The Witcher 3: Wild Hunt gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel CPU Core i5-2500K 3.3GHz / AMD CPU Phenom II X4 940
RAM:
6 GB RAM
GPU:
Nvidia GPU GeForce GTX 660 / AMD GPU Radeon HD 7870
DX:
11
OS:
64-bit Windows 7, 64-bit Windows 8 (8.1) or 64-bit Windows 10
STO:
35 GB available space
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel CPU Core i7 3770 3,4 GHz / AMD CPU AMD FX-8350 4 GHz
RAM:
8 GB RAM
GPU:
Nvidia GPU GeForce GTX 770 / AMD GPU Radeon R9 290
DX:
11
OS:
64-bit Windows 7, 64-bit Windows 8 (8.1) or 64-bit Windows 10
STO:
35 GB available space
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 7 490
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Más: a The Witcher 3 készítője azt nyilatkozta, hogy inkább játszana PC-n a minimum beállításokkal, mint xbox one-on. Hehe 😃 [LINK]
290x nél volt 94 fok is ami azért elég sok 😃 Nem kell nekem hogy minden ultrán legyen majd be fogom lőni magamnak hogy mit bír a fix 60fps hez.
Azért az messze elég merész kijelentés, hogy az R9 290-et simán lenyomja a GTX 970 😃 Azt a "simán"-t fordítsátok arra, hogy "nem sokkal". Persze ezzel most a 970 fanboyok vitatkozni fognak, de hát ez van.
Ram csak 4 giga van, GPU meg HD5770
Miért is ne? Az ajánlott az egy R9 290, amit simán lenyom egy gtx970. Ha húzva van ultrán simán meglehet a 60fps. 1080p felé kell majd gtx 980 meg sli.
Sikerült be szereznem 4000FT ért egy The Witcher 3 VGA kupont szóval már megvan eredetibe a játék aktiváltam is a letöltésre várok csak....😃
Annyit megért bőven szerintem nem??😃
http://gamingbolt.com/witcher-3-map-size-compared-to-gta5-skyrim-far-cry-4-new-screens-show-different-visual-settings
Ez honnan van ez az infó? Hallgattam egy 50perces podcastot a készítőkkel és abban azt mondták, hogy ők sem tudják pontosan mekkora. Meg úgy van, hogy 3 részből fog állni asszem.
A térkép tehát összeterületileg: 3,7x nagyobb mint GTA: San Andreas (36 km2),1,5x nagyobb mint a GTA V (81 km2), 3,3x nagyobb mint a Red Dead Redemption (41 km2), és 3x nagyobb a Far Cry IV (46 km2), illetve 3,5x nagyobb mint Skyrim (39 km2).
Tehát kb 130-135 km2 😃
Remélhetőleg! 😀 Majd meglátjuk.
hát nem hiszem különböző ek ugyan az
Ha minden jól megy. Egyébként ez az eleje, meg a hátulja vagy ez 2 különböző darab? Meg hogyha futárral rendeltem meg, akkor is kapok? (Ez egy kicsit ködös volt nekem a cd galaxis oldalán)
The Witcher 3: Wild Hunt - így ismerik meg a világot az új játékosok
A CD Projekt Red elmagyarázta, hogy építették fel a Witcher 3 világát olyan módon, hogy a veteránok és az új játékosok is elégedettek legyenek a történettel.
Nincs már sok hátra a The Witcher 3: Wild Hunt rajtolásáig, épp emiatt egyre bátrabban nyilatkoznak a fejlesztők, és egyre több értékelhető információ kerül elő a játékról. A világtérkép leleplezése után most arról nyilatkozott a CD Projekt RED egyik embere, hogy milyen módon fogadja magába a játék az újonnan érkezőket és a veterán szörnyvadászokat.
Jakub Szamałek hosszasan ecsetelte, hogy milyen fejlesztői döntéseket hoztak annak érdekében, hogy ez a Witcher játék legyen a legjobb kezdés az univerzummal újonnan ismerkedő játékosok számára. Elmondása szerint sokat dolgoztak a prológuson, hiszen ez a fejezet lesz az, amivel megismertetik az újoncokkal a világot és annak állapotát, a fontosabb szereplőket és a witcherek szerepkörét. A korábbi PC-s mentések természetesen importálhatók lesznek, ám a konzolosok, vagy azok, akik elvesztették az elmentett játékállást, más módon fogják Geralt múltját megalkotni. A prológusban lesz egy szekvencia, ahol szimulálható az összes múltbéli döntés, ezáltal pedig meghatározhatjuk Geralt korábbi elhatározásainak kimenetelét. Akik importálják a mentésüket, azoknak nem kell ilyesmivel bajlódniuk.
A fejlesztők azt mondták nem kell ismerni egyik könyvet se, se a két előző részt ahhoz h ezt megértsd
Ezt már a GTA V-nél is láthattuk.
Gaben880325: Igen, már a megjelenés napján kézhez kapod. Ha futárral rendelted, akkor is a megjelenés napján fogja neked kivinni! 😀
RED egyik szakembere elárulta, hogy a Witcher 3: Wild Huntban sikerült megoldaniuk, hogy egyik platformon se kelljen a töltőképernyőt bámulnunk játék közben. Akárhová is megyünk, akármekkora távot is teszünk meg a program hihetetlenül részletgazdag helyszínei között, azt a motor valós időben, menet közben dolgozza majd fel – ez alól pedig csak a gyorsutazás funkció alkalmazása jelent majd kivételt. A fejlesztő szerint számukra a kezdetektől fontos volt így megalkotni a programot, hiszen egy-egy rosszkor felugró töltőképernyő könnyedén kizökkentheti a játékosokat az atmoszférából, ezt pedig bármi áron el akarták kerülni.
A Witcher-sorozat harmadik része május 19-én debütál, méghozzá PlayStation 4, Xbox One és PC platformokra – a széria életében először pedig egy tetszőlegesen bejárható, nyílt világot nyújt át a szerepjátékok rajongói számára. A program itthon ráadásul különleges extrákkal (így minden platformra magyar felirattal) érkezik majd az üzletek polcaira.
rappit4:
Áááh, értem. Végül is, ha eleve elindul a steam, meg akarod, hogy legyenek is achievementek, akkor ott vedd meg, mert ha nem steamesként adod hozzá, akkor csak azt írja ki, hogy mikor játszottál vele utoljára. Azért az utolsó mondatrésznél egy kicsit fenn akadok... de nem kötözködöm. x)
edit : a sima ugrás még mindig benne van az AC-ben 😃 Ettől függetlenül szerintem csak jót tett a játéknak, hogy nem kell egyszerre 3 gombot nyomni mikor 1 dolgot akarsz csinálni hanem elég a jobb klikk és iránygomb.
Nem nem, én a steameset azért tartom jónak, mert az összes eddigi játékom azon van, az az első progi ami belép a windows-al. Haverokkal is ott beszélek vam screenshot játszási óra számálo achievement stb. Nekem ezek miatt megérné de most inkább maradok a gog-nál aztán majf max hozzáadom a libarymhez, csak nem akarom, hogy a haverok azt higgyék, hogy tört játékot adtam a libarymhez 😃