Mass Effect: Andromeda gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel Core i5-3570 or AMD FX-6350
RAM:
8 GB RAM
GPU:
Nvidia GTX 660 2 GB, AMD Radeon 7850 2 GB
DX:
DirectX 11
OS:
64-bit Windows 7, Windows 8.1, or Windows 10
STO:
At least 55 GB of free space
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel Core i7-4790 or AMD FX-8350
RAM:
16 GB RAM
GPU:
Nvidia GTX 1060 3 GB, AMD RX 480 4 GB
DX:
DirectX 11
OS:
64-bit Windows 7, Windows 8.1, or Windows 10
STO:
At least 55 GB of free space
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 1 137
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
uj videom max graffon 55-67 fps
Srácok nem tudom, hogy ti hogy vagytok vele de szerintem valami elképesztő volt. Mind a fő szál mind a lojalitás küldetések is nagyon jók voltak. A melléküldetésekből is volt sok érdekes.
Voltak benne néha olyan részek, hogy néha csak néztem.
Spoiler!
Csak pár példa:
- Mikor az Archon elfog és nem tudsz szabadulni akkor SAM közli hogy csak az élőket tartja fogva a mező. Jó akkor megállítjuk a szívedet majd újraindítjuk ez mekkora már!
- Vagy mikor már ott vagy a Meridianban minden király azt bumm az Archon ott van a Hyperion-on lecsatlakoztatott SAM-ről aztán majdnem meghalsz. De ott van Sara és SAM a Hyperionon és visszarugdosod az életet a tesódba aki nem mellesleg felemel a semmiből egy egész Remnant flottát aztán ami a csövön kifér.
- Meg az egész SAM és a Ryder-ek kapcsolata szerintem marha jó és érdekes volt. Emlékszem mikor elérhetővé vált az utolsó emlék és szóba jött Garrus, na meg amikor hallgattam az utolsó felvételek, hogy Shepard-nek igaza volt és jöttek a Kaszások. Akkor megszólalt Liara, hogy bizony a legrosszabb történt és itt van a parancsnokkal és a legénységével, hogy felvegyék a harcot, a végén pedig az a bizonyos „This is Dr. Liara T'Soni signing off.” Na itt már szívtam az orrom meg töröltem a szemem.
Ja
Spoiler!
Nemtudom ti hogy vagytok fele de én szétflörtöltem az egész Heleus Clustert a végén pedig Peebee-vel lett teljes az egész. Meg ugye ott volt az Asari riportercsajszi meg az Angara régészcsajszi de ők csak ilyen mellékesek. (Male Ryder of course)
Ez csak pár példa a rengetek nagyszerű momentum közül.
Negatívumok: Őszintén megmondom, hogy pár beragadó, levegőbe érkező esetleg teleportáló ellenségen vagy csapattárson meg 1-2 furcsa animáción kívül nem tapasztaltam semmit. Nem volt semmi olyan, hogy ne tudtam volna befejezni egy küldetést valamilyen bug miatt.
Egy szó mint száz, tűkön ülve várom az érkező DLC-ket esetleg kiegészítőket meg persze a folytatást.
10/10
Negatívumokhoz: Szerintem kissé hosszúak lettek a bolygóra leszállás/bolygóról felszállás animációi. Néha belerondított egy aktuális küldetésbe, főleg, mikor csak valakivel társalogni ugrottam le egy planétára.
Itt a egy kép is erről:Spoiler!
Kicsit baromkodtam a jégen, közbe belefutottam egy nem is oly pici BUG-ba. 😜
az amd nagy kamus lett mostanában 😆DDD
azt is nézd hogy a mass effectbe besegített az nvidia is szóval ezen nem nagyon kell csodálkozni
átlagosan az rx 580 erősebb picit mint a gtx 1060
Szegény AMD-nek illő lenne már összekapnia magát, mert kajak az NVIDIA árai elszállnak a fellegekbe a végén...
Azonban a loyality küldetések szerintem kellemes színt vittek a játékmenet későbbi szakaszába, persze ha csak megcsináltuk őket.
úgy a közepéig szórakoztató aztán már dögunalom
alig vártam hogy vége legyen
Mondjuk elmegyünk egy másik galaxisba felfedezni, de a hajó és jármű fegyvereket otthon hagyjuk, tipikus 😃
Nyersanyag hiányom csak az elején volt amikor kb 2 szintenként újragyártottam mindent és viszonylag gyorsan ment a szintezés. Nem adtak nagy előnyt, de annyit pont, hogy szintbeli Isharay one-head-shottal terítette a pajzs-páncél nélkülieket. Ez ugye nem megy sajnos lvl50+ elérése után, így nem is gyártottam olyan sűrűn a felszerelést, hogy nyersanyag gondom legyen. A kutatási pontok szedése most az ami kicsit akadályoz, de a megkezdett ng+ nagy rész letudva, már csak Eladeen a loyality küldetések és a végjáték van hátra.
Viszont furcsa, hogy a hajónkat nem lehet fejleszteni, illetve hogy a Nomadra is alig-alig lehet felpakolni valamit.
Amúgy a +1 és a +2 szlotot adó cucc nekem valahogy mindig volt elég. Sosem vettem, bár mindig minden ládát és halottat kipakoltam válogatás nélkül, gondolom onnan jöttek ezek is.
Vintage Heatsink mellé tartalék lőszer kapacitás (spare ammo) növelő mod nem kell szerintem, hasztalan.
Fegyvereimre mindre pakolok double mod slotot, így többnyire 4 modslot van rajtuk és azokat az alábbiakkal szoktam kitömni ebben a sorrendben.
Csőhossz: sebzésnövelés
Tár: ahol lehet clip size növelés ott azt, ahol nincs rá mód, pl sniper ott nem pakolok fel ilyen típusú modot (úgy tapasztaltam, hogy Vintage Heatsinknél is növeli a "tár" kapacitását, vagyis több lövés adható le vele túlmelegés előtt)
Távcső: stabilitásnövelő
Átütésnövelés
Súlycsökkentés
Páncélra meg Fusion Mod of Resistance: +20 damage resistance; -50 HP damage when you evade. Megszerezhető: Voeld Vault kitakarítása után.
SMG-ből csak párat próbáltam. Van belőle full auto és burst amiket én próbáltam. Burstnél maradtam végül, Hornet SMG, ami 3as sorozatokkal aprít, viszonylag nagy sebzéssel és nem hord annyira fel hogy gond legyen belőle. Közepes távolságra (5-15m) egy burst mindhárom lövése fejbe megy ha oda célzok.
Pisztolyokból kipróbáltam az alap Predatort, a jó öreg Carnifexet, és a Scorpiont. Egyik sem váltotta be a hozzá fűzött reményt, ugyanis közelre kerestem valamit, a Rifle mellé amíg az hűl.
Messzire, 40m+ sniperezni szoktam, és kezdtetben az Isharay-t használtam, Kinetic Coil és Double Mod slot augementekkel. Mostanában kezdtem kifejleszteni a Black Widow-t, lentebbi okok miatt. Így is 2 lövés egy ellenfél, de lesz még két lövésem túlmelegedés előtt.
Később "találtam" rá a Vintage Heatsink augmentre, és azóta minden fegyveremre azt rakok. Lényege, hogy noha a clip méret csökken kicsit vele, nem lőszert használ majd az adott fegyver, hanem mint a ME1 alatt, melegedni kezd. Ha túlmelegszik, kikapcsol és 3 másodperc alatt visszahűl. Ezzel a moddal nem kell aggódnom a lőszer miatt, ami komolyabb fegyvernél könnyen elfogy nagyobb állócsata alatt. Csak a túlmelegedésre kell figyelni.
Vintage Heatsink + Double Mod slot + Kinetic Coil a maradék helyekre.
SMG vs Assault Rifle : nem nagyon hasonlítgattam őket össze, max annyi hogy AR közül a Revenantot nagy lőszer kapacitása, és full auto tűzelési módja miatt választottam, illetve mert az N7 Valkyr itt harmatgyenge lett a Revenanthoz képest. Igaz korábbi ME játékokban nem volt ekkora nyílt tér és a tűzharcok is sokkal kisebb távolságokban zajlottak.
Jelenleg Sniperrel elkezdek irtani, aki túléli és megindul felém (40m-nél közelebb ér) azt megsorozom Revenanttal, ha azt is túléli akkor Hornettel kap a fejébe.
Bossoknál (Vintage Heatsink nélküli) Isharay két lövése leszedi a kis gömbőcöt, reload, két lövés fejébe, pajzsa visszatölt, két lövés a gömbőc, reload, két lövés a fejbe és loot.
PS az SMG-k igaz nem automatikusak? Tehát klikkelni kell minden lövésre és nem nyomva tartva mint az assault rifle-oknál.
Igazából teljesen rajtad áll hogy mivel nyomulsz. Nincs kőbe vésve hogy márpedig Soldier Profil az Pistol+Shotgun+Assault Rifle+Sniper Rifle négyessel játszható csak, ahogy az Adept sincs kifejezetten Shotgun+Sniper párohoz kötve.
Soldier profilon: Én a pisztoly helyre szintén SMG-t választottam a végén, kis pöpec 3as burst-ös Hornet SMG-t gyártottam. Assault Riflenek full auto Revenant, Snipernek meg Isharay-t.
Mindent Vintage Heatsinkkel gyártottam le, így nem kell lőszer miatt aggódni. Ám emiatt fontolgatom az Isharay lecserélését, Black Widow-ra, mert az Vintage Heatsinkkel csak 4 lövetű lesz az alap 5 helyett, míg az Isharay az alap 2 helyett csak 1 lesz, és így már nem remekel annyira.
Skillek: Elkezdtem kipontozni a biotic és tech képességeket is.
Techből az Inci+Remnant VI+Energy drain triót pakoltam ki, de nem igazán vált be. Zap (Remnant VI) mindig a frászt hozta rám.
Biotic képességekből elkezdtem a Pull+Lance párossal dolgozni, megtratva a Tech Inci-t. Így fedezékből ki lehet "emeleni" az ellenfelet, rágyújtani, majd rárobbantani. Plusz kipontoztam a Barrier passzív képességet is.
A fegyverek ahogy én tapasztaltam "csak" kitöltők míg a skillek nem használhatók ismét, eddig nem tapasztaltam hogy pl az adott shotgun, pisztoly, sniper erősebb lenne valamilyen nem fegyver skillel kombózva.
akk lehet a tesztelőnek akit néztem gyengébb processzora volt és az miatt ment neki rosszabbul
nekem sincs am bajom a grafikával szép szerintem is csak olyan "üresnek" hatnak a bolygók számomra
bár nálam vannak ilyenek a shadow of mordor-ra is ezt mondtam anno most adtam neki még egy esélyt és alig bírom otthagyni 😆D
Játszottam már több órát a játékkal, de ilyen nálam nem fordult elő.
Szerk: SuperSaiyanGotto: Nekem az I7 5820K 30-35% körül mozog míg a Vga mindvégig 99%-on van.
am szerintem sem olyan jó az optimalizálás ahogy azt sokan mondják
főleg hogy elég sok bolygó olyan mint a sivatag pár épületen kívül semmi nincs rajtuk
én meg is untam 3-4óra alatt
fullHD ott ugyanez ...olyan fps dropp van néhol _D
4k-ban highon jó ha 40fps-ed van gtx 1070-el legalábbis tesztek alapján
neked valami nagyon ultra király 1070-ed lehet
sok apró utalás van a korábbi részek egyes helyszíneire illetve szereplőire, de eddig a 90+ óra alatt semmi olyan fontos nem hangzott el amihez kellene az előzmények ismerete.
Utalás pl a túlvilágra (Afterlife - ME 2 Omega aszteroida Aria szórakozóhelye) - ezek pl a csapattagok közötti háttér beszélgetésekkor hangzottak el, amikor a felszínen kocsikáztunk
Ennek ellenére javaslom az eredeti sorozat végigjátszását, a 3. rész utolsó felvonása előttig. Ott állj meg, és sokkal jobb befejezést fogsz elképzelni, mint ami belekerült.