F1 2013 gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel Core 2 Duo @ 2.4Ghz or AMD Athlon X2
RAM:
2 GB RAM
GPU:
AMD HD2600 or NVIDIA Geforce 8600
DX:
11
OS:
Windows Vista or Windows 7
STO:
15 GB available space
Hang:
Direct X compatible soundcard
NET:
Broadband Internet connection
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel Core i7/AMD Bulldozer
RAM:
4 GB RAM
GPU:
AMD HD6000 Series/Nvidia GTX500 Series minimum 1GB RAM
DX:
11
OS:
Windows Vista or Windows 7 64 bit
STO:
15 GB available space
Hang:
Direct X compatible soundcard
NET:
Broadband Internet connection
NOTE: Supported Graphics Cards: •AMD Radeon HD2600 or higher, HD3650 or higher, HD4550 or higher, HD5000 Series, HD6000 Series, HD7000 Series. •nVidia GeForce 8600 or higher, 9500 or higher, GT220 or higher, GTX400 Series, GTX500 Series, GTX600 Series. Intel HD Graphics 3000 or higher, AMD Fusion A8 or higher.
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 1 437
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
bár most koreában 7. lettem
Jó pár oldalt olvastam végig itt.
Be regiztem,mert látom sokan a gumi kopás miatt sír dogál!!!
Mért ne kopjon már az a gumi a valóságban is kopik ha karrier módot kezdesz akkor meg határoz hatód a verseny távot ahhoz igazit mindent gumi körök száma stb és ha figyelmesebbek lennétek páran akkor látnátok azt is mennyi kört bír a gumi 1-2 körrel mire elfogyna csúszkálni fogsz.
Ha nem redbull mész vagy top csapat gépével mért nem elégszel meg azzal hogy a verseny végére pl.5. vagy rosszabb helyen végzel vedd úgy hogy mit ha valóságban mennél mindjárt élvezni fogod.
Én csak pár dolgot hiányolok mint kerék dőlés szög gumi nyomás kormányzás szöge meg határozás
1 hibát vettem észre ha legkisebb verseny távon mész akkor is max kör üzem anyagot tankol.Ezt úgy értem hogy a verseny 56 körös de minimumra állítod a versenytávot ami 14 kör nem 14 re hanem 56 köre add naftát.
Amúgy így 50%-os versenyhosszal sokkal jobb a gumikopás.
50% futam
ESIK:Rajt:kipörög ,mire kettesbe vált arra 10-12 helyt visszaesel,vagy kanyarban mindenhol kipörög ,csúszik stb...
Szárazon:rajtnál szintén kipörög,csúszkál tehát ott is minimum 3-4 helyet visszaesik az ember, ugyanúgy jelen van ez a kipörgés ,csúszás kanyarba is.
Pedállal,és billentyűzettel is.
Még mindig Geoff Crammond által készített intro a legjobb, verhetetlen és sokáig az is marad valószínűleg!
mind billentyűvel ,mint pedállal kipörög pl: rajtnál,vagy kanyarból kijövet gázadásnál,és picit idegesítő rajtnál,hogy 2-4mpig csak pörög a kerék,és 1. helyről a 7.-re lemegy,vagy hogy 2-3mp-ig csak kipörög kigyorsításnál...
a mások ***ság, hogy a sauber-el megyek egy csodálatos 3. helyet a q3-ben, a futamon meg már elvárja a csapat az 1. helyet, minden más csalódás...ez is javítást érne
ha meg megyek egy elvárt 15. helyet a futamon meg 13. vagyok, akkor megy az ünneplés
Mert a 2010-ben is úgy volt alapból, hogy short raceweekend, s akkor csak 1 szabadedzés volt.
hihetetlen illúzió romboló, hogy hirtelen a magyar nagydíj után csapatot váltasz
itt vigyázni kell a többiekre is
amúgy 5 futamból 4 esős ez mi már megint
ebben sem volt még
amúgy a sauber-nek sztem elég jó motorhangja van, az egyik legjobb
??
én nem vettem észre semmit még hogy megjelent volna