Batman: Arkham City gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel Core 2 Duo 2.4 GHz or AMD Athlon X2 4800+
RAM:
2GB RAM
GPU:
NVIDIA 8800 series or ATI 3800
512MB video memory
DX:
DirectX®: 9.0c
OS:
Windows XP, Vista, 7
STO:
17.5GB free disk space
Hang:
Microsoft Windows XP/Vista or 7 compatible sound card (100% DirectX 9.0c -compatible)
ODD:
Quad-speed (4x) DVD-ROM drive
NET:
Online play requires log-in to Games For Windows – Live
Ajánlott gépigény:
CPU:
Dual core CPU 2.5 GHz
RAM:
4GB
GPU:
NVIDIA GeForce GTX 460 or ATI Radeon HD 6850 with 768MB+ (DX 11 compatible)
DX:
DirectX®: 9.0c
OS:
Microsoft Windows 7
STO:
17.5GB free disk space
Hang:
Microsoft Windows XP/Vista or 7 compatible sound card (100% DirectX 9.0c -compatible)
ODD:
Quad-speed (4x) DVD-ROM drive
NET:
Online play requires log-in to Games For Windows – Live
Ajánlott periféria: 100% Windows XP/Vista or 7 compatible mouse and keyboard / Xbox 360 Controller for Windows
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 2 919
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
simán, nem is értem hogy kaphattál minimumra 94%-ot, mikor nekem meg van a 100%.
Az ajánlott nekem is 89%, szóval high-on 1600x900-ban tuti menne. Bár lehet hogy a VGA-d csak DDR2-es.
3000Ft
Spoiler!
Aztán utána így is meg csináltam amit winnetou15 írt pontról pontra de így se működött.
Aztán mikor vagy 6x próbálkoztam vele, feltűnt hogy mikor a Windows Live ID-t telepíti, valamiért mindig meg szakad a telepítés nem tudta sose felrakni, ha másnak se megy mind nekem, akkor ő is szedje le ezt és akkor nem kell Live ID felrakni hanem ezt és akkor már jó lesz, legalább is nekem így ment.
LINK:
Spoiler!
[/url]
Pedig nekem ez megoldotta, torold ami fent volt és tedd fel ezt.
Spoiler!
1. Uninstall your “Game for Windows Live”
2. Uninstall “Nvidia Physx”
3. Delete your “XLive” folder –> Documents/AppData/Local/Microsoft/XLive (Before Uninstalling Backup your XLive
folder)
4. Delete your “Save Game” –> Documents/WB Games (Before Deleting Backup your Save Folder)
5. Restart your computer
6. Now Install “DirectX 9” –> http://download.microsoft.com/download/8/4/A/84A35BF1-DAFE-4AE8-82AF-AD2AE20B6B14/
directx_Jun2010_redist.exe
7. Install “Nvidia PhysX” –> http://www.nvidia.com/object/physx-9.12.0613-driver.html
8. So now Install “Game for Windows Live” –> http://www.xbox.com/tr-TR/live/pc/downloadclient
Spoiler!
További információkat tudtunk meg a tegnap bejelentett Batman: Arkham Origins-ről, az új Denevér sokat ígér.
A Rocksteady helyett a Warner Bros. Montreal végzi a Batman: Arkham Origins fejlesztői munkáit, és lévén a játék az előző részek történéseinek előzményeibe enged betekintést, a fiatal, kiforratlan Batman bőrébe bújva szállhatunk szembe Gotham City bűnözőivel.
A tegnapi bemutatkozást követően ma a NeoGAF fórumán feltűnt megannyi információ, melynek forrásaként a Game Informer magazint határozták meg. A részleteket hivatalosan még nem erősítették meg, de az információkhoz új képek is társulnak a Game Informer szignójával, így szinte biztosra vehetjük, hogy hasonló végeredményre számíthatunk. Nézzük hát a legfrissebb értesüléseket:
A Batman: Arkham Origins története karácsony éjszakáján kezdődik, főhősünk életét ezúttal Black Mask (a fenti képen) nehezíti meg, aki ismeretlen okoktól vezérelve vérdíjat tűz ki a bőregér fejére, ezért Gothamet elözönlik a minket levadászni kívánó rosszfiúk, akik egytől-egyig a DC univerzumából léptek elő. Batman dolga tehát nem egyszerű, hiszen amellett, hogy cselekvésképtelenné kell tennie a rá vadászó bűnözőket, ki kell derítenie, hogy Black Mask miért akarja holtan látni, illetve be kell bizonyítania a zsaruknak, hogy ő a jó oldalon áll.
Erre minden eszköz és lehetőség megadatik, akár úgy is dönthet, hogy a fő és mellékküldetések mellett besegít a rendőröknek, ha éppen elkél a segítség. Az ellenfelekre nem lehet panasz, hiszen a Batman: Arkham Origins új ellenféltípusokkal próbálja színesíteni a játékmenetet, őket az előző részekhez hasonlatos harcrendszerrel tehetjük ártalmatlanná – persze újításokat itt is kapunk, de a Warner Bros. Montreal szlogenje az, hogy ami bevált, azt nem szabad bolygatni. A bejárható terület várhatóan kétszer akkora lesz, mint az Arkham City teljes térképe.
A Rocksteady természetesen segíti az új csapat munkáját, a kanadai stúdió megkapott minden szükséges eszközt ahhoz, hogy egy, akár a Batman: Arkham Citynél is epikusabb részt hozzanak össze. Ide kapcsolódik, hogy az új Batman epizód alatt ismét a módosított Unreal Engine 3 duruzsol majd. A fejlesztésből Eric Holmes is kiveszi a részét, aki korábban olyan játékokért felelt, mint például a The Increidble Hulk: Ultimate Destruction.
Ami Batman nemeziseit illeti, a játékmenet során egyértelműen Black Mask lesz az, akit a fő ellenfélnek nevezhetünk, de feltűnik még Deathstroke, Pingvin és Alberto Falcone is, nem is beszélve azokról a karakterekről, akiket meglepetésnek szán a Warner Bros. Persze akkor sem fogunk unatkozni, ha a főszál mellett ahhoz lenne kedvünk, hogy bűnözőket kerítsünk kézre, ebben lesz segítségünkre a Most Wanted System elnevezésű rendszer, amellyel a „kisebb” halakat is becserkészhetjük. Kapunk Challenge módot is, a The Dark Night névre hallgató rendszer pedig a nehézségi szintnek megfelelően lát el minket feladatokkal, amikért meghatározott mennyiségű XP-t kapunk.
Az ellenfelek és a játéktér mérete mellett a Denevérember eszköztára is bővül. Az eddigi tapasztalatokkal ellentétben képesek leszünk már a telefonokat is szkennelni, hogy információkhoz jussunk, valamint az egyik legfontosabb új eszközünk a Just Cause 2-ből ismert „karom lesz”, amellyel Batman két célpontot megcélozva egyszerre ránthatja meg őket, így jutva abszolút taktikai előnyhöz. Nagy szerephez jut majd a Batwing is, amit sajnálatos módon nem mi irányíthatunk, csupán átvezető videókban találkozhatunk vele. A nyomolvasásában megint segít a „detektív látás”, mellyel képesek leszünk az adott helyszínen rekonstruálni az ott történt eseményeket, illetve Batman rejtekhelyén a Batcomputer is hasznunkra válhat, melynek segítségével további nyomokat, részleteket kereshetünk.
A nem hivatalos infók alapján a Batman: Arkham Origins tehát egy megújuló, mégis jól ismert főhőst mutat nekünk, aki nem olyan kiforrott, mint az eddigi két epizód során, de „pályája kezdetén” ezt megbocsájthatjuk neki és talán jobban azonosulhatunk vele. A játék október 25-én jön PC-re, PS3-ra, X360-ra és Wii U-ra. [LINK]
Az Arkham Citynél a Warner Bros csak kiadó volt? Pedig valamelyik tesztben hallottam v olvastam hogy nem csak a Rocksteady csinálta, hanem a WB Studios, de lehet én értettem félre.
Sok meglepetésről nem tudunk beszámolni, ugyanis lényegében az összes korábbi híresztelés igaznak bizonyult: az Arkham Origins előzmény, melyben egy fiatalabb Batman mellett Deathstroke is szerepel majd, a fejlesztést pedig nem a korábbi két játékot készítő Rocksteady Studios, hanem a Warner Bros. Games Montreal végzi.
Napra pontos megjelenési dátummal is tudunk szolgálni: az Arkham Origins október 25-én fog a boltokba kerülni, méghozzá 360, PS3, PC és Wii U platformokra.
A Game Informer egy rövid videót is közzétett a leleplezés mellett - magából a játékból szokás szerint egyelőre nem láthatunk semmit: [LINK]
Ez még nem minden, a nagygépes verziókkal egyidőben ugyanis egy handheld játék is érkezik: a Batman: Arkham Origins Blackgate 3DS és PS Vita platformokra fog megjelenni. Ez egy 2.5D-s metroidvania stílusú játék lesz, melyet a volt Retro Studios tagokból álló Armature Studio fejleszt - lesz tehát műfajbeli tapasztalat bőven.
(forrás: [url]http://www.gamer365.hu/show-article.php?id=19743&news[/url])
én már várom, bár aggaszt, hogy nem a Rocksteady fejleszti. Ti hogy vagytok vele?