Need For Speed Rivals gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel 2.4 GHz Core 2 Duo or AMD 2.8 GHz Athlon X2
RAM:
4 GB
GPU:
AMD Radeon 3870 512Mb or better, NVIDIA GeForce 8800 GT 512 Mb or better, IntelHD 4000 integrated 512Mb or better
DX:
DirectX 10.1
OS:
Windows Vista (Service Pack 2) 32-Bit
STO:
30 GB
NET:
512 Kbps or faster internet connection
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel Quad-Core CPU or AMD Six Core CPU
RAM:
8 GB
GPU:
AMD Radeon 7870 3Gb or better, NVIDIA GeForce GTX660 3Gb or better
DX:
DirectX 11
OS:
Windows 7 (Service Pack 2)
STO:
30 GB
NET:
512 Kbps or faster internet connection
Ajánlott periféria: Keyboard and mouse
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 3 773
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Eltekintve néhány elhanyagolható apróságtól, a Need for Speed: Rivals jelenlegi és következő generációs változatai között nincs különbség.
Kezdjük azt érezni, hogy a Need for Speed sorozat a vén ló az EA szekere előtt, akit megitatnak ugyan az utazások kezdetén, de a sörényét már senki nem fésüli meg.
Van, jól hangzik, nem fogy rosszul, mindenkinek ismerős, úgyhogy nem is kell rajta sokat változtatni, az autós játékok műfajában egyébként is alig akad versenytárs. Craig Sullivan, a játék kreatív igazgatója mesélt kicsit arról, hogy mennyivel nyújt többet az Xbox One-ra és PlayStation 4-re megjelenő Need for Speed: Rivals a PC-s, Xbox 360-as és PlayStation 3-as kiadástól, de állításai nem csaltak mosolyt az arcunkra. Elsőként elárulta, hogy a szebb grafikán, a dinamikusabb időjáráson és néhány apróságon kívül a két játék pontosan ugyanazt fogja nyújtani.
„A next-gen erejével viharos napokat teremthetünk. Vezetés közben a fény dinamikusan változik, villámlik és mennydörög, az eső lecsapódik a kocsikról, a padló nedves és hideg. A látvány sokkal jobb lesz, már most sokkal jobb.”
A fejlesztő Ghost Games örül annak, hogy a videómegosztást nem nekik kell megoldaniuk. A csapat azt reméli, hogy tízszer, százszor több játékmenet videó jelenik meg a YouTube-on, ami pénzügyi szempontból sem rossz, lévén így kevesebbet kell költeni a marketingre. Sullivantól azt is megtudhattuk, hogy a csapat nem tervez teljes mértékben áttérni a next-gen konzolokra.
„Nem hiszem, hogy a közeljövőben elhagynánk ezeket a masinákat, mivel rengeteg van belőlük világszerte, nemde? Néhány embernek nincs pénze arra, hogy azonnal megvegye ezeket a csillogó új gépeket. Valószínűleg várniuk kell ezzel egy kicsit. És az az igazság, hogy a 360-ak és PS3-ak még mindig elég jók.”
A Need for Speed: Rivals novemberben jelenik meg PC-re, PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra, nem sokkal később pedig Xbox One-ra és PlayStation 4-re. A gamescomon már játszható demóval is találkozhatnak az odalátogatók, kíváncsian várjuk, hogy végre egy kiemelkedően jó Need for Speedet kapunk-e, vagy ez lesz az az epizód, ami után már végképp elvesztjük a reményt, hogy a sorozat újra régi fényében tündökölhet. A többjátékos mód azért nem hangzik rosszul...
A mai játékok meg olyanok hogy graf kíváló játékélmény semmi... -.-
farkas2013: wtf?! no komment!
Meg ez a régi MW-zés olyan unalmas már. Régi MW-t csinálnák meg új grafikával,akkor az lenne a baj hogy semmi újat nem tudnak kitalálni.
Celeron E1500 Dual-Core 2.2GHz
Athlon 64 X2 Dual Core 4800+
GD CPU hardware score: 4
Login
GeForce GT 330
Radeon HD 3600 Series
GD GPU hardware score: 4
Login
2 GB
GD RAM hardware score: 4
Win Xp 32
DX 9
6 GB
Annyi lenne az egész,hogy kapnánk egy nagy várost,tennének bele egy kis történetet,sok kocsit(100+,lehet kicsit sok de nekem sok kell 😃 ),Frostbite 3 motor,rendőrök és ennyi.Tehát egy 2005-ös MW-t új grafikával,illetve újabb és több kocsival 😃
És még meg is venném.De az ilyen szutykokat biztos nem amiket mostanába csinálnak 😆
Ezt olvastátok már?[LINK]
Remélem bírni fogja a gépem!