Mass Effect: Andromeda gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel Core i5-3570 or AMD FX-6350
RAM:
8 GB RAM
GPU:
Nvidia GTX 660 2 GB, AMD Radeon 7850 2 GB
DX:
DirectX 11
OS:
64-bit Windows 7, Windows 8.1, or Windows 10
STO:
At least 55 GB of free space
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel Core i7-4790 or AMD FX-8350
RAM:
16 GB RAM
GPU:
Nvidia GTX 1060 3 GB, AMD RX 480 4 GB
DX:
DirectX 11
OS:
64-bit Windows 7, Windows 8.1, or Windows 10
STO:
At least 55 GB of free space
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 1 137
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Viszont személy szerint örülök, hogy nem Shepard lesz a főhős. Imádtam jó volt de kerek a története béke poraira.
ez meg ha jól tudom majd csak 2016 év végén december fele jelenik meg,ami még nagyon messze van,...mindegy,a lényeg hogy jön,Jön,JÖÖN!!!! 😀
Mass Effect: Andromeda
Doom
Star Citizen
Star Wars: Battlefront
Ghost Recon Wildlands
The Division
Nem fog sok költőpénzem maradni az biztos....
Remélem ez az új rész felér majd az elődeihez.
Én is nagyon várom, és valóban jónak (és még hihetőnek is) tűnnek amik "kiszivárogtak" eddig. Csak addig nem akarom teljesen belelovagolni magam a dologba, amíg E3-on (vagy akárhol) be nem jelentik ezeket hivatalosan is 😀
(Arról nem is beszélve, hogy elméletben a 3. rész végét is azért csapták össze végül, mert xy forrásból kiszivárgott a sztori.)
Újabb morzsa a Mass Effect 4 háza tájáról: a fejlesztési vezető szerint nagyon jól néznek ki a karakterek, rettentően részletesek.
A Mass Effect 4-ről még mindig nem tudunk semmi igazán konkrétat, de a fejlesztők azért folyamatosan csepegetik az információkat a várva-várt játékról, tájékoztatva minket a munkálatok mentéről. Ezúttal Chris Wynn, a fejlesztési vezető írta, hogy a karaktermodellek elképesztően néznek ki, és nagyon részletesek. A játék a Frostbite grafikusmotort használja, ami természetesen nem csak a szereplők terén, hanem a felfedezésre váró tájak megteremtésében is megcsillogtatja majd a képességeit.
Eközben a BioWare kreatív direktora, Preston Watamaniuk is megszólalt, de ő nem a Mass Effect 4, hanem a BioWare titkos, új IP-je kapcsán. Jelezte, hogy a csapat sikeresen megoldott egy komoly akadályt a tervezés terén, illetve Jay Watamaniuk a sztoriból írt meg egy jó darabot.
Sokan hittük azt, hogy szükségünk lehet még a korábbi Mass Effectes mentéseinkre, de a BioWare producerének szavai alapján feleslegesnek tűnik őrizgetni őket.
Legalább annyira fáj, hogy keveset tudunk még az új Mass Effectről, mint amikor orrba vág egy krogan, de az E3 2015 során remélhetőleg információk armadájával lát majd el minket a BioWare. Addig viszont be kell érnünk apróbb részletekkel, mint például a korábbi mentések kérdése.
csapat senior producerétől, Jonathan Warnertől ugyanis a közelmúltban azt kérdezte Twitteren egy játékos, hogy megőrizze-e az eddigi mentéseit, vagy tiszta lappal indul a következő rész? Warner nem sokkal később azt a választ adta az érdeklődőnek, hogy a sajtó által Mass Effect 4-re keresztelt epizód nagyszerű alkalom lesz beleugrani a szériába és felesleges aggódnunk a félve takargatott fájljaink miatt:
[LINK]
A Mass Effect 4 technikai elemeket átvesz a Dragon Age: Inquisitionből
A hatalmas, felfedezhető területek ilyenek lesznek
De a fejlesztők a Mass Effect-sorozatra építenek
A Dragon Age: Inquisition igen nagy siker lett, annak hála a játékosok, ha nem is teljesen, de újra bízni kezdtek a megtépázott hírnevű Bioware-ben. Viszont újfajta aggodalom is felütötte a fejét. Sokan tartanak attól, hogy ez a siker rányomja a bélyegét a Mass Effect 4-re, és a két játék túlontúl hasonlítani fog egymásra.
Aaryn Flynn, a Bioware általános menedzsere reagált a felvetett aggályokra. Elmondása szerint – ahogy azt eddig is tudtuk – minden jövőbeni Bioware-játék a Frostbite motort használja, és mind a Mass Effect 4, mind az új IP (amiről hallgat, mint a sír, de ez valószínűleg a Shadow Realms lehet) átvesz technikai elemek a Dragon Age: Inquisitionből, mint például a hatalmas, akadályok nélkül bejárható területek.
Ennek ellenére a játék a korábbi Mass Effectekből építkezik, az azok által létrehozott gazdag múltból merít. Példaként a már prototípus formában látott Makót hozta fel, amelynek ugye abszolúte semmi köze nincs a Dragon Age-játékokhoz, ellenben elég jó (vagy rossz?) emlékeket ébreszt a Mass Effect első részével kapcsolatban.
„Nagyon büszkék vagyunk mindarra, amit a Dragon Age: Inquisition elért, de ettől még nem lesz belőle sablon, amit aztán a többi játékhoz felhasználunk. Minden játék-franchise-nak szüksége van az innovációra és a javulásra, de ezeknek azon kell alapulnia, hogy mi szolgálja a program javát, és nem azon, hogy egy másik játékban mi volt sikeres” – fejezte be okfejtését Flynn a NeoGAF fórumán.
Tényleg a Wikipédiát veszed elő forrásnak? Ugye tudod, hogy oda mindenki azt ír, amit akar?
Tessék, egy ezerszer hitelesebb forrás:
[LINK]
Engem állatira meggyőztek a képek főleg azért mert ez nem movie trailer képek hanem mert FROSTBITE 3-on fut a game már!!!!! 😉
http://www.eurogamer.net/articles/2014-11-07-mass-effect-4-concept-art-teases-new-planets-races
Casey Hudson, aki olyan projekteket vezetett az elmúlt években, mint a Star Wars: Knights of the Old Republic és a Mass Effect sorozat, most bejelentette, hogy otthagyja a Bioware-t.
"Egy már-már emberöltőre is elegendőnek tűnő fantasztikus élmény után úgy döntöttem, hogy itt az ideje az újrakezdésnek és a búcsúnak a BioWare-től" - írta Hudson a hivatalos oldalra kitett búcsúlevelében. Bizony, ez az időszak mindenkinek élmény volt, hiszen azok a franchise-ok, amiken dolgozott, nemcsak neki, hanem nekünk is rengeteg boldog percet okoztak. Ez már önmagában szomorúvá teszi Hudson távozását, de a hírek szerint az ő vezetésével egy új univerzum is épül a BioWare-nél, aminek sem az új Mass Effecthez, sem a Dragon Age világához, sem pedig a mostanában mézesmadzagon rángatott új projekthez nincs köze.
A levelében azt is leírta, hogy az "új IP alapjait már letették és a csapat készen áll belépni az elő-produkciós fázisba", tehát most sem egyszerű a továbblépés, de szerinte ez a legjobb idő rá. A projektről egyébként azt mondta, hogy szerinte ez "újradefiniálja majd a interaktív szórakoztatóipart", amit azért a BioWare-nek hajlandóak vagyunk elhinni. Megtették már korábban is.
Erről az IP-ről nem igazán tudunk konkrétumokat, de az univerzumról szó esett az E3 2014-en is, ugyan csak érintőlegesen. Nagyon kíváncsiak vagyunk, hogy vajon miben mesterkednek az edmontoni srácok.
Hudson távozása ugyan fájó pont lehet a projektek jövőjét tekintve, de bízunk a legjobbakban és sok sikert kívánunk neki a jövőben.
[LINK]
Búcsúzás képen jöjjön kedvenc idézetünk tőle: