Syndicate gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel Core 2 Duo 2.4 GHz / AMD Athlon 64 X2 4600+ or higher
RAM:
2.0 GB Windows XP and Windows 7, 3.0 GB Windows Vista
GPU:
NVIDIA 8800 GT 512 MB / ATI 4650 or better
DX:
DirectX 9.0c
OS:
Windows XP (SP 3), Windows Vista (SP 2) or Windows 7 (SP 1)
STO:
10.5 Gb or more of free space
Hang:
DirectX 9.0c compatible sound card
ODD:
DVD drive or Internet connection (for installation)
NOTE: Multiplayer:
- Microphone required for VoIP in multiplayer
- 2 to 4 players; Internet connection required (512Kbps or faster)
- Microphone required for VoIP in multiplayer
- 2 to 4 players; Internet connection required (512Kbps or faster)
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 657
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Nekem tetszett bár az elején meg kell szokni az irányítást, ajánlom az egér érzékenységét levenni.
Meg az is röhej,ha levesszük egy-két izzasztóbb dolgokat,akkor a legnehezebb fokozaton egy edzett gémer simán végigviszi olyan 6 óra alatt,de lehet,hogy kevesebb is van az az idő.Képességből is van jó pár,de vagy kb 30-40%-át tudjuk kioldani,ami elég lehangoló.A sztori szódával elmegy,de elég kiszámítható egy pont után.Összességében nem rossz a játék,tehát nem bűn rossz,viszont kb 2e ft-nál többet nem ér az egész és nálam 69% a játék 😃
Napló neve: Application
Forrás: Application Error
Dátum: 2012.03.13. 20:24:02
Eseményazonosító:1000
Feladatkategória😞100)
Szint: Hiba
Kulcsszavak: Klasszikus
Felhasználó: n.a.
Számítógép: Sanyi-PC
Leírás:
A hibát okozó alkalmazás neve: Syndicate.exe, verzió: 1.0.0.1, időbélyeg: 0x01eca428
A hibát okozó modul neve: msystem.dll, verzió: 1.0.0.1, időbélyeg: 0x4f22aa82
Kivételkód: 0xc0000005
Hiba pozíciója: 0x003068be
A hibát okozó folyamat azonosítója: 0x11bc
A hibát okozó alkalmazás indításának időpontja: 0x01cd014ed6d4ba5d
A hibát okozó alkalmazás elérési útja: D:\Games\EA Games\Syndicate\System\Win32_x86_Release\Syndicate.exe
A hibát okozó modul elérési útja: D:\Games\EA Games\Syndicate\System\Win32_x86_Release\msystem.dll
Jelentés azonosítója: 16da885e-6d42-11e1-942f-90e6ba805655
Esemény XML:
<Event xmlns="http://schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event">
<System>
<Provider Name="Application Error" />
<EventID Qualifiers="0">1000</EventID>
<Level>2</Level>
<Task>100</Task>
<Keywords>0x80000000000000</Keywords>
<TimeCreated SystemTime="2012-03-13T19:24:02.000000000Z" />
<EventRecordID>3594</EventRecordID>
<Channel>Application</Channel>
<Computer>Sanyi-PC</Computer>
<Security />
</System>
<EventData>
<Data>Syndicate.exe</Data>
<Data>1.0.0.1</Data>
<Data>01eca428</Data>
<Data>msystem.dll</Data>
<Data>1.0.0.1</Data>
<Data>4f22aa82</Data>
<Data>c0000005</Data>
<Data>003068be</Data>
<Data>11bc</Data>
<Data>01cd014ed6d4ba5d</Data>
<Data>D:\Games\EA Games\Syndicate\System\Win32_x86_Release\Syndicate.exe</Data>
<Data>D:\Games\EA Games\Syndicate\System\Win32_x86_Release\msystem.dll</Data>
<Data>16da885e-6d42-11e1-942f-90e6ba805655</Data>
</EventData>
</Event>
Én nehézben kezdtem el és egy-két hülyeséget leszámítva nem halálozok el benne,csak annyira bugos,hogy néha az miatt szednek le.
válasz pls.
Legalábbis nekem az volt.
egy ismerősnek is megvan és neki van :|
Shader
Jelenleg kétféle shader használatos: a vertex shader és a pixel shader. A vertex shaderek a 3D elemeket transzformálják, míg a pixel shaderek komplex bemenet alapján képesek megváltoztatni a pixelek színét; képzeljünk el egy fényforrást: a színek megvilágítás esetén fényesebbek, míg mások árnyékosabbak lehetnek, a szín erősségének csökkentésével.
A pixel shadereket gyakran használják komplex effektek megjelenítésére kedvenc játékainkban. Egy shader például képes arra, hogy a kard kontúrját jelentő pixelek fényessé tegyék azt. Egy másik shader pedig képes hatással lenni az összes vertexre úgy, hogy az objektum felrobbanást imitáljon. A játékfejlesztők egyre jobban hagyatkoznak a shader programokra és logikai egységekre, hogy egyre realisztikusabb grafikával szolgálhassanak. Ebből következően, a legtöbb grafikailag vonzó játék erőteljesen támaszkodik a shaderekre.
A Microsoft következő API-jával (Application Programming Interface), a DirectX 10-zel, egy harmadik shader is bemutatkozik, aminek a neve geometry (geometriai) shader. Ez képes lesz részekre bontani az objektumokat, módosítani vagy akár elpusztítani őket a kívánt végeredmény szerint. Ez a három shader típus programozás-technikailag nagyon hasonló, céljaik azonban különbözők.
Faca zene , faca játéknak tűnik !😆
A pixel shader az a pixelek összehangolására van pl:
DirectX9😜ixel Shader 2.0-3.0
DirectX10😜ixel Shader 3.0-4.0
DirectX11😜ixel Shader 5.0
Mert minél kevesebb a pixel annál szebb a játék.