DOOM (2016) gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel Core i5-2400/AMD FX-8320 or better
RAM:
8 GB RAM
GPU:
NVIDIA GTX 670 2GB/AMD Radeon HD 7870 2GB or better
OS:
Windows 7/8.1/10 (64-bit versions)
STO:
55 GB available space
NET:
Broadband internet connection
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel Core i7-3770/AMD FX-8350 or better
RAM:
8 GB RAM
GPU:
NVIDIA GTX 970 4GB/AMD Radeon R9 290 4GB or better
OS:
Windows 7/8.1/10 (64-bit versions)
STO:
55 GB available space
NET:
Broadband internet connection
NOTE: Requires Steam activation and broadband internet connection for Multiplayer and SnapMap
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 2 392
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
[LINK]
Igazából már meg van, hogy kb mi lesz benne csak érdekelne ki mit rakna bele ennyiért egy gépbe 😀
majd ma kipróbálom vulkannal hogy megy Open GL helyett 😀
Nekem GTX 650 1GB-n 720p-ben minimum grafikával 15-25fps-t tudott.
UI.: A Vulkánt ne felejtsd el bekapcsolni hogyha megy 😉
Miért nem 1080p játszol ? Máris "izmosabb a game " 😃
Ez is ultran.
kene vmi izmosabb game....
Nagyon jól van optimalizálva. Full HD felbontásban, max grafikán elfut stabil 60fps-el.
újra feltelepítettem de így se megy ötlet? :
minden fel van húzva ultrára képsimítás,minden és 28fps alá nem megy, 28-47 között mozog 😃
GTX 960 2Gb-vel elfutna szepen ? A processzorom egy FX-8320
Elöre is köszi a választ 😃
@alexstrike:
A Vulkan API egy alacsony hozzáférésű (hardver közeli) interfész. A különbség a DX11 és a Vulkan között az, hogy a Vulkan kevesebb rétegen keresztül éri el a hardvert, ezáltal közvetlenebbül tudja vezérelni, utasítani. Jelenleg három ilyen alacsony elérésű API van a piacon, az egyik a Mantle (az AMD fejlesztése), a másik a DX12 (Microsoft), a harmadik pedig a Vulkan (a Khronos Group fejlesztése, akiktől az OpenGL is származik). Az AMD kártyáinál elérhető nagyobb gyorsulás a GCN architektúra felépítésében keresendő, mivel a GCN komplex számításokban erősebb a korábbi nvidia architektúráknál és ez a számítási teljesítmény alacsony szinten jobban elérhető, mint több rétegen keresztül (DX11 és OpenGL 4.5).
Az OpenGL -ről szólva ez nem egy APP amit az id Software használ, hanem egy standard grafikus API ami bárki számára elérhető. Manapság elég kevés PC játékfejlesztő használja, viszont annál több konzolos, hiszen a PS3 és PS4 grafikus API -ja OpenGL alapú. A komolyabb tervezőszoftverek illetve orvosi, kutatási eszközök is OpenGL -t használnak azon nemes egyszerű okból, mert ez egy nyílt platform, minden operációs rendszeren működik (Mac, Linux, stb... ). A SteamOS -en elérhető játékok is egytől egyig OpenGL -t használnak.
372.90-es driverrel másnak is volt, hogy nem indult el és egy ilyen hibaüzenetet dobott be?