Need For Speed Rivals gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel 2.4 GHz Core 2 Duo or AMD 2.8 GHz Athlon X2
RAM:
4 GB
GPU:
AMD Radeon 3870 512Mb or better, NVIDIA GeForce 8800 GT 512 Mb or better, IntelHD 4000 integrated 512Mb or better
DX:
DirectX 10.1
OS:
Windows Vista (Service Pack 2) 32-Bit
STO:
30 GB
NET:
512 Kbps or faster internet connection
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel Quad-Core CPU or AMD Six Core CPU
RAM:
8 GB
GPU:
AMD Radeon 7870 3Gb or better, NVIDIA GeForce GTX660 3Gb or better
DX:
DirectX 11
OS:
Windows 7 (Service Pack 2)
STO:
30 GB
NET:
512 Kbps or faster internet connection
Ajánlott periféria: Keyboard and mouse
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 3 773
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Amúgy a CoD-dal ellentétben az NFS minden évben újul elég sokat, de sajnos rosszul, mert egyszerűen nincs jó újítás benne. Lehet jobban járnánk, ha az Underground 2 alapján készült volna az összes NFS és most az Underground 10-et adnák ki ami tök ugyan olyan mint az UG2, csak új helyszínnél és autókkal.
Elmondhatom, hogy játszhattam az első NFS játékkal, akkor forradalmi volt, de azóta eltelt 19 év, megöregedtünk, láttunk más címeket, egyszóval újítani kell, hogy maradandót alkossanak.😉
Amúgy az EA biztos nem dobálná piacra az NFS-eket ha nem vennék őket.A mostani 10-16 éves korosztálynak ez jön be,ők valószínű nem játszottak(nem ismerik) a régi NFS-eket így nincs is szükségük rá.Szóval elég nekik 58 gyors modern autó gyönyörű grafika és párféle játékmód,és ahogy előbb is mondtam nem tudnak mit fejleszteni az autós játékokon,így kiadják évente a "kötelezőt" aztán biztos megveszik mert NFS.Ameddig képesek ledugni az emberek torkán addig csinálni fogják őket.
Egy "kis" olvasnivaló. 😀 Megint lesz benne EMP, helikopter, szöges útzár, stb., ami benne volt a 2010-es HP-ban, lehetünk a zsaruk oldalán is, zsír verdák lesznek benne, gyönyörű grafikája is lesz, tuning is lesz benne (most örülhet a sok Vér Pistike). Majdnem olyan, mint a HP, csak jobbnak ígérkezik, de nemsokára E3, aztán úgyis kapunk gameplayt, arra nagyon kíváncsi leszek.
Mindig is lesz ellentábor, akármilyen játékról is legyen szó
Az már más kérdés, hogy alaptalanul (azaz a kritika = ez sz*r) vagy jogosan adnak neki hangot annak.
Meg eza Frostbite is hogy mennyire lessz ráoptimalizálva autós játékra? Mert a runban már csinált galibákat, inkább BF alá való.
Amúgy én hiányoltam a HP 2010-ből az ilyen "bemegyünk egy városba és akkor ott is versenyzünk meg üldözünk" feelinget. De ez már tényleg csak plusz dolog, mert alapvetően tetszett a játék.... nagyon is. 😃
A topic-jánál írtam is egy bosszantó hibáról, arra tud válaszolni valaki? Spoiler!
TEASER:
A Need for Speed Rivals (nem keverendő össze az Underground PSP-s verziójával!) november 19-én jelenik meg PC-re, PS3-ra és Xbox 360-ra, illetve valamikor az év végén landol a PS4-es és az Xbox One-os változat is. A fejlesztést a Ghost Games végzi a Criterion közreműködésével, előbbi az EA új, göteborgi csapata.
A Need for Speed Rivals nyitott világban játszódik, és nagy hangsúlyt kap benne a versenyzők és a rendőrök viaskodása. A játékosok bármelyik oldalra beállhatnak, folyamatosan fejlődhetnek, miközben új autókat és testreszabási lehetőségeket nyithatnak meg, az üldözésekhez pedig oldaltól függően különböző kütyüket, például EMP-t vagy radarblokkolót, vagy helikoptereket és úttorlaszokat szerezhetnek.
Az AllDrive fícsörnek köszönhetően a haverjaink bármikor beugorhatnak versenyezni hozzánk, segíthetnek bennünket a menekülésben vagy éppen beállhatnak a rendőrök közé, hogy szívassanak bennünket. A multit az Autolog hajtja, egyébként a játék alatt a Frostbite 3 engine dübörög.
Forrás:Gamekapocs