F1 22 gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel Core i3-2130 or AMD FX 4300 |For VR: Intel Core i5-9600k or AMD Ryzen 5 2600X
RAM:
8 GB RAM
GPU:
NVIDIA GTX 1050 Ti or AMD RX 470 | For Ray Tracing: GeForce RTX 2060 or Radeon RX 6700 XT | For VR: NVIDIA GTX 1660 Ti or AMD RX 590
DX:
Version 12
OS:
Windows 10 64-bit (Version 1909) | For Ray Tracing or VR: Windows 10 64-bit (Version 2004)
STO:
80 GB available space
Hang:
DirectX Compatible
NET:
Broadband Internet connection
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel Core i5-9600K or AMD Ryzen 5 2600X
RAM:
16 GB RAM
GPU:
NVIDIA GTX 1660 Ti or AMD RX 590 | For Ray Tracing: GeForce RTX 3070 or Radeon RX 6800 | For VR: NVIDIA RTX 2070 or AMD RX 6700 XT
DX:
Version 12
OS:
Windows 10 64-bit (Version 1909) | For Ray Tracing or VR: Windows 10 64-bit (Version 2004)
STO:
80 GB available space
Hang:
DirectX Compatible
NET:
Broadband Internet connection
NOTE: This title runs in both standard and VR modes. It does not require a VR headset.
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 145
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Gépigénye meg mért ilyen alacsony?
[LINK]
CPU:I5-10400F
RAM:16 GB ddr4
GPU:GTX 1050
Jeddah-ban Leclerc ellen az utolsó kanyarban dőlt el a verseny, itt meg 41mp-t kap verstappen, mezőny felét lekörözöm, úgy hogy volt két 10mp-s hibám pördülésből... Ennyire rossz az AI ausztráliában? 50 vagy 60%-os AI ellen versenyzek, kormánnyal. Összes kormány tapasztalatom F1-ben hogy most végigtoltam 50%-os versenyhosszokkal egy csapat szezont első helyre, meg most belekezdtem a 100%-os versenyhosszal a driver carrierbe.
a kormányom ami volt meg nem lett volna jó mert nem 900 fokos. :D
Russel balhátsó kereke hozzám ért,máris pördültem! :D
Már nincs sok hátra és ismételten meg tapasztalhatjuk, hogy egy év alatt sikerült-e már végre egy rendesen játékot összerakni amibe reméljük nem fogunk csalódni.
Végre, itt már jobb hangja van a Ferrarinak!
[LINK]
Nem kellene egy játékba se, marha idegesitő lehet valóságban is. :D De ott legalább átéled testileg meg szemügyileg, szóval valamivel biztos jobb mint pl képernyőn keresztül.. legalábbis pár versenyző ezt mondja. Képernyő előtt marha szar lenne "pattogni". Melbourneben ahogy pattogott a Ferrari meg a Merci. xD Szemed kiesik kategória.
A 4. drs zónát nem is értem miért vették ki szombatra, nem volt veszélyes és legalább csökkentette a hátsó leszórítóerőt ezáltal a delfinezést.. borzasztó volt az autókat nézni ahogy szerencsétlenek ugráltak fel és le mint egy baba, főleg az időmérőn.
k4g-n is 45€ a standard edition :DD
emlékszem f1 2017-et valami 20-25€-ért megtudta az ember venni release előtti napokban sok oldalon, régi szép idők.. már ezek a nem hivatalos key seller oldalak se olcsók vagy 2 éve😏😅
- next-gen grafika
- my team livery creator/editor (legalább egy olyan, hogy a fényezés típusának állítása, rajtszám stilizációk és színezés, szponzor matricák szabad méretezése és mozgatása; ezektől még a micro-tranzakciót is generáló sémáik nekik megmaradhatnak továbbra is és mindenki jól járna legalább...)
- team-pitboxok sorrendjének frissítése az előző, játékban teljesített szezon eredménye alapján
- testreszabható (pl. Interval vagy Leader különbség, hányan jelenjenek meg az eredményjelzőn a bal oldalon), teljes tv-style hud (főleg, ha már EA és FIFA és BL pl. ugye) játék közben is, nemcsak broadcast alatt
DE!
az, hogy az eddigi gameplay vidikben még a szektor bontást se látni, na az már vérlázító, lehet csak nem tudom, hogy ezzel még mókolnak valamit és a kipróbálásra szánt verzióban nem volt kész, de ha ez így marad, az egy olyan hiányosság, ami kb. már vagy 20 éve is alap volt és nem, a delta idő mutatása kevés, S1-S2-S3 is kell, és nem hiszem, hogy csak nekem (ha erről tud valaki valami megnyugtatót, írja nyugodtan)
szerintem az EA nemhogy gatyába rázta volna a szériát, de olyasmikre teszi a hangsúlyt... szuperautók? minek? F1 versenyzői cuccok gyűjtése? minek? felvezető kört nézhetem kívülről? minek? hisz én vezetni szeretem azt is... szóval úgy mondanám, hogy egyelőre egy várt csalódás inkább, attól persze F1 fanatikusként kötelező vétel, de úgy érzem pont erre a fanatizmusra utazva húzzák le még több pénzzel a népet - csak kevesebb munkával - mostmár az EA-vel a kormányrúdnál
[LINK]
[LINK]
autó hangja kb pont olyan mint tavaly 😭🤣
[LINK]
Hangok egyébként tényleg kamuk! Legalábbis azok az effektusok, amiket itt gerjesztenek belőle!
Kb ez olyan mint mikor a v8-as autók hangját halljuk a drive to survive-ban,mellé egy random felváltás hang.. :DD Utolsó évadot már meg se néztem, egy részét se. Egyszerűen borzasztó az egész és kínszenvedés az editje is, meg a fake dráma amit alkotnak. (Nekem legalábbis mint egy hardcore fan.) De legalább von be új nézőket, meg rajongókat.
Arra a 720S-ra kíváncsi leszek hétvégén. :D
Miami valószínűleg már első nap a játékban lesz.
Szerintem nem is lesz belőle semmi. Max alkotnak majd egy új játékmotort pár éven belül. A jelenlegi kezd már eléggé csere érett lenni 2014-15 óta, de új bugok ígyis létrejönnek évről évre. 😁
Sokkal szebb mint az Unreal Engine 4 pl ACC-ben. Egyszerűen naturálisan hat. Unreal meg egy k*ka abban a játékban. De miben nem? Az összes ronda. Kivétel a techdemóik. 😄😁 Legjobb mikor a taa-t se lehet kiszenvedni a játékból. 😣
Szerintem az Automobilista 2 a legjobban kinéző simracinges játék jelenleg, köszönhetően a Madness Engine-nek. Főleg hogy évszakok is vannak a játékban. Meg real time és historic weather.
Plusz a grafikát leszámítva az engine sokkal sokkal többet tud mint a jelenlegi f1-es.
De... én értelmes ütközés és törésmodellt pl még nem láttam Mad Engine-ben. És a formulaautók is förtelmesen viselkednek szerintem az Automobilista 2-ben is. (Ehhez hozzátenném, hogy nagyon rég játszottam vele utoljára, azóta javíthatták)
És még 2 dolgot hozzátennék, hogy az F1 játékokkal széles közönséget akarnak elérne, azt pedig csak minél Simcade-esebb játékmenettel lehet, erre nemigen alkalmas a motor.
A másik meg, hogy évente megjelenő játékról van szó, ami lehetetlenné tesz egy ennyire bonyolult, szimulátoros motorra váltást, hiszen ehhez több évnyi tesztelés, mérések stb kellene.
F1-ben is elég visszafogott az egész. Első szárny és kereked leesik aztán kb annyi is :D
Amit az iRacing kifejlesztett új törésmodellt még tavaly, az tiszta jó lett.
rFactor 1-re emlékeztet. :D Anno azzal lehetett ilyen téren szórakozni rendesen. Meg F1C 99-02-vel és annak változataival is. 😅
Pl Bathurst, Red Bull Ring, Nürburgring, stb pályákon csak és kizárólag akkor volt esélyed nyerni/dobogóra kerülni ha turbós autóval mentél. BMW M6 GT3, Ferrari 488 GT3, stb. Egy NA motorral rendelkező Porsche-val vagy Astonnal esélyed se volt semmire. 😂 Nooboknak mondjuk mindegy volt, de nah.. Így ilyenkor mikor high altitude pályák voltak kb mindenki előkapta a M6-ot vagy a Ferrarit, kicsit uncsi lett. De muszáj volt mert másodperceket vertek az NA-s kocsikra. Bathurst hátsó egyenesben kb 20-25km/h diffi volt minimum a turbó és NA motoros autók közt.
Szóval ilyen minimális dolgokra is azért kéne figyelni nekik nem?!
Amúgy a GTE,GT4-es autókkal is ez volt. 🤣 Rengeteg autó van de muszáj vagy csak 3-4-et használni ha nyerni akarsz, és competitive nyomnád.