Max Payne 3 gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
- Intel Dual Core 2.4 GHZ or AMD Dual Core 2.6 GHZ, or better (Lowest)
- Intel Dual Core 3GHz or AMD equivalent (Low)
RAM:
- 2GB System RAM (Lowest)
- 3GB System RAM (Low)
GPU:
- NVIDIA® GeForce 8600 GT 512MB RAM or AMD Radeon™ HD 3400 512MB RAM (Lowest)
- NVIDIA® GeForce 450 512MB RAM or AMD Radeon™ HD 4870 512MB RAM (Low)
DX:
DirectX 9.0
OS:
Windows 7/Vista/XP PC (32 or 64 bit)
STO:
29 GB
Hang:
100% Direct X 9.0 compatible
Ajánlott gépigény:
CPU:
- Intel i7 Quad Core 2.8Ghz or AMD equivalent (High)
- Intel i7 3930K 6 Core x 3.06 GHZ or AMD FX8150 8 Core x 3.6 GHZ (Highest)
RAM:
- 3GB System RAM (High)
- 16GB System RAM (Highest)
GPU:
- NVIDIA® GeForce 480 1GB RAM or AMD Radeon™ HD 5870 1GB RAM (High)
- NVIDIA® GeForce® GTX 680 2GB RAM or AMD Radeon™ HD 7970 3GB RAM (Highest)
DX:
DirectX 9.0 - DirectX 11
OS:
Windows 7/Vista (32 or 64 bit)
STO:
29 GB
Hang:
Direct X 9.0 compatible supporting Dolby Digital Live
NOTE: Initial activation requires internet connection and a valid Rockstar Social Club account (13+ to register); Online play requires log-in to Rockstar Social Club (13+); software installation required including GameShield® IronWrap®; DirectX and Microsoft Visual C++ 2008 SP1 Redistributable Package (x86).
Some system components such as mobile chipsets, integrated, and AGP graphics cards may be incompatible. Unlisted specifications may not be supported by publisher.
Some system components such as mobile chipsets, integrated, and AGP graphics cards may be incompatible. Unlisted specifications may not be supported by publisher.
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 5 506
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Rosszul teljesít a Max Payne 3 a boltokban
Az értékeléseket olvasva meglehetősen pozitív kép rajzolódik ki a Max Payne 3-ról, ám ha megnézzük a pénzügyi eredményeket, máris nem olyan rózsás a helyzet.
A sorozat harmadik része nyolc évnyi fejlesztés után készült el a Rockstar több, világszerte elszórt stúdiójának közreműködésével. A kiadó szép értékeléseket és még jobb eladásokat remélt, ám ezen célkitűzéseknek csak a fele sikerült: a Metacriticen 86 százalékot átlagol a játék, s noha a megjelenésének havában második volt az amerikai eladási listán, az NDP friss adatai szerint az elmúlt 31 napban csupán 440 ezer példány talált gazdára.
A legtöbb játék számára persze ez egy kifejezetten jó teljesítmény lenne, ám mind a fejlesztők, mind pedig a kiadó többet várt, a belefektetett munkát pedig nem türközik a számok, így nem meglepő, hogy az iparág legismertebb elemzője, Michael Pachter buktának könyvelte el a Max Payne 3-at. Twitter-üzenetében azt mondta: [LINK]
„Ennyit a májusi megjelenésről. Az NDP szerint a játék bukta. El sem hiszem, hogy emiatt tolták el a GTA megjelenését.”
Az Athlon II x3-asokat lehet 4magosítani, amik Phenom II 550-re változnak. Húzni nem lehet mert szorzózáras sajnos.
Phenom II x4-eseket NEM lehet 6magosítani.
Az FX szériából se lehet magokat ki-be kapcsolni, de viszont elég jól lehet őket tuningolni.
(Nekem a gyári 3,1GHz-es FX-8120ból már sikerült kiszedni az 5GHz-et. Corsair H70es hűtővel volt alaphelyzetbe 48fok, terhelve 69 volt.)
Én is szakértő vagyok, hisz ebben a szakmában dolgozok és vérbeli AMD-s vagyok 😉
Én is csak a 960t-röl tudtam ezt!
De holnap kipróbintom, úgy is 1/2 6core kelek.😊
A processzorodat nem tudod hatmagosítani. A szakértő ezek szerint nem volt szakértő. Nem a Mikulás adja az ajándékokat, hanem a szüleid.
Ez egyszerre sok lehet, de ezek tények.
brlord10: A SZAKÉRTŐ-dnek biztos 960t-je volt. Mer CSAK azt lehet 6 magosítani. De mindegy. Ennek a játéknak elég 4 mag is.
Meg írtad is, hogy minden phenom II-ben van plusz két mag.
Szóval az X3-asból lehet csinálni x5-öset?
Magot oldani csak a 2 és 3 magos phenomoknál lehet. Illetve kizárólag egy 4 magosat lehet 6magosítani. Ez a 960t. Semmi más X4-est nem lehet feloldani. De ha sikerül ez neked gratulálok. Nem értem miért nem csináltad még meg, hiszen ingyen teljesítménynövekedés.
[LINK]
Amúgy 1024x768 High-on van 40-50fps, király játék😃
Én ebből azt szűrtem le hogy neked ez jelenti az optimalizálást.
😀
A víz elismerem tényleg nem dx11hez méltó.😉😀
Ja és zárjuk le szerintem ezt a vitát fölösleges....
Nem tudom melyik hozzászólásomban olvastátok, hogy panaszkodnék amiatt, hogy szaggatna.. nagyon ráálltatok erre. Egyáltalán nem szaggat. Egyedül azzal van bajom, hogy ilyen beállítások mellett sokkal szebb grafikát várnék. Ebből is látszik, hogy rosszul van optimalizálva a játék.
DX11
1280x1024
Texture quality, shadow quality, reflection quality, water quality, FXAA very high
shader high
MSAA 2x
anisotropic 4x
ambient occlusion HDAO
tessellation very high
A vízzel meg szimplán annyi volt a bajom, hogy iszonyat ronda volt, ahogy pl a poharába töltött. Meg a helikopteres résznél, ahogy lóbálta a poharát, na akkor is nagyon csúnya volt. Ilyen grafikát rosszabb gépigényű játéktól várnék, de nem ilyentől, ennyi az egész.
Nincs azzal gond ha valaki csalódik a játékba és le írja,de azt értelmesen tegye és ne kezdje el egyből szarozni a játékot.
Szinte minden játéknál van ilyen textúra hiba! Nem tudom mi baj volt a vízzel?? Ezt se fejtetted ki! Nincs nagy gépigénye a játéknak csak normálisan tudni kell be állítani a grafikát,ha meg ettől is jobb grafikája lenne akkor gondolom itt háborognál,hogy nem fut a gépeden.......(mellesleg semmibaj nincs a grafikával és a játékmenettel se) Ha máskor írsz véleményt azt bővebben fejtsd ki és nem fognak beléd kötni, és ne sz*** mert az nem vélemény! 😉
Hatásvadásznak meg az első rész is az volt a bullet timeval mindigis ez volt a lényege. Ha kivették volna... más meg nincs benne szerintem ami hatásvadász lenne, az egész egy nagyon jó interaktív film.
mindegyik játékban van hiba és lesz is!
és ez nagyon jó játék lett és nincs is nagy gépigénye!
Érdekes ahogy reagáltok mások véleményére. Ha valaki más véleményen van, annak a hozzászólása már értelmetlen, gratulálok ehhez a felfogáshoz. 😀
miki98miki: Dx11-ben tolom, csak a vsync van kinyomva, az MSAA van 2x-re véve meg az anisotropic filtering van 4x-se levéve, de ennyi. Minden más a lehető legnagyobbra van véve.