Assassin's Creed Unity gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel Core i5-2500K @ 3.3 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz
RAM:
6 GB RAM
GPU:
NVIDIA GeForce GTX 680 or AMD Radeon HD 7970 (2 GB VRAM)
DX:
11
OS:
Windows 7 SP1, Windows 8/8.1 (64bit versions only)
STO:
50 GB available space
Hang:
DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel Core i7-3770 @ 3.4 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz or better
RAM:
8 GB RAM
GPU:
NVIDIA GeForce GTX 780 or AMD Radeon R9 290X (3 GB VRAM)
DX:
11
OS:
Windows 7 SP1, Windows 8/8.1 (64bit versions only)
STO:
50 GB available space
Hang:
DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers
Ajánlott periféria: Windows-compatible keyboard and mouse required, optional controller
NOTE: Supported video cards at the time of release: NVIDIA GeForce GTX 680 or better, GeForce GTX 700 series; AMD Radeon HD7970 or better, Radeon R9 200 series
Note: Laptop versions of these cards may work but are NOT officially supported.
Note: Laptop versions of these cards may work but are NOT officially supported.
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 5 788
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Ez tipikus mentőszöveg mikor a másikra kenné az ember a saját szarját. Csak hát azzal általában egyikőjük se számol hogy az illetőnek van annyi esze hogy ne egye már meg hülyeségét.
Henrik01 ezt próbáltam elmagyarázni neki de sík hülye a gyerek hogy megértse, inkább idedob még egy adag szart.
Vass Gábor: az más ha az tetszett csak ez pont nem tipikus AC de ha ez tetszett akk ez tetszett de azért ha van rá lehetőséged a brotherhood-ot ne hagyd ki 😃
Viszont: feltéve ha egy adott játék fejlesztői is ezt akarják ebbe még mindig a saját hülyeségedet magyarázod bele! Arról nem tehetnek a játékfejlesztők hogy valakinek rossz a szeme, urambocsá grafikabuzi és attól csorog a nyála ha csilli-villi minden. Nézd meg a Remastered TLUO-t. Most mondom el minimum harmadszorra. Már PS3-on is nagyon szép volt, remastered még rátett egy lapáttal. És ez nem az én saját véleményem, hanem mindenki osztja. Úgyhogy amit te magyarázol már itt mittudom én mióta az a saját hülyeséged és nem a konzolok hibája.
Vass Gábor: ha a Black Flag tetszett (AC-hoz képest szerintem ez volt a legrosszabb de ez saját vélemény) akkor a unity-t imádnád 😃 probáld ki brotherhood-ot eddíg nekem az tetszett a legjobban 😀
Vass Gábor: igen sokkal nagyobb mivel ez már next-gen játék lesz
Parallel99: én nem kételkedem abban hogy a next-gen konzol jobb hiszem erősebb a hardvere az tény de ha a fejlesztők csak "butított" grafikás játékot adnak ki rá azzal az indokkal hogy hát erős grafikával előző generációs konzolon nem mennének a játékok akkor minek megvenni az új konzolt ha arra is butított grafikás játékot adnak ki?
A kérdés lényegéből következtetek, hogy konzolt csak képről láttál (teszem hozzá konzolom nekem sincs, de van annyi eszem helyette hogy utánanézzek a dolgoknak), ezért próbálok érthető lenné. Na előző és mostani generációs konzolok között, bármíj meglepő a burkolaton kívül más különbség is van, mégpedig abban a különböző borító alatt rejtőző hardver. És ez a hardver a két generáció között bármilyen megleő javult, a mostani generációs konzolok már szebb grafikát produkálhatnak, feltéve ha egy adott játék fejlesztői is ezt akarják. Legjobb példa erre The Last of Us és az idén megjelent Remastered verziója. Észrevehető, hogy a PS3-as és a PS4-es verzió közötti grafika között van különbség.
Remélem sikerült kielégítenem a kíváncsiságodat. Egyéb kérdéssel kérlek fordulj a háziorvosodhoz.
foldvari0013 a kérdésedre a válasz: Nem! És ennek egyszerű az oka, mégpedig a pénz. Nehogy azt hidjétek hogy annyi az egész hogy gondolnak egyet és 1 nap alatt lebutítják egy játék grafikáját. Egy nyilvánvalóbb példa, mert úgy látszik WD-ból nem értetek. The Last of Us. Két éve (ha jól emlékszem) kiadták X360-ra és PS3-ra. Idén kiadták ugyan azt Remastered néven X-Box Ona-ra és PS4-re. Vajon miért így, és miért nem vártak inkább pár évet, hisz nem volt szigorúan őrzött titok hogy jönnek az új generációs konzolok. Azért mert minimum másfélszer akkora munka lett volna vele, mintha csak next-gen-re adták volna ki. Egy nagyon is érthető, és logikus következtetés tudok felhozni. És ez mint TloU-ra és WD-re is igaz lehet. Azért mert Remastered volt az eredeti amit ki akartak adni. Na most vissza WD-hoz. Mi van ha Ubinak ott a tarsolyában azzal a grafikával rendelkező játék is amit annyira mutogattak?
Lényeg a lényeg, nem olyan könnyű és egyszerű egyszerre két ugyan olyan játékot kiadni még ha csak grafikát butítanak is.
Újabb érdekes részletek derültek ki az Assassin's Creed Unity főszereplőjével, játékmenetével, történetével és fejlődési rendszerével kapcsolatban.
Sajnos az Assassin's Creed Unity megjelenés csúszik, mert a fejlesztőknek még szükségük volt egy pár hétre, hogy polírozgassák a játékot. Őszintén szólva egy ilyen hosszú fejlesztési ciklus után nem tudom, hogy miféle csodákat lehet két hét alatt tenni. Amancio ezt is elmondja.
Alex Amancio, az Assassin's Creed Unity kreatív rendezője, akivel egyébként mi is készítettünk egy exkluzív interjút most Twitteren válaszolgatott a rajongók kérdéseire és rengeteg izgalmas dolgot osztott meg a közösséggel. Vegyük is sorra.
1. Az Assassin's Creed Unity jelenkori része szignifikáns változásokon ment át a Desmond Myles ciklushoz képest
2. A fejlődési rendszer szempontjából minden képességet meg tudunk vásárolni, amikor mester asszaszinok leszünk, de a fegyverek "már egy más történet"
3. Arno négy különböző irányba specializálódhat, amiből kiválaszthatunk egyet, amire fókuszálunk.
4. Négy különböző képességünk lesz a kooperatív módban, de ezek közül csak az egyik lehet aktív.
5. A játékban lesznek "lélegzetelállító akciójelenetek", de ezt Amancio nem akarja előre ellőni.
6. A motor nagy részét teljesen újraírták az Assassin's Creed Unityhez
7. Mivel a játék alapjait is újraírták, ezért több az ismeretlen tényező a fejlesztésben, mint bármelyik korábbi címnél.
8. A csúszás azért volt fontos, mert "könnyebben lehet polírozni", ha a játék már nagyjából készen van. Az utolsó két hétben azok a hozzáadott apróságot jelenthetik a jó játék és a fantasztikus játék közötti különbséget.
9. Azok a küldetések, amik Arno megváltásával foglalkoznak a kampány részei, amik pedig a Testvériséggel kapcsolatosak, játszhatók kooperatív módban is.
10. Párizs katakombái is bejárhatóak lesznek
11. Arno néha franciául beszél, mint ahogy Ezio is bele-belekevert olasz mondatokat a dialógusokba.
12. Arno nem rokona Desmondnak. Ez egy teljesen új vérvonal.
13. A küldetések nehézségét csillagokkal jelzik a fejlesztők.
Nem hangzik ez rosszul, ugye? Most már nem kell olyan sokat várnunk, hiszen az Assassin's Creed Unity megjelenése november 11-én várható. Akkor majd minden kiderül.
U.U Ne vitatkozzá'. Majd meglátod. 😆
Amúgy a magyarításról tudunk valamit? Én örülnék, ha megint lenne és erről a jó szokásukról nem szoknának le. 😃
Mert a mostani gnerációs konzolok le vannak maradva a pc-től. 😉 Már most kompromisszumokat kell kötniök. Nem vagyok konzoltulajdonos (hater sem), de ezt a vak is látja az eladásokból. :3
Inkább a grafika. :3
Októberre vártuk az Assassin's Creed Unity megjelenését, de a Ubisoft ma bejelentette, hogy a játék csúszni fog.
ondhatnánk, hogy „kezdődik”, és a Ubisoft idén is elhalasztja nagy címeit, de most szerencsére nem kell további hosszú hónapokat várnunk az Assassin's Creed Unityre.
A Ubisoft játéka nem októberben, hanem novemberben, egész pontosan november 13-án, az Assassin's Creed: Rouge-gal egy napon érkezik Európába, és két nappal korábban, november 11-én lehet megvásárolni az Egyesült Államokban. A kiadó a lépést azzal indokolta, hogy ahogy egyre közelebb került a célhoz, rá kellett jönnie, hogy néhány részletet még finomítani kell, hogy a Unity kiemelkedő legyen. „Nagyon értékeljük a játékosok elkötelezettségét és türelmét. Csak pár hétről van szó. Higgyétek el, megéri [várni].”
Forrás: Gamestar
Ez nem is AC lenne ha nem késne 😃
Meg szerintem amúgyse egy olyan karakter akivel több rész lehetne csinálni. Jó arc meg minden, de ennyi.
Kiváncsi leszek a játékra,remélem szépen fog menni.
Egy idő előtt kiszivárgott játékmenet-videóban megismerkedhetünk az Assassin’s Creed: Unity új játékmódjával, a Rifttel.
Altaïr Ibn-La'Ahad, Ezio Auditore da Firenze, Edward Kenway, sőt, még a Liberationban szereplő Aveline de Grandpré is visszatér az Assassin’s Creed: Unityben. No persze eme történelmi arcok távolról sem a francia forradalom puskaporos utcáin fognak összefutni Arno Victor Doriannal, hanem egy új játékmódban, a Riftben.
A hír végén látható, egy Reddit felhasználó jóvoltából idő előtt napvilágot látott videóban magatok is megcsodálhatjátok a Riftet működés közben, amelyben más játékosok afféle szellemalakjával kell versenyre kelnünk, hogy teljesítsük a kitűzött célokat, illetve az orruk elől elhalásszuk a különféle glypheket, természetesen mindezt az idő szorító markában.
Forrás: Pc Guru