Planetary Annihilation gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
64-bit Dual Core or better
RAM:
4 GB RAM
GPU:
Shader 3.0
DX:
9.0c
OS:
Windows Vista SP2 64-bit
STO:
2 GB HD space
Ajánlott gépigény:
CPU:
Quad Core
RAM:
8 GB RAM
GPU:
Shader 3.0
DX:
9.0c
OS:
Windows Vista SP2 64-bit
STO:
2 GB HD space
NOTE: These specs are still being determined.
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 108
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
igazad van
és a játék nem tudom hogy milyen de majd kiderül ha lesz videó vagy kép
Természetesen tisztelet annak a csekély kivételnek a magyar játékosok közül, akik nem 6 éves módjára reagálnak akár játékban, akár fórumon...
Vagyis nem tudom hogy működik, mert megvenni sajnos nem tudom egyelőre, de ha tetszik a multi miatt megveszem.
a játék viszont nagyon ötletes, egy próbát mindenképp megér. nem az a sablon stratégiai játék. Kickstarteren már összejött nekik 2.2M $, szóval lesz galactic war, amit nem tudom, hogy hogyan fogják megoldani, de érdekes lesz 😃
Van 1 doboz legód a szekrényben. Ha legózni akarsz, kiszórod, mert dobozból órákig kereshetnéd a darabokat. Na, a HDD a dobozod, a RAM meg a padló, amire kiszórtad. Tapasztalatból állíthatom, hogy két kis vödör legó beboríthat egy szobát 😀
Spartan117 A strongholdokban csak egy síkon tartózkodnak egységek, elég 2 koordinátát tárolni mindegyikről. Itt viszont magasság is kellhet. De ha veszed a fáradtságot hogy megnézz róla egy komolyabb leírást,láthatod, hogy rengeteg különbség van a két játék között.
diablo2 abba nem gondoltál bele, hogy esetleg te vagy szar, már megbocsájts!
-
A játék amúgy várós, kifejezetten kíváncsi vagyok néhány alapötlet megvalósítására (például a hajtóművek meteorra szerelése) 😃
Vegyünk egy egyszerű példát:
Van 8 játékos.
Ezek a játékosok mind gyártanak egy elég komoly sereget, hatalmas városokat húznak fel.
Az épületek tulajdonságait, egységinformációkat (még ha csak HP is) , Technológiai fejlesztéseket , pálya adatait valahol a játékban el kell tárolni. Mivel ezt csak a RAM-ban lehet változókként eltárolni egy veremben ezért a játék igényelni fogja a több memóriát. Lehet hogy a játék elején megelégszik 1,5GB RAM-al is de a játék végére lehet már hogy a 4GB is kevés lesz számára.
Most kérdezheti valaki hogy miért nem lehet egy másik fájlban eltárolni? Egyszerű a válasz: mivel a RAM-ban tárolt adatokat jóval gyorsabban el lehet érni mint a HDD-nél. Ugye nem szeretné senki hogy a HDD miatt lenne lassú a játék.
Ha ennél komolyabb lenne a grafikája mint ahogy említették az előttem szólók a Battlefield 3-mat akkor még 16GB se lenne elég a játéknak! Mivel a grafikai elemeket is gondolom a RAM-ban tárolják mert a HDD szinte csak akkor dolgozik a játék folyamán ha pályatöltés van.
Ezért egyes játékokban van pop limit hogy ne zabálja fel az összes ramot a játék!
Ki is próbálnám.. ha jönne Mac-re -.-'
rendesen egy szerver gép kell hozzá😃
Neeeeeeveccséges.😀
Nyáron +4GB RAM szóval 100-100% lesz!
Ez az én véleményem. 300-450 meg ló... már bocsánat. Majd ha lesz 700+ elhiszem hogy kell neki 4-6 giga ram
8# : hogyne! Nézd meg ezt meg a gépigényét!
[LINK]
Másig gameplay :
[LINK]
Tom Clancy's EndWar
https://gepigeny.hu/games.php?id=600
A Stronghold 3-ról meg ne is beszéljünk!
Hol van ez azokhoz? Szinte a 2002-es Stronghold Crusader-nek meg az Extreme-nek alig roszzabb a grafikája (szerintem!) Ott is legalább 10000-ember lehet egyszerre egy játszmában ha nem több!
Nézd csak meg :
[LINK]
Na jó a Crusader lehet kicsit elhamarkodott volt de 10000+katona az 10000+ és punktum!
De a 3-hoz meg az Endwar-hoz sehol sincs.