Strike Suit Zero gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Dual core 2.4Ghz
RAM:
4 GB RAM
GPU:
NVIDIA GTS 250 / ATI Radeon 4800 series
DX:
DirectX®:11
OS:
Windows Vista
STO:
3 GB HD space
Hang:
Any stereo sound card
Ajánlott gépigény:
CPU:
Quad Core
RAM:
8 GB RAM
GPU:
NVIDIA GTX 560 / ATI Radeon HD5850
DX:
DirectX®:11
OS:
Windows 7
STO:
3 GB HD space
Hang:
Any 5.1 sound card
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 62
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Simán megy a notebookomon max. beállításokon és a gép meg sem érzi. 😂
Az űrhajós játékok, illetve az űrszimulátorok stílusa csak egy azon műfajok közül, melyek tulajdonképpen eltűntek a süllyesztőben az elmúlt 10 esztendőben. Gondoljunk csak bele, míg a PC-s játékok aranykorában szinte évente születtek olyan klasszikusok, mint az X-Wing, a Wing Commander és a Freespace, addig manapság nem igazán készül értékelhető alkotás ebben a stílusban. Ezért is örültem nagyon a Born Ready Games nevű angol stúdió 2012 végén elindított Kickstarteres projektjének, melyben egy akciódús, arcade „űrlövölde” befejezésére kértek pénz a rajongóktól. Ekkor a játék már jó ideje fejlesztés alatt állt, így a játékmenetről és a látványvilágról is láthattunk videókat, amik alapján bizony volt okunk a bizakodásra. A Strike Suit Zero névre hallgató program ugyanis pörgős űrharcokat, egyedi látványvilágot és többnyire csak japán játékokban látott mechás összecsapásokat ígért. A kívánt összeg szerencsére hamar összejött a projektre, így semmi akadálya nem volt annak, hogy elkészüljön az alkotás. A fejlesztők tartották magukat a kitűzött határidőhöz, így egy héttel ezelőtt kezünkbe is vehettük a letöltésre jogosító kódot, és megláthattuk, tényleg olyan jó lett-e a program, mint ahogy azt vártuk, vagy csalódnunk kellett ebben a Kickstarteres próbálkozásban.
A Strike Suit Zero történetébe 2229-ben kapcsolódunk be, amikor az univerzumot ekkorra már feltérképező Föld és az attól elszakadni kívánó kolóniák vívják élet-halál harcukat. Mi egy Adams névre hallgató, balhés múlttal rendelkező vadászpilóta bőrébe bújhatunk bele, aki a földiek oldalán harcol. A történet, bár meglehetősen minimalista, mindig tartogat valamiféle csavart, vagy érdekességet, amivel fenntartja a játékos érdeklődését. Ráadásul bizonyos mértékben mi is beleszólhatunk az események alakulásába, a másodlagos feladatok teljesítése vagy elbukása ugyanis befolyásolja a sztori végkimenetelét. Ami a különféle feladatokat illeti, bár van belőlük néhány fajta, kissé mégis csalódást okoztak. Túlságosan sok közöttük az olyan küldetés, amikor másik hajókra kell vigyáznunk, és meg kell védenünk őket az ellenfelek tömegétől. Mivel az SSZ meglehetősen nehéz (helyenként brutálisan), ezek a védelmezős feladatok hamar frusztrálóvá váltak. Külön kiemelnénk az ötödik küldetést, amelynél hosszú órákig le voltunk ragadva, mivel nem tudtuk megvédeni a bombázóinkat a hihetetlen túlerőtől. Ami a feladatok változatosságát illeti, az meg sem közelíti például a Freespace sorozat misszióit, amelyben a harcok mellett felderítés, kémkedés, és különféle speciális feladatok is nagy szerepet kaptak. Itt is több részből állnak a küldetések, de általában a lőj le mindenkit és a védj meg egy adott hajót típus váltakozik. Bár hazudnánk, ha azt mondanánk, hogy a harcok ne lennének izgalmasak, de sajnos tény, hogy egy idő után monotonná válik az egész. Ráadásul a hangulat terén is van egy kis hiányérzetünk, ami a nem túl acélos szinkronszínészi teljesítménynek köszönhető. A küldetések közben hallható rádióbeszélgetések, eligazítások meglehetősen semmitmondóak, nem teremtenek olyan hangulatot, mintha tényleg egy hatalmas űrharcban lennénk.
ice1989 Nem kell annyi neki. Én sem értem miért írják.
Lehet jobb várni megbízhatóbb törésre.
Azt írják ,hogy bizonyos COGENT verziót kell letölteni,feltelepíteni a meghajtód egy másik helyére,és onnan bemásolni az ART mappa tartalmát és felülírni a RIP-elt verzióéval a PC/main ART mappájában. Ezzel a térgrafikák már helyesen jelennek meg.
Kipróbáltam a fenti megoldást:
Egy fokkal jobb! De amint látom az űrhajó kinézete még eléggé kezdetleges!
Nem olyan mint a videón:
Ezt a RG Gamewords csapatot nem ismerem.😶
Ez még a 4-et se zabálja le, nem, hogy a 8-at! 😆
Ok!Köszi!Csak láttam,hogy a torrentoldalon írta valaki hogy előjött nála valami dll.hiány 😀
Minden bemásolva,csak indításra vár😀
1,71GB nem egy nagy game, de a 8GB memória igényére arra kíváncsi leszek. 😆
HD Gameplay
Szerintem akkor ezt hanyagoljuk!😀
A win8-nak is elég a stabil működéshez 700-800mb ram!
A többit csak gyorsítótárként használja/foglalja le.
Amint megnyitsz egy olyan alkalmazást, aminek nagyobb ram igénye van, akkor a windows feladatkezelője leállítja a nem létfontosságú háttéralkalmazásokat/szolgáltatásokat, ezzel a programnak felszabadítja a helyet.
Játszottam a Planetside 2 játékkal is ahol szintén 8gb ram az ajánlott. Mégsem foglalt le többet 3800mb-nál és ebben benne volt a Win által lefoglal ram is.
meg amúgy is, mért sok 2013-ban 8 giga ram?
Ezek a játékok nem is használnak 8gb ramot...nem is lesz kihasználva amíg be nem jönnek a natív 64bit-es játékok.. Most még csak a 32 bit-es játékoknál járunk.
Régebben elvoltam az ilyen játékokkal de most már valahogy hidegen hagynak majd ha lesz kedvem majd leszedem 😃