DayZ gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel Core i5-4430
RAM:
8 GB RAM
GPU:
NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD R9 270X
DX:
Version 11
OS:
Windows 7/8.1 64-bit
STO:
16 GB available space
Hang:
DirectX®-compatible
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel Core i5-6600K or AMD R5 1600X
RAM:
12 GB RAM
GPU:
NVIDIA GeForce GTX 1060 or AMD RX 580
DX:
Version 11
OS:
Windows 10 64-bit
STO:
25 GB available space
Hang:
DirectX®-compatible
NOTE: Internet connection
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 754
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Szólj hozzá...
ZsoltDaff4: megy, én is win8 alatt nyomom
Dean Hall bejelentette, hogy a DayZ-t egy új motorra költözteti, de vajon mit jelent ez majd számunkra?
A DayZ mostanában nem nagyon hallatott magáról, pedig a zombis MMO játékostábora folyamatosan nő és a fejlesztők is keményen dolgoznak a háttérben. Csak épp nem beszélnek már róla olyan sokat.
Az E3 2014 különösebben durva meglepetések nélkül zajlott le, ahogy az HP cikkében is olvashattátok. Nekünk, PC-s játékosoknak pedig még komolyabb volt a csalódás, hiszen a konzoljátékok asztaláról leesett morzsákon kell majd veszekednünk. A háttérben azonban mozgolódnak a dolgok és a PC-s társadalom jelenlegi legnagyobb játéka, a DayZ új hírekkel szolgált számunkra, igaz mindezt csak egy Reddit AMA keretében.
A DayZ egy Enfusion nevű új motorra költözik, jelentette be Dean Hall. "Ezzel [az új motorral] lehetőségünk lesz Direct X 10 és 11 támogatásra. Jön a dinamikus világítás, ami azt jelenti, hogy nem hatol majd át a zseblámpa fénye a falon, valódi dinamikus árnyékok is jönnek, meg sok hasonló" - írta Hall.
De! - és ez egy nagyobbacska "de", ugyanis nem lesz annyira drasztikus a változás, mint gondolnánk. A DayZ producere, Brian Hicks elmondta, hogy amikor elkezdtek dolgozni a játékon, akkor forrást a már létező RV Engine-ből szedték ki. Az elmúlt időszakban pedig folyamatosan tisztogatták, új funkciókat tettek bele, kivettek belőle dolgokat és voltak olyan részek, amiket teljesen újraírtak. A lényeg, hogy a motor az utóbbi időben akkora átalakuláson ment keresztül, hogy elérték azt a pontot, amikor már nem lehet RV Engine-nek hívni, hanem kapott egy saját nevet. Számomra ez úgy hangzik, hogy az Enfusion inkább egy erősen módosított verziója a régi motornak, ami kapott egy új nevet.
Dean Hall egyébként azt is elmondta az AMA keretében, hogy hamarosan jönnek a 64-bites szerverek, amik a belső teszteken már nagyon jól teljesítettek. "Amint megoldottuk a teljesítménybeli problémákat, meg tudjuk majd háromszorozni a lootot, illetve a zombik és az állatok számát is". Emellett megerősítette, hogy jönnek a gyógyszerek, az alkohol és a fizika-alapú barikádrendszer is."
[LINK]
Lopcnes:Esetleg ha megjelenik, de az még legalább egy év, a közeljövőben valószínűtlen a dobozos kiadás.
GarydaPlayer:Ez már most jóval jobb, mint a mod, csak még kevesebb a fegyver, illetve nincsenek még járművek.
Objects: Normal
Terrain: High
Clouds: Disabled
Shadows: High
Texture-ban minden Very High (Textúra az egyetlen dolog amire kényes vagyok 😃😉
Renderingbe meg szinte minden off csak a Anti aliasing van lowon az alpha to coverage miatt. Ez meg All Trees + Glass
De most olvasgattam kicsit Steam Fórumon és egy két trükkel sikerült elérnem egy kis plusz fps-t De néha képes olyan szinten leesni hogy már idegesítő. De hát ez még csak alfa majd jobb lesz 😃
http://dayz.hu/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=44
Amit irtál, az nem standalone-os szerver, az Arma 2-es DayZ.
😀
Majd talán 2 hónap múlva 😆
Valaki le tudná írni nekem hogyan lehetne működésre bírni az Arma 2-es DayZ modot?
Mert nekem egyszerűen nem akar csatlakozni egyik szerverre sem. Már próbáltam Tunngléval is, de semmi...