Assassin's Creed Unity gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel Core i5-2500K @ 3.3 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz
RAM:
6 GB RAM
GPU:
NVIDIA GeForce GTX 680 or AMD Radeon HD 7970 (2 GB VRAM)
DX:
11
OS:
Windows 7 SP1, Windows 8/8.1 (64bit versions only)
STO:
50 GB available space
Hang:
DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel Core i7-3770 @ 3.4 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz or better
RAM:
8 GB RAM
GPU:
NVIDIA GeForce GTX 780 or AMD Radeon R9 290X (3 GB VRAM)
DX:
11
OS:
Windows 7 SP1, Windows 8/8.1 (64bit versions only)
STO:
50 GB available space
Hang:
DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers
Ajánlott periféria: Windows-compatible keyboard and mouse required, optional controller
NOTE: Supported video cards at the time of release: NVIDIA GeForce GTX 680 or better, GeForce GTX 700 series; AMD Radeon HD7970 or better, Radeon R9 200 series
Note: Laptop versions of these cards may work but are NOT officially supported.
Note: Laptop versions of these cards may work but are NOT officially supported.
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 5 788
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Minimum:54% Ajánlott:51%
Azt mondták az AC4 szaggatni fog fix 30fps-el ment ACrouge:35 fps
Menne fix 20 25 fps?
(igazán vehetnének 1-2 ötletet a far cry 4 Dunia motorjából)
Memória: 8192 (DDR3) MB
Videokártya: 2048 MB AMD Radeon R5 M230
Vinné? A válaszokat előre is köszi!
Szépnek szép, de egy giccses unalomig rágott klisés sztori rejlik, egy eszméletlenül antipatikus főhőssel a szerepben. Nem tudom kipróbáljam-e.
vsync off
na mindegy megfogja ez a játék a vga kártyám.
Lenne egy olyan kérdésem hogy amikor játszok a játékkal és kilépek akkor nem menti el a játék ahol tartottam ! Ezt a hibaüzenetet írja ki amikor kilépek a játékból : Failed to synchronize cloud saves .
És amikor el akarom indítani akkor kérdez olyat hogy ki kell választanom egy lehetőséget az egyik az a Cloud a másik meg Local Save , de viszont ott alatta azt ki írja hogy 2015.03 17:17 Lécci segítsetek ! Előre is köszi !
RG mechanics+ali DLC vel ...2560x1440-ulra minden -msaa 8x --HBAO+ vsync on --
tökéletes
1920x1080ba meg 40fps alá nem esik
hatalmas a különbség 1920x1080max és 2560x1440 max között 😀
100 %
Ajánlott:
95 %
Ajánlott grafikai beállítás:
Magas (1080p)
Remélem szép lesz,mert még nem teszteltem !!!
Co-op valaki?
gamerguy12: miért nem Shadowplay-el vetted? semennyi fps-t nem vesz le kb
Azonban első próbára érdemes esetleg felraknod a Dead Kings DLC-t és a legújabb 1.5-ös patch-et. (már kijött ahhoz a verzióhoz is ezért a mentéseidért sem kell elvileg aggódnod, bár a játék elején vagy a leírásod alapján.)
Olyan gondom lenne hogy a RELOADED verzió van fent egészen a 1.4 Patch is fent van de amikor megölik a nevelő apámat akkor leütnek engem elkezd tölteni majd befagy és kiírja hogy AC.exe működése le állt! Mi a teendő ilyenkor szedjek le valami másik verziót és ha igen akkor tudnátok linket adni! Előre is köszi szépen!
Jól megy mi? 😆
Ezzel (ha megveszem) biztos jól menne.😃
Tegnap feltelepítettem és pozitívan csalódtam.
Grafikailag eszméletlen gyönyörű olyan mint 1 film persze ultra Textura beállítások melett
Nállam szépen megy vsyncel bekapcsolva 60 fps el
és a története is jó szerintem
1 évre belefér a 2 rész, de az legyen minőségi. Remélhetőleg a Rogue az lesz, a Victoryt meglátjuk.
Egyszóval kiadtak 1 befejezetlen játékot borsos áron,mi meg kapunk amit kapunk és ennyi?
Thank u Ubisoft for making a never ending patching -szarakodást
Tényleg idén nem csak a rogue,+a victory,hanem valami golden age-es assassin creed-et is kiadnak...1 évre 3 creed az sok...elég volna évente 1 de az legyen kidolgozott...etc
állandó framerate-problémákkal küzd”, „kész technikai katasztrófa” – ezek csak a legfinomabb panaszok, melyek az Assassin's Creed széria generációváltónak szánt epizódja, a Unity kapcsán felmerültek. Yves Guillemot, a Ubisoft első embere mégis nagy reményeket fűz a gyengélkedő motorhoz, amit ki is fejtett egy a problémákat firtató kérdés kapcsán a tegnapi befektetői konferencián.
„Mindenkinek meg kell értenie, hogy a játékkonzolok generáció között hatalmas volt a váltás. Mi minden esetben azon dolgozunk, hogy olyan játékmotort készítsünk, amely maximálisan képes kihasználni az aktuális konzolok nyújtotta lehetőségeket. A Unity esetében emiatt az alapjaitól építettük újra az engine-t, aminek kalibrálása természetesen rengeteg kellemetlenséggel jár. A Unity megjelenésekor néhány dolog tényleg nem működött megfelelően, azonban úgy gondolom, hogy ez csak segíteni fog nekünk egy ragyogó jövő megteremtésében. Ezeket a lépéseket muszáj megtennünk rendszeresen az innováció érdekében, és bármilyen fájdalmasak is pillanatnyilag, a későbbi fejlődés miatt elengedhetetlenül fontosak.”