Hitman: Absolution gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
2.4 GHz dual core Intel or AMD processor
RAM:
2 GB
GPU:
Nvidia 8600 512 Mb RAM, or AMD equivalent
DX:
10
OS:
Windows Vista, 7
STO:
24GB
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel or AMD Athlon II X4
RAM:
4 GB
GPU:
NVIDIA GeForce GTX 260 or ATI Radeon HD 5770
DX:
11
OS:
Windows 7 64-bit
STO:
24GB
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 1 897
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
[LINK]
szerk:
Gainward GeForce GT440 1024MB PCIe -ez jobb... 3k-val több, de annyi még van😀
Az új Hitman PC-s kiadása számos extrával érkezik.
Hamarosan érkezik a Hitman Absolution aminek a PC-s portolását az Eidos játékoknál már megszokott módon a Nixxes végzi. Ők végezték a Deus Ex: Human Revolution PC-re történő optimalizálást is, és azt hiszem akkor se lehetett okunk panaszra.
Hogy a Hitman esetében mire számíthatunk? Az eddigi információk szerint a PC-s játékosok jobb minőségű textúrákat és árnyékokat kapnak, pluszban az arcmimika is finomabb lesz, és jobb minőségű lesz az ambient occlusion (HBAO). Ezeken felül pedig lesz persze PC-re optimalizált irányítás, miközben minden bizonnyal megmarad a gamepad használatának a lehetősége is.
A szokásos PC-s extrák is jönnek, így az AMD Eyefinity támogatás, ami elvileg működik NVIDIA Surroundon is, és natív sztereó 3D is lesz az AMD HD3D-n keresztül. Az NVIDIA 3D Vision támogatásáról nincs információ, de minden valószínűség szerint nem fizették ki a licencet, ahogy azt a Deus Ex esetében is tették. Valószínűleg nem lesz direkten támogatva, de ahogy a Deus Ex-nél, úgy itt is meg tudja oldani az NV, ha akarja.
A DX11-es mód extrája, hogy a karakterek kapnak tesszellálást, és lesz compute shaderes Bokeh DoF post-process effekt. Lesz valós idejű globális illumináció is. Ehhez a játék a light propagation volumes eljárást használja, amit a Crysis 2 és 3 is. Az lesz a különbség, hogy a Nixxes elkészítette ennek a compute shaderrel gyorsított változatát, így egységnyi pontfényforrás mellett jóval gyorsabb lesz, mint a CryEngine 3-ban lévő verzió. Ez nyilván lehetőséget ad számukra, hogy sokkal több virtuális pontfényforrást dolgozzanak fel, és így a globális illumináció minősége sokkal jobb lehet.
Hitman: Absolution - Blake Dexter, az ördög maga
A játék egyik legfőbb célpontjának szélhámosságairól már hallhattunk újságkivágásokban, most azonban megismerhetjük magát az ördögöt is.
A Hitman: Absolution ellenfelei közül elsőként Blake Dexter nevével szembesülhettünk a Hope News Times című fiktív újság címlapjai által, most azonban kiderül egy s más közelebbi információ is a banditáról.
A Blake Dexter nevű gazember nem csak egy torz és félelmetes ellenség, de olyan megrögzött kalapot viselő fickó, aki elég jól ismeri Hope városát és annak árnyas oldalait még inkább. A karaktert egyébként nem más alakítja, mint Keith Carradine, aki az mellett, hogy 127 alkotás (többek között Cowboyok és űrlények, Párbajhősök, Nashville, A lápvidék harcosai) elkészítéséhez járult eddig hozzá élete során színészként, a Dexter című sorozat egyik mellékszereplője volt egy évadon át. Véletlen egybeesés?
A Square Enix szeretné velünk megismertetni Dexter igazi valóját és ne higgyünk azoknak az újságcikkeknek, amelyben őt ajnározzák. Az alábbi ICA fájlból minden kiderül a gonoszról, elemezzétek alaposan:
Spoiler!
de még éppen jácható...remélem az absolution sem fogja jobban enni szegény videokarim😀
98-75
a játékra hogy x64 v. x86 win7-et használok?
kiváncsian szemlélem hogy ez milyen
A játék meg jöjjön minél előbb 😃
kiadó: Square Enix
Am előző rész is 2006os és micsoda grafja van 😃
Am szerintekek a kiadás utolsó 2 hónapba vajon mit csinálhatnak a fejlesztők?