Retro City Rampage DX gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
1GHz processor
RAM:
128 MB RAM
GPU:
Pixel Shader 2.0 and Vertex Shader 2.0
DX:
9.0c
OS:
Microsoft® Windows® XP / Vista / 7
STO:
50 MB HD space
Ajánlott gépigény:
CPU:
1GHz or faster
RAM:
256 MB RAM
GPU:
Pixel Shader 3.0 and Vertex Shader 3.0
DX:
9.0c
OS:
Microsoft® Windows® XP / Vista / 7
STO:
50 MB HD space
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Az összehasonlítás nem lehetséges ennél a játéknál.
Hozzászólások: 56
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
[LINK]
már megszoktam
Valami NINTENDOS-games ?😃
Nem tudom melyik PC-X-ben vagy Gamestarban olvastam anno, hogy még a kígyós játékhoz (Snake Nokián) is 3D-s gyorsítás fog kelleni. Mindezt 1998-ban... 😂
Meg tudnák csinálni úgy is, hogy fusson egy MMX-es gépen, na de minek?
Nem éri meg nekik vesződni ezzel.
Azért mégis csak 2012-ben élünk.
Szerintem Superlomposnak meg intelMMX-nek van igaza.😀
Én a sárga kazis nintendóda gondoltam 2000ért az orczi ról😆
A GTA 1 ennél azért fejlettebb volt.
8bites hang az igen és 16 bites szín asszem😃
régen biztos játszottam volna 1ilyen játékkal
miért, most már nem?!
te a gta 1-re vagy a 2-re gondoltál, de semmiképpen sem a 3-ra!!! 😀
Sonymeans: Mert valószínűleg XNA a fejlesztőkörnyezet. Bár igazából mindegy, a mai játékfejlesztő környezetek zöme VGA -ra épít, tehát nem szoftveres módban fut. Mondjuk akinek a gépében nincs legalább SM 2.0 GPU vagy IGP, annak nem az a legnagyobb baja, hogy nem tud ezzel játszani 😃 .
Retro game a hangok jók ehhez 😆
Mort2195: igazad van 😜
A régi stílusú játékosok kedvéért adnak ki 2012-be ilyet, csak hogy válaszoljak. Azért ne várd el hogy minden játékot Metro 2033 szintű 4magos procit/GTX 5-6xx sorozatos grafikai kártyát igénylő játékra helyeződik. 2012-ben is lehet sokkal kisebb gépigényes játékot kiadni, mint pl anno 1995-ben is.
Az idő nem szabja ezt meg.