Assassin's Creed Syndicate gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel Core i5 2400s @ 2.5 GHz or AMD FX 6350 @ 3.9 GHz
RAM:
6 GB RAM
GPU:
Nvidia GeForce GTX 660 or AMD Radeon R9 270 (2GB VRAM with Shader Model 5.0)
DX:
DirectX June 2010 Redistributable
OS:
Windows 7 SP1 or Windows 8.1 or Windows 10 (64bit versions)
Hang:
DirectX Compatible Sound Card with latest drivers
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel Core i7-3770 @ 3.5 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz
RAM:
8 GB RAM
GPU:
Nvidia GeForce GTX 760 (4GB) or the newer GTX 970 (4GB) or AMD Radeon R9 280X (3GB) or better
DX:
DirectX June 2010 Redistributable
OS:
Windows 7 SP1 or Windows 8.1 or Windows 10 (64bit versions)
STO:
50 GB available space
Hang:
DirectX Compatible Sound Card with latest drivers
NOTE: For a recommended experience, the game requires a video card with at least 3GB of VRAM when playing at a full HD resolution. While we encourage you to fiddle with the advanced options to fully customize your gaming experience, please keep an eye out for the VRAM meter usage when you adjust these settings.
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 2 416
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Vlami ötlet hogy mit kell csinálni? Előre is köszi
Pozitívum:
- Gyönyörű grafika.
- Nagyon jó hangok, játékban az utcán sétálva teljesen olyan érzést ad mintha ott lenne az ember.
- Hatalmas város, félelmetesen részletes egész London. Hihetetlen mennyire kiválóan lemodellezték. Az egész "játszótér" remek, a hatalmas széles utaktól a kis utcákig, sikátorokig minden príma.
- A történet egy fokkal jobban tetszett mint a Unity-nél.
- Jó a fejlődési rendszer, bár ez a Unity-nél is ugyanilyen volt.
- Változatosak a fő küldetések.
- Az emlékek megcsinálása külön élmény, tetszett, hogy mindenkinek más baja volt, vagy mással volt gondja stb.
- Optimalizáltabb sokkal mint a Unity, hála az égnek ehhez nem kellett 4-5 patch mire játszható lett. Nekem stabilabban is futott mint a Unity és szerintem szebb is mint a Unity.
Negatívum:
- feleslegesen sok gyűjthető láda stb, tele van gyömöszölve az egész térkép a "Helix" hibákkal, a ládákról már nem is beszélve. Ezek összegyűjtés rendkívül unalmas tud lenni egy idő után.
- Az AI megint csak közel áll a nullához, bár valamennyivel jobb mint a Unity-nél, de nem mérföldekkel
- A küldetések ( gyerekfelszabadítás, bázis elfoglalás, személy elrablása ) az első pár alkalommal eléggé szórakoztató de utána ez is teljesen unalmas, mindig ugyanúgy meglehet csinálni szinte semmi kihívás nem volt benne
- A fő küldetések borzasztó könnyűek, szerintem AC-ben ilyen könnyűek még nem voltak a küldetések ( vagy csak nekem ).
Ezt a kis véleményt úgy írtam, hogy végigvittem a Story-t, az összes emléket megcsináltam, az összes területet felszabadítottam és mindkettő szereplőt 10-es szintre fejlesztettem.
Számomra ez a játék 79 %. 😀
Fx 4130 4x 3800 mhz
8 gb ram ddr3
gtx 460 ddr5 1 gb
Válaszoljon már valaki
A játékmenet annál inkább. Sajnos a Brotherhood óta vannak olyan hibák, amik iszonyatosan megnehezítenek, vagy tönkretesznek (lásd: Desynchronized....) egy küldetést. Például ilyen, hogy egy tűsarkús, szoknyás kisasszony vagy egy 5 éves totyogós Ödönke, szakadt cipőben gyorsabban fut mint a mesterasszasszin, profi gyilkológép, többszörös nyertes boxbajnok, aki meghódította fél Londont, és megmentette a világot. Ja...
Vagy például torony nem akadály, tüskés két méter magas kerítés nem akadály, mellbe lőnek revolverrel nem akadály, elüt egy szekér nem akadály........de egy villanyoszlop koccra megállítja a karaktert. Ott megáll, és kész.
Reflektor jobbra-balra fix vonalon pásztázza a terepet, átmegyek felette lopakodva, hátra felnéz, át a falon, puff, lelő.
Nyomom a Leap of faith kombinációt, amikor a kilátó tetején megjelenik az üzenet...elkezd lefelé mászni.
Le akarok futni egy kis nyílásba a tetőről (freerun down), ..........kéz széttár, láb öszezár, sas sikítás.....és átugrik az épületen, falon, árkon bokron keresztül, le egy szénakazalba....mászhatok fel újra a tetőre, mert még a kötélvető se jelez csatlakozási pontot.
Nyomva tartom az elengedés gombot (alapból E), elkezd felfelé mászni.
Van amikor csak szimplán lefagy, nem a gép, hanem a karakter. Általában lopakodós küldetésnél a legfeltűnőbb ponton megáll, és bármit nyomok, nem mozdul. Se fel, se le.
Ott guggolok az ellenség háta mögött, le akarom szúrni, bal gomb nem reagál, közelebb megyek, bal gombot nyomogatom, semmi, még közelebb, kattkattkatt, semmi, még egy picit....kocc...ALARM!
Ládákkal ugyanez......ott állok tőle 5 centire, semmi.
Pocakos rendőrbácsi észrevesz, kötélvetővel felrántom magam az 5 emeletes tetejére, átmászok a gerincen, hogy kikerüljek a látómezejükből....következő pillanatban 3 rendőr a tetőn. Hogy jutottak fel a pocakos öregbácsik rögtön utánam?
Telis-tele ilyen bugokkal, glitchekkel az összes játék. Eredeti és tört egyaránt. Sajnos ugyanazt a gameplay mechanizmust használják évről évre. Egy hajszálnyit se javítottak rajta.
Rókabőr vagy amit akartok....
A válaszokat előre is köszönöm!
csinálni vele?Segítsetek már, mert én ebben nem vagyok jártas.
minden beállításom ultrán van, FHD mellett, Nvidia control panelben próbáltam feljebb húzni az élsimítást illetve variálni de nem segített.
Ilyesmi hibára gondolok, csak nem ennyire látványosan: https://www.youtube.com/watch?v=Z07Hs1duaJQ
Vezli: Köszi végigmentem rajta ,de 3 így sincs meg. Hagyom a fenébe inkább úgy sem ad semmit 😃
Ilyet még az Unity sem csinált. 😃
Amúgy, ha nem megyek a lovaskocsival akkor szépen megy 40-45 fps-el highon. 😀
Pl London Cityben minden utcán végig mentem háztetőkön és kocsival egyaránt,de hiába hiányzik 7 darab :/
nézd meg youtube hogy tudod belerakni a memóriát a gépbe rendesen és nem lesz gond
egyébként egyforma típusú a memória?