudsz stabi órajelet kicsikarni belőle.
MaTpr0F: Te nagyon hozzáértőnek tűnsz.
Szerinted ebben az alaplapban mennyire lehet felhúzni a K-s procit?
Spoiler!
Kezdésnek belerakott egy K- procit egy B75-ös lapba. Igaz, hogy a 3570K-val még évekig el lehetne lenni (még a 2500K is nagyon jó procinak számít), de ugye B-s lapban még csak húzni sem tudja normálisan. Majd jön a 10gb ram ami akárhogy nézem, tuti más méretű modulokból jön össze, eredménye a katasztrofális memória teljesítmény.
Így tényleg nem csodálom én se, kb. az egész gépet cserélgeted 1,5-2 évente.
A konzol mindig is jobb volt ár-érték terén.
De nem árt figyelembe venni a játékok árait. Ha összeszámolod 1 évre csak az AAA címeket darabját mondjuk a megjelenéskori 18e árral, akkor teszem azt 10 játék évente már majdnem 100e Ft. Azért évente ekkora összegű fejlesztés egy PC-re igen látványos eredményeket tud hozni.
Spoiler!