Assetto Corsa gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
AMD Athlon X2 2.8 GHZ, Intel Core 2 Duo 2.4 GHZ
RAM:
2 GB RAM
GPU:
DirectX 10.1 (AMD Radeon HD 6450, Nvidia GeForce GT 460)
DX:
Version 11
OS:
Windows Vista Sp2 - 7 Sp1 - 8 - 8.1 - 10
STO:
15 GB available space
Hang:
Integrated
NET:
Broadband Internet connection
Ajánlott gépigény:
CPU:
AMD Six-Core CPU, Intel Quad-Core CPU
RAM:
6 GB RAM
GPU:
DirectX 11 (e.g. AMD Radeon 290x, Nvidia GeForce GTX 970)
DX:
Version 11
OS:
Windows Vista Sp2 - 7 Sp1 - 8 - 8.1 - 10
STO:
30 GB available space
Hang:
Integrated
NET:
Broadband Internet connection
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 241
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Azt tapasztalom, hogy az autók 90%-át képtelenség vezetni, mert 30 méteres a fékút, és még ki is pördül az autó ha kanyar előtt tövig nyomod a féket. Ilyen sportgépekkel kötve hiszem, hogy egy szép ívelt kanyart nem lehet 80-al bevenni. Ott van például a Ford GT40.. irányíthatatlan. Ha fékezek, csak csikorognak a fékek, 1000 év mire megáll az autó és még ha ki is pördül sokszor. Nem mellesleg magát a kormányt is hiába fordítom a játékban, nem fordul kellően az autó. De érdekes, mert ottvan az egyik Lotus F1 kocsi (nem classics), és azzal 180-al beveszek minden kanyart, úgy betapad mint annak a rendje.. Vagy a Ferrari 312T ő már picit macerásabb, de őt is elég könnyű vezetni. De a régi F1 taligákat, sportautókat 1-2 kivételével kb lehetetlen... Vagy mi a fene, kanyar előtt 1km-el már fékezzek le 40km/h-ra? Tényleg próbáltam hogy kanyar előtt elveszem a gázt, fékezek, visszaváltok, de egyszerűen nem lehet bevenni a kanyart mert olyan az egész mint a korcsolyapálya. Az újabb Ferrari F1 autókkal is. Egyedül az a Lotus olyan, hogy 200-al berakod bármilyen kanyarba, enyhe túlzással persze. Többi autó kb vezethetetlen, mintha korcsolyapálya lenne mindenhol. Ha meg 1km-el előtte fékezel, akkor úgy lehagynak mint annak a rendje. Ilyen komoly versenygépeknek nemhiszem hogy ennyire megkéne csúszniuk, egy ívelt kanyart alig lehet velük bevenni. Kipörgésgátlót is próbáltam már bekapcsolni, meg az aszfalt hőfokot a maximumra tenni, hátha segít valamit. Van még ez a tyre wear (1x 2x 3), hogy ezt melyikre érdemes tenni, na azt nemtudom például. Valaki tipp?
A beállításokat mindig 1x-en kell hagyni, az a normál. Ezek sokszorozása túlzott fogyást eredményez az adott dologból.
Ez a full full verzió
Igen, vannak modderek, akik jobbat csinálnak, mint a gyáriak néha, sőt a fentebb említett Custom Shader patch bizonyos verziója esőt is rak és egyedi plusz fizikát, valamint javít a játékélményen és olyat is hozzáad, ami tényleg sehol:pl: GPS egy komplett android copy rendszerrel, amin tudsz a kocsiba YT-ot nézni stb. extra animációk....hosszú sztori. A lényeg, hogy guruló pudingtól a legdurvább futurisztikus járgányokig van minden...sok rossz és sok jó minőségű is persze!
Végszó: Ultimate edition-t vedd meg mindenképpen és a Content Managert használd a játékhoz, Custom Shader Patchre (és a SOL-ra) pedig less rá (ez mókol a grafikán, akár a fizikán is és sok apró változtatás van benne, ami persze az alap játékon véglegesen semmit sem változtat)...magyarázni hosszú lenne, de ha látod majd rájössz! Modolás egyszerű, csak értelem szerűen megnézed a mappa szerkezeteket és a modot annak megfelelően teszed be, kb ennyi! :D
UI: A Content Managernél belül lesz majd egy Shader Patch letöltő fül, balra fent, ha a beállításokba bemész, ott sok közül tudsz választani. Jelenleg a 0.1.73 az ajánlott én is ezt ajánlanám, esetleg a régebbi 0.1.60-at, de a legújabb 0.1.78-at is felteheted, persze működésük nem biztos, bugok lehetnek, hisz az a modpack még fejlesztés alatt áll, de a lényeg, hogy kapsz majd rengeteg beállítást, ha letölti átvált az ablak arra a másik nézetre, itt tudsz a verziók között ugrálni és extra beállításokat customizálni, ha a verzió váltónál a például "untested" feliratra viszed az egeret, akkor többnyire mindig kiírja, hogy milyen újdonságok lettek az előző variánshoz képest. Ahogy verziószámot váltasz láthatod majd, hogy néhány újdonság megjelenik, ha újabbra mész rá, illetve zöld pötty jelzi, hogy mi változott az előtte lévőhöz (ami a sorban előtte lévő, nem pedig ami előtte volt feltéve). Fontos még megjegyezni, hogy bizonyos újabb verziószám felett az alapjáték irányítási beállításaihoz kerülnek extra gombok, ahol akár még alapból nem lévő "cselekvéseket" hajthatsz végre a kocsin, amit csak a CSP használatával lehet elérni! Végszóként én azért azt javaslom, hogy szimplán content manager használatával (és jól átnézésével, finomra hangolásával), de CSP nélkül játssz, hogy lásd, milyen a játék érzetre és kinézetre, hogy mi van benne és csak utána használd a CSP-t, amit egyébként bármikor törölhetsz is, ha alap játékra van szükséged, vagy egy szerver nem enged multiba, mert épp nincs rajta ez a patch!😀
[LINK]
2. Kapcsold be az egér irányítás opciót! Ekkor az egér lesz a kormányzás és sokkal jobban ívre tudod tenni az autót, bár szokni kell, de jól tanulható és megtanulható, ez a legfontosabb! Ezen felül (ha magyar kiosztású billentyűzeted van) A betű legyen a gáz, Y a fék, bal CTRL a leváltás, bal ALT a fel, mert én úgy gondolom manuálisan könnyebb, de ha nem szeretnéd használni a váltást manuálisan akkor mindegy, viszont beleváltani beleenged, szóval mindenképp jó, ha be van állítva! Biztos vagyok benne, hogy fogsz magadnak jó autókat találni a lassú kis semmiségektől az F1-ig!
3.Ha megvan az összes DLC, akkor a Custom Shader Patch és a SOL mod segítségével még jobbá lehet tenni a játékot sok szempontból!
Plusz jó tanács:
Menj be a géped egérbeállításaihoz és ott az egérmutató beállításai menüponton belül vedd ki a pipát a rámutatás pontosságának javítása menüből! Ez nagyon fontos opció minden játékosnak bármilyen játékról is legyen szó, amiben kell egér pontosság! Ezen felül a csúszka balról 6 rovátkát számolva legyen! Ekkor ugrik ugyanis egy pixelnyit az egér! Ezek után állíts a játékon steering speedet ha kell, persze ne legyen gyors, hisz az nem mindig jó! Utána már csak gyakorlás kell és kitartás, de utána meg élvezed majd!
Billentyűzetnél mindig az a bajom, hogy bináris, vagy nyomom a gázt meg a féket mint a bolond, vagy egyáltalán nem nyomom.
Valaki, aki nagyon otthon van a szimulátorozásban és tudja mi az a trail braking, valamint ezt a technikát alkalmazni is tudja, tudna esetleg segíteni annyival, hogy leírja, hogy hogyan gyakorolta be azt?
Persze, tudom, hogy sok gyakorlással, de mégis hogyan csinálta? Fázisokra bontotta magát a fékezést és a különböző fázisokat gyakorolta be külön-külön, majd egybe az egészet vagy hogyan?
Néztem telemetriát is, valamint hotlap-eket is, figyeltem, hogy kb egy adott kanyarban mikor lépnek a fékre, milyen gyorsan érik el egyenes vonalban a maximum fékerőt, mennyi ideig tartják meg azt, majd, hogy hogyan kezdték el a kanyarcsúcspont felé érve, a kanyarodást megkezdve csökkenteni azt, majd teljesen lelépve a fékről a lehető legnagyobb bemeneti tempóval hogyan szelik át a kanyart pl. Imola 1-es kanyar Ferrari SF70H-val (bár ez lehet nem a legjobb példa a trail braking alkalmazására, nehezen tudom megítélni), de valahogy mégsem tudom ugyanúgy végrehajtani a dolgot, már a maximális fékerő elérésénél blokkolnak a kerekeim vagy, ha kicsit kevesebb fékerőt alkalmazok, akkor pedig rövid a féktáv.
A lényeg a lényeg, hogy valaki feltudna világosítani ezzel a dologgal kapcsolatban, hogy milyen részletekre kellene odafigyelnem? Előre is köszönöm. 😀
Kezdjük is ott hogy pofátlanság hogy az autók 60%-a legalább csak fizetős dlc formájában érhető el!
Bugos.. nem egyszer fordult elő hogy a szélvédőn hatalmas szürke árnyak suhantak el, vagy hogy éppen a pálya alá estem be.. de olyan is volt hogy nem nyomtam semmi de a karakter váltott össze vissza és már gyakorlatilag a levegőben repült forgott az autó!
Grafika egész szép, maxon meg végképp, az autók is szépek, belülről is.
Egész jól fut, nekem Lowon 200 stabil frame, egy mezei 2GB-s RX460 mellett.. (fps droppok sem igazán fordultak elő szerencsére)
Na de akkor a legnagyobb bajom, az irányítás.. (billentyűzet only)
az alap a nyilakkal történne, jobb shift stb.. átraktam w a s d space -re a dolgokat, váltás fel - bal shift, le bal ctrl..
Na de mi is a nagy gond? először is van a controls -nál valami secondary, csomó irányítás funkció de mindegyikhez nekem kéne gombot megadni vagy mi? hozzáteszem az angolom sem a legjobb.. és akkor jöjjön a fékezés, drfit... nemlehet.. nekem ez egyáltalán nem ment.. addig rendben is van hogy a space a fék, w a gáz stb stb.. csakhogy nem fékez a verda, fél perc mire megáll.. akkor hogy az anyámba vegyek be egy kegyetlen kanyart például?? a Grid2-ben remekül tudtam bevenni a kanyarokat, driftelni is, de itt nem tudok.. lassan forgatja a kormányt, a fék nem fékez úgy ahogy kéne, a váltást a játékra bíztam egyenlőre. biztos velem a baj, de így játszhatatlan ez a game, pedig alapvetően jó lenne nagyon.. aki tudna tippet adni annak megköszönném hogy mit mire érdemes tenni, hogyan kell driftelni stb thx
Másik meg 23 körönt át is hidegek maradnak a nem hajtott kerekek ami nem legjobb
De általában ingyenesek a modok amiket pl racedepartment oldalon megtalálsz.
Vannak hivatalos DLC-k is Kunos-tól (játék készítői) amik persze fizetősek.
egyebkent hrkgamen kb 5 euro az alapgame ha csak az erdekel egyenlore
ha meg minden dlc kell akkor az ultimate verziora keress ra
pl itt 10,5€ minden dlcvel: [url]https://www.instant-gaming.com/en/3098-buy-key-steam-assetto-corsa-ultimate-edition/?igr=289098&utm_source=www.allkeyshop.com&utm_medium=referral&utm_campaign=allkeyshop[/url]
Elég sokan.
Plusz ott az SRS (simracingsystem.com) is.
Cpu intel core i3 5005u
GPU r5 m330
RAM 4gb
Tárhely 1tb hdd
Innen tölthető le:[LINK]
És itt egy kis videó róla,az adott csatornán van több is 😃
[LINK]
Multira jók ezek az játékok, amúgy az AI majdhogynem minden autósjátékban gagyi. F1 2017-ben kivételesen egész jó lett idén.
A sebesség érzet sem jön át se itt, sem a másik játéknál. Sokan ügyesen játszanak itt, nekem nem megy valamiért ilyen szinten.
Content sincs rá annyi mint AC-hoz.
De ha 24-en vagyunk akkor már GPU VRAM limitem van.
Viszont így is jól néz ki és bőven 60+ FPS-el megy.
Amúgy, kevésnek írja de nekem mégis meg magason és nem is akad ( bár hozzáteszem hogy ez akkor igaz amikor egyedül vagyok a pályán ) GTX 1050 TI 4GB -al megnéztem a beállítást és igencsak jobb lenne, valaki tolja olyannal ?
ezért tervben van egy komolyabb proci hűtő amit kb. 3 hét múlva veszem meg😀.
De a VGA is felmelegszik 80+fokra még minimumon is,
vagyis hiába a 100+ FPS, új VGA-t is kell majd vegyek.
Közepes 720p-re 30FPS-t ír, szerintem egy kicsit több lesz.
Jövő héten felrakom és majd megnézem hogy megy.
Xbox kontrollerel játszottam 15 percet, de képtelenség volt egyszerűen az úton maradni (tudom, hogy a valóságot akarja tükrözni).
A grafika és a hangok tényleg nagyon jók különben! 😃
Ezzel a controller sémával amit magamnak találtam ki tökéletesen vezethető szinte minden autó.
F1 és openwheelerre meg van külön másik beállításom, egészen jó móka egyébként.
Sokat kell vele tökölni hogy megszokd és hogy megtaláld mi az ami jó,viszont aztán f**a lesz minden. 😆
Én se controllerrel játszanák de a kormányom az kuka (eltört), meg hely sincs hogy az asztalra feltuszkoljam ha lenne működőképes kormányom hiába akarnám. 😂
Én például a Project Cars-al kapcsolatban írtam ,vagyis attól reálisabb meg tetszik a sok extraPL DRS ERS stb..Egyébként meg mentem már az RFactor 2-vel sőt még a telepítő is fent van a gépemen. 😀 Én még GTR-el meg GTL-el keztem 😀
A riöl lájf a legjobb szimulátor, csak az a baj, sokba kerül :c 😃
Gondolom azt nem mondta senki, hogy ezt nem billentyűzettel kéne próbálni..
És igaz ezek a játékok nem Arcade játékosoknak készültek, hogy nyomom a gázt meg a féket azt jónapot, ezek azért jóval nagyobb odafigyelést igényelnek.. A project carsra lehet mondani, hogy félig a Arcade, de ot például a fizika szerintem nagyon gyengére sikeredett néhol.. És a hangok sem valami "szépek"...