Battlefield 3 gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
2 GHZ DUAL CORE (CORE 2 DUO 2.4 GHZ OR ATHLON X2 2.7 GHZ)
RAM:
2 GB
GPU:
AMD: DIRECTX 10.1 COMPATIBLE WITH 512 MB RAM (ATI RADEON 3000, 4000, 5000 OR 6000 SERIES, WITH ATI RADEON 3870 OR HIGHER PERFORMANCE)
NVIDIA: DIRECTX 10.0 COMPATIBLE WITH 512 MB RAM (NVIDIA GEFORCE 8, 9, 200, 300, 400 OR 500 SERIES WITH NVIDIA GEFORCE 8800 GT OR HIGHER PERFORMANCE)
DX:
DIRECTX 10.0
OS:
WINDOWS VISTA (SERVICE PACK 2) 32-BIT
STO:
20 GB
Hang:
DIRECTX COMPATIBLE
ODD:
DVD ROM DRIVE
Ajánlott gépigény:
CPU:
QUAD-CORE CPU
RAM:
4 GB
GPU:
DIRECTX 11 COMPATIBLE WITH 1024 MB RAM (NVIDIA GEFORCE GTX 560 OR ATI RADEON 6950)
DX:
DIRECTX 11
OS:
WINDOWS 7 64-BIT
STO:
20 GB
Hang:
DIRECTX COMPATIBLE
ODD:
DVD ROM DRIVE
Ajánlott periféria: KEYBOARD AND MOUSE
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 41 528
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
De már nagyon várom hogy kijöjjön.
Tényleg az lesz a vége, hogy bannolni fognak...
én már nagyon nagyon várom😀
Szerintetek elfog futni nálam 'lagg' nélkül?
Feltéve ha ez a valódi gépigény... 😃
Na ezek jó hírek 😀😉
"A Battlefield 3 lesz a DICE legnagyobb mélységekkel rendelkező lövöldéje." - áll a Battlefield blog aktuális bejegyzésében, és mi el is hisszük ezt, ugyanis leleplezték a jutalmazási rendszert, ami tényleg nem piskóta.
Ha visszagondolunk 2005 környékére, akkor az első dolog, ami a Battlefield kapcsán eszünkbe juthat, az az, hogy a nevezett lövölde az elsők közt vezette be a mostanra már szokásossá vált jutalmazási rendszert, annak érdekében, hogy a játékosok még hónapok - sőt, évek - múltán is visszatérjenek a csatatérre. Ez, amint láthatjuk, elég jól sikerült a cégnek, így nem is vitás, hogy a dolgot tovább mélyítve próbálnak még hosszabb időre odaszögezni bennünket a monitorhoz. Ha a Bad Company 2-höz kell viszonyítanunk a Battlefield 3-at, akkor arra juthatunk, hogy az új sikervárományosban tízszer több feloldható kiegészítő szerepel majd, mint a BC2-ben, ráadásul egy hatalmas unlock fát is fog tartalmazni, csak a járművekre specializálódva. De menjünk inkább mélyebbre, mert a több ugye nem mindig jelent ténylegesen többet.
A Medal of Honor stílusában mostantól ribbonokat fogunk kapni a harctéren elkövetett merényleteinkért és a csapatunknak tett jóságért cserébe. Ezeket sokkal barátságosabban fogja osztogatni a program, mint a Bad Company 2 tette. Nem kell arra gondolni, hogy minden megtett lépés után jutalmat fogunk kapni, de amiket személy szerint én nagyon hiányoltam a Bad Company 2-ből, az X mennyiségű, stratégiai fontosságú pont elfoglalása egy meccsben például díjazva lesz. Továbbá még a csapatjátékra koncentrálók is megkapják a magukét, ribbonok formájában - nekik is járni fog mindenféle színes kitüntetés, amiből elég szép mennyiségű lesz majd összegyűjthető a meccsek során.
Mivel a csapat győzelme a játék végleges célja, a fejlesztők igyekeznek úgy megalkotni a megszerezhető személyes achievementeket, hogy azzal a játékosoknak segítenie kelljen a csapatát, így győzelemre buzdítva a szemben álló feleket. Azért is kitüntetnek majd minket, ha X órát eltöltünk az amerikai hadsereg kötelékében, de ez például a keményebben megszerezhető érdemek közé lesz majd sorolva. Természetesen a Bad Company 2-ben megismert rangrendszer is megtalálható lesz a BF3-ban, de megpróbálják a fejlesztők tovább emelni ennek is a színvonalát úgy, hogy ha elértük a maximális rangot, még akkor is lesz mit tennünk a csatatéren: ezek lesznek a Service Stars névre hallgató kitüntetések.
A Service csillagok hozzáadódnak a fegyvereink, felszereléseink, valamint járműveink jelvényeihez és ezt az ellenfél játékosai látni is fogják, amint általunk halnak meg. Ahogyan azt a Call of Duty-ban is láthattuk, itt is lesz afféle jelvényünk, amin az érdemeink lesznek feltüntetve, ezzel is rombolva az ellenséges csapat harci morálját. Minden felszerelésre és fegyverre 100 ilyen csillagot szerezhetünk meg, ami kemény feladatnak ígérkezik. Az unlockok is ehhez igazodnak majd, ugyanis a fegyver, amit a legtöbbet használunk, egyre többféle extrával lesz felruházható, ami csak ahhoz a fegyverhez jó. Ez igaz természetesen a kitekre és járművekre is. Ezen felül a begyűjtött XP pedig a rangunkhoz adódik hozzá mellyel minden kit számára használható rejtőzést segítő cuccokat, valamint fegyvereket nyithatunk majd meg.
Állandóan azt hangsúlyozzák a készítők, hogy "play it your way", azaz játszd ahogy akarod! Ez úgy tűnik igaz is lesz, ugyanis annak semmi akadálya sem lesz, hogy például a harctéri orvos szerepét betöltő Assault kithez hozzárendeljünk egy 40 mm-es gránátvetőt, ami az eddigiekben a sorozatban nem volt megoldható. Még jobban átgondolhatjuk, mivel induljunk neki a csatának, specializálhatjuk a gépkarabélyunkat akár hosszú távra, halál pontos találatokhoz is, vagy közelre, mely megközelíti a SMG-k tűzerejét rövid távon.
Már látom előre, hogy kik az igazán "jó" fejek 😀
Nekem a bokron nem tetszenek..
Youtube is your friend.😀
Mert APC-vel aligha tudsz bemenni a metróalagutakba.. 😂
Kérlek fejezd be a piszkálódást, mert szerintem hamar ki leszel tiltva, ha így folytatod.
Eleinte értelmesnek gondoltalak, de ez a hozzászólás, te.. 😃
Mellesleg hol írtam én olyat, hogy ez a játék 'kis' rendszerkövetelménnyel bír, te agyoniskolázott? 😂
Annyit mondtam, hogy a mostani játékok megkövetelik a 4 magos processzorokat..
Írasd be magad a 6. osztályba újra, ha nulla vagy szövegértésből.
Részemről itt befejeztem a vitát 😀
Vagy szerkesztettek rajta 1 kicsit?😂