Batman: Arkham Origins gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel Core Duo, 2.4 GHz | AMD Athlon X2, 2.8 GHz
RAM:
2 GB
GPU:
NVIDIA GeForce 8800 GTS | AMD Radeon 3850
DX:
DX 10
OS:
32-bit: Vista, Win 7, Win 8
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel Core i5 750, 2.67 GHz | AMD Phenom II X4 965, 3.4 GHz
RAM:
4 GB
GPU:
NVIDIA GeForce GTX 560 | AMD Radeon HD 6950
DX:
DX 11
OS:
64-bit: Vista, Win 7, Win 8
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 1 195
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
amúgy sok javulást nem kell várni, az arkham city is brutál volt
ez még csak DEMO majd a rendes játék szép lesz 😃 bár nekem nagyon tetszik 😃
A hivatalosan a Batman: Arkham Origins címet kapott programot a WB Games Montréal fejleszti és az Arkham Asylum előtti időszakot mutatja be. A sztori szerint Bruce Wayne itt még épp csak kezdi bontogatni denevér-szárnyait, ám egy esemény hatására kénytelen elindulni a Sötét lovaggá válás útján. Számos, később komoly ellenfelünkké váló gonosztevővel is most futunk majd össze először.
A Batman: Arkham Origins jövő hónapban, a Game Informer oldalain mutatkozik be egy hosszabb előzetes formájában. A program már megkapta hivatalos megjelenési dátumát is, mely október 25-én lesz esedékes és egyszerre jelennek meg a konzolos és PC-s változatok is.
Batman: Arkham Origins - a régi hang nem tér vissza
Aki szerette Kevin Conroy hangját az előző Batman játékokban, az most szomorúan szorongatja a hétfő reggeli kávét. Búcsúzunk.
Az elmúlt napokban viszonylag sokat lehetett hallani a WB Montreal égisze alatt készülgető új Batman játékról, felmerült a többjátékos mód lehetősége, illetve új Arkham Origins gonoszok is becsekkoltak.
Lehet örülni, lehet keseregni, de a változás nem csak ezen a téren fodrozza át a mintázatot, kiderült ugyanis, hogy Kevin Conroy (aki az előző Rocksteady játékokban, valamint számtalan animációs szériában a Denevérember hangja volt) már nem tér vissza ebben rebootban, valaki új adja majd recsegős hangját a fiatalabb Bruce Wayne felemelkedéséhez - számolt be a NAG magazin.
A döntés oka egyébként az előbbi mondatban benne is van, a készítők egy sokkal fiatalabb Batman karaktert álmodnak meg, fiatalabb hang kell hozzá. Lehet, hogy lesz megint petíció, ahogy a Thief esetében is, de én azért bízom abban, hogy ügyes színészt választanak majd.
=================================================
Tizenhárom új képet tett közzé a Warner Bros. a Batman: Arkham Origins-ből,
[LINK]
Batman: Arkham Origins - újabb gonoszok megerősítve
Izgalmas időszak ez a képregényhősök rajongóinak, hiszen ma jelenik meg az Injustice: Gods Among Us, és hogy egyenletesen legyen elosztva a Batman-dózisok adagolása, a Batman: Arkham Origins bejelentése után erről is egyre több információt kapunk. Most viszont nem a Warner Bros. árult el újabb részleteket, így nem kezelhetjük úgy, mintha hivatalosak lennének, ennek ellenére elég valószínű, hogy van némi valóságtartalmuk.
Az alábbi képen látható kartonpapírból kivágott figura körül, ha alaposan megnézzük, látni lehet a különböző ellenfeleket, jóval többet, mint amennyit eddig megerősítettek. A Batman: Arkham Origins előzetes már kitért arra, hogy Black Mask, Deathstroke, Pingvin és Alberto Falcone is szerepelnek a fiatal Batman rosszakarói között, de a képen mások is felbukkannak.
A nemezisek között olyan alakokat fedezhetünk fel, mint Joker, Bane, Scarecrow, Deadshot és Killer Croc. A teljes kép a computerandvideogames.com-on tekinthető meg. A Warner Bros. Montreal által fejlesztett Batman: Arkham Origins megjelenése október 25-én várható, méghozzá PC-re, PS3-ra, Wii U-ra és Xbox 360-ra is.
Batman: Arkham Origins előzetes - képek és új részletek
További információkat tudtunk meg a tegnap bejelentett Batman: Arkham Origins-ről, az új Denevér sokat ígér.
A Rocksteady helyett a Warner Bros. Montreal végzi a Batman: Arkham Origins fejlesztői munkáit, és lévén a játék az előző részek történéseinek előzményeibe enged betekintést, a fiatal, kiforratlan Batman bőrébe bújva szállhatunk szembe Gotham City bűnözőivel.
A tegnapi bemutatkozást követően ma a NeoGAF fórumán feltűnt megannyi információ, melynek forrásaként a Game Informer magazint határozták meg. A részleteket hivatalosan még nem erősítették meg, de az információkhoz új képek is társulnak a Game Informer szignójával, így szinte biztosra vehetjük, hogy hasonló végeredményre számíthatunk. Nézzük hát a legfrissebb értesüléseket:
A Batman: Arkham Origins története karácsony éjszakáján kezdődik, főhősünk életét ezúttal Black Mask (a fenti képen) nehezíti meg, aki ismeretlen okoktól vezérelve vérdíjat tűz ki a bőregér fejére, ezért Gothamet elözönlik a minket levadászni kívánó rosszfiúk, akik egytől-egyig a DC univerzumából léptek elő. Batman dolga tehát nem egyszerű, hiszen amellett, hogy cselekvésképtelenné kell tennie a rá vadászó bűnözőket, ki kell derítenie, hogy Black Mask miért akarja holtan látni, illetve be kell bizonyítania a zsaruknak, hogy ő a jó oldalon áll.
Erre minden eszköz és lehetőség megadatik, akár úgy is dönthet, hogy a fő és mellékküldetések mellett besegít a rendőröknek, ha éppen elkél a segítség. Az ellenfelekre nem lehet panasz, hiszen a Batman: Arkham Origins új ellenféltípusokkal próbálja színesíteni a játékmenetet, őket az előző részekhez hasonlatos harcrendszerrel tehetjük ártalmatlanná – persze újításokat itt is kapunk, de a Warner Bros. Montreal szlogenje az, hogy ami bevált, azt nem szabad bolygatni. A bejárható terület várhatóan kétszer akkora lesz, mint az Arkham City teljes térképe.
A Rocksteady természetesen segíti az új csapat munkáját, a kanadai stúdió megkapott minden szükséges eszközt ahhoz, hogy egy, akár a Batman: Arkham Citynél is epikusabb részt hozzanak össze. Ide kapcsolódik, hogy az új Batman epizód alatt ismét a módosított Unreal Engine 3 duruzsol majd. A fejlesztésből Eric Holmes is kiveszi a részét, aki korábban olyan játékokért felelt, mint például a The Increidble Hulk: Ultimate Destruction.
Ami Batman nemeziseit illeti, a játékmenet során egyértelműen Black Mask lesz az, akit a fő ellenfélnek nevezhetünk, de feltűnik még Deathstroke, Pingvin és Alberto Falcone is, nem is beszélve azokról a karakterekről, akiket meglepetésnek szán a Warner Bros. Persze akkor sem fogunk unatkozni, ha a főszál mellett ahhoz lenne kedvünk, hogy bűnözőket kerítsünk kézre, ebben lesz segítségünkre a Most Wanted System elnevezésű rendszer, amellyel a „kisebb” halakat is becserkészhetjük. Kapunk Challenge módot is, a The Dark Night névre hallgató rendszer pedig a nehézségi szintnek megfelelően lát el minket feladatokkal, amikért meghatározott mennyiségű XP-t kapunk.
Az ellenfelek és a játéktér mérete mellett a Denevérember eszköztára is bővül. Az eddigi tapasztalatokkal ellentétben képesek leszünk már a telefonokat is szkennelni, hogy információkhoz jussunk, valamint az egyik legfontosabb új eszközünk a Just Cause 2-ből ismert „karom lesz”, amellyel Batman két célpontot megcélozva egyszerre ránthatja meg őket, így jutva abszolút taktikai előnyhöz. Nagy szerephez jut majd a Batwing is, amit sajnálatos módon nem mi irányíthatunk, csupán átvezető videókban találkozhatunk vele. A nyomolvasásában megint segít a „detektív látás”, mellyel képesek leszünk az adott helyszínen rekonstruálni az ott történt eseményeket, illetve Batman rejtekhelyén a Batcomputer is hasznunkra válhat, melynek segítségével további nyomokat, részleteket kereshetünk.
A nem hivatalos infók alapján a Batman: Arkham Origins tehát egy megújuló, mégis jól ismert főhőst mutat nekünk, aki nem olyan kiforrott, mint az eddigi két epizód során, de „pályája kezdetén” ezt megbocsájthatjuk neki és talán jobban azonosulhatunk vele. A játék október 25-én jön PC-re, PS3-ra, X360-ra és Wii U-ra.
Batman: Arkham Origins - előkerült a játék térképe
Azt már tudjuk, hogy a játék ezúttal egész Gothamben fog játszódni, de arról eddig csak találgathattunk, hogy mekkora is lesz az.
Gotham városát elözönlik a DC univerzum rettenetes gonosztevői, így Batmannek bőven akad majd dolga. Az Arkham City-vel ellentétben ezúttal nem egy kis terültre leszünk beszorítva, hanem a teljes várost bebarangolhatjuk.
Az előzetes infók alapján a Batman: Arham Origins során kétszer akkorára nő a bejárható terület mérete, mint az előző részben. A bejelentéskor egy kicsit erős kijelentésnek tűnt, de a kikerült térképet elnézve már az újságírói cinizmusom is elolvadt.
Ahogy a játék rajongói már kitalálhatták, a térkép északi része az Arkham Cityből származik. Valószínűleg az Arkham Origins története szerinti időben még nem börtönként üzemelő terület is bejárható lesz, de a kép érdekes része délen pihen: ez lesz az új terepe a játéknak. A két féllel együtt már könnyen kimondható, hogy valóban kétszer akkora játékteret kapunk a Gothami homokozóban, mint eddig. A játékról mindent összeszedtünk nektek, amit csak tudni lehet előzetesünkben így ha érdekel a bőregér új kalandja, itt olvashattok róla.