Anno 1404 gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Pentium 4 3 GHz or comparable (dual core recommended)
RAM:
1 GB
GPU:
DirectX®9-compatible graphics adapter with 128 MB RAM
DX:
DirectX®9/10
OS:
Windows® XP (SP3), Windows Vista® (only)
STO:
6 GB free space
Hang:
DirectX®9-compatible
Ajánlott gépigény:
CPU:
Dual core
RAM:
3 GB
GPU:
DirectX®10-compatible graphics adapter with 512 MB RAM
DX:
DirectX®10
OS:
Windows Vista® (only)
STO:
6 GB free space
Hang:
DirectX®9-compatible
Ajánlott periféria: Windows-compliant mouse, keyboard, gamepad, headset
NOTE: * Supported Video Cards at Time of Release:
- ATI® Radeon® 9600–9800 / X300–850 / X1050–1950 / HD2400-2900 / HD3400–3870 / HD4300–4890
- NVIDIA GeForce® 6100–6800 / 7100–7950 / 8200–8800 / 9200–9800 / 120–140 / 250–295
- Laptop versions of these cards may work but are NOT supported. These chipsets are the only ones that will run this game. For the most up-to-date minimum requirement listings, please visit the FAQ for this game on our support website at: http://support.ubi.com.
NVIDIA® nForce™ or other motherboards/soundcards containing the Dolby® Digital Interactive Content Encoder required for Dolby Digital audio.
- ATI® Radeon® 9600–9800 / X300–850 / X1050–1950 / HD2400-2900 / HD3400–3870 / HD4300–4890
- NVIDIA GeForce® 6100–6800 / 7100–7950 / 8200–8800 / 9200–9800 / 120–140 / 250–295
- Laptop versions of these cards may work but are NOT supported. These chipsets are the only ones that will run this game. For the most up-to-date minimum requirement listings, please visit the FAQ for this game on our support website at: http://support.ubi.com.
NVIDIA® nForce™ or other motherboards/soundcards containing the Dolby® Digital Interactive Content Encoder required for Dolby Digital audio.
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 202
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Get your free copy of Anno 1404!
[url]https://www.ubisoft.com/en-gb/ubi35?ncid=287-3---1-UWB-62-54-ubi35_UbiNews--1-1-8-1121-6----ID_135157-----&maltcode=brand_C2W_UWB_ubisoft.com___UBI____&addinfo=[/url]
Aki eddig nem próbálta, ez az egyik legjobb Anno rész, kifinomult játékmenet, remek gazdaság, hangulatos grafika és gyönyörű táj.
Utána megnéztem egy videot a YouTube-on és megtetszett, most töltöm lefele.
Csak kevés hozzá a Ram. 100-91
Elég új game
De legalább ritkán!😃
A békés játékok harcosainak élvonalában minden bizonnyal ott a helye az Anno sorozatnak is, amelynek első tagja, az 1602 még 1998-ban jelent meg. A konszolidált grafikához konszolidált játékmenet társult, melyben kellő számú stratégia-rajongó találta meg számításait, hiszen némileg megkésve, de 2003-ban megjelent a sorozat második tagja, az Anno 1503, melyet újabb három év elteltével követett a harmadik epizód, az 1701. Az egyes epizódokon túl számos kiegészítő hirdette fennen: kereskedni jó. Persze csak szépen és barátságosan, az ellenfeleket komótosan ledózerolva.
Az Anno sorozat azonban nem csupán a szigorúan vett adás-vételről szól, hanem városaink felépítéséről és a lakosság apró-cseprő igényeinek kielégítéséről is – no persze nem szabad holmi SimCity-t megszégyenítő kívánságokra gondolni, azonban a kezdetben mezei paraszt (de tényleg!) városlakóink előbb nem restek polgárokká, majd arisztokratákká változni, ami jelentősen megdobja az igénylistájukat. Városunk, pontosabban városaink istápolása szorosan összefügg az egyes megtermelhető javakkal, hiszen ezek egy részére pusztán az építkezéseknél lesz szükségünk (kő, fa, szerszámok, kötél stb.), míg másik részükre a lakosság igényeinek kielégítése folytán is erőteljes igények támadnak – természetesen a fölösleget mindkét termékfajtából eladhatjuk. A kereskedelmi utakra azonban nem pusztán aranytartalékaik növelése folytán lesz szükségünk, hanem azért is, mert ha például egyik szigetünkön a peonok már undorodva pöccintgetik arrébb a halfalatkákat, attól még a szomszédos városban simán éhen halhat a lakosság fele. Amennyiben pedig mérsékelten hű szolgáink úgy érzik, hogy az all inclusive ellátásra nincs sok sansz, kedélyállapotuk vörösbe borulásakor fogják magukat, és Cartman örökbecsű mondását idézve cselekszenek: "kabbegyíkok én leléptem".
Az örökbecsű virtuális pénzmag szaporításán túl az Anno 1404 egy grandiózus hadjáratba csomagolva kistrillió küldetéssel bíz meg bennünket. Ezek alapvetően egymást végeláthatatlan folyamban követő apróságok: szállíts le tíz kötelet/fát/kergemarhát ennek, vigyél három egység szerszámot amannak, miközben segíted emezt. Bár teendőink a játék előrehaladásával bővülnek és bonyolódnak, a meglehetősen egyszerű elemekkel való operálás (hogy tudniillik Máltai Szeretetszolgálatként funkcionálva istápolunk boldog-boldogtalant) igen sokáig megmarad.
Természetesen az Anno 1404 játékmenete nem csupán városaink csinosítgatásából és folyamatos fejlesztéséből áll, hanem néha összerúgjuk a port a szomszédokkal, a kalózokkal, saját feljebbvalóinkkal, és a fejlesztői hanyagsággal is. Ez utóbbi elem ugyanis nagymértékben rányomja a bélyegét a játékra, olyannyira, hogy néha sikeresen teszi élvezhetetlenné azt. A hanyagság azonban nem pusztán a néhol előforduló programhibákat érinti, hanem az illogikus dolgokkal karöltve a játék struktúráját is, melynek folyományaként néha Bambi módjára szép nagy szemekkel álltam (ültem) a monitor előtt, és nem értettem, hogy akkor most mi is van? Miért nem aktiválódik egy küldetésrész, amikor mindent teljesítettem? Miért kell közvetlenül egy piacot rakni a kapu elé, mikor így is összeköttetésben áll egy másikkal? Miért nem működik egy ültetvény és a gyár úttal összekötve, csak akkor, ha közvetlenül mellé telepítjük? Miért? Miért? Miért? A fejlesztők szinte perverz módon szőtték át az egész játékot különféle logikátlan elemekkel, melyek megoldására magunktól ugyan sanszosan rájövünk egy idő után, de mindebben sok örömünket aligha fogjuk lelni. Nem tudom eldönteni, hogy az Anno 1404 a teljesen hülyéknek készült, akiknek már úgyis mindegy, de talán ráéreznek a megfejtésekre, avagy a korszakos zseniknek, akik mindennemű magyarázat, debil játékelem dacára is magabiztosan haladnak előre a lenini, akartam mondani a középkori úton.
Tiszta szerencse, hogy a folyamatos játék opcióban nem kell ilyesféle küldetésekkel bajlódnunk (bár persze a játék struktúrája értelemszerűen változatlan itt is) hanem csak fejlődünk bele a nagyvilágba. Milliónyi opciót állítgathatunk kedvünk szerint, hogy pontosan milyen játékra vágyunk, milyen feltételek mellett, kivel, miért, mikor és hogyan, a nélkül, hogy pályát kellene váltanunk. Itt aztán mindenki kiélheti városépítő vágyait, hiszen irgalmatlanul nagy területű szigetek epedve várnak csak arra, hogy fáikat kivágjuk, vadjaikat leöljük, folyóikat pedig beszennyezzük.
Mindezen túl a folytatásos játék megkímél minket attól, amivel a kampány előszeretettel operál: az egyes újabb küldetések során, melyek ugyan abban a régióban játszódnak, nemes egyszerűséggel felülírja a mi várostervezésünket és elért eredményeinket, azaz a következő epizódban már azt nézhetjük, vajon mit tervezett oda Hans Jürgen. Egy alapvetően városépítésre és annak menedzselésére fókuszáló játék esetében aligha kell ecsetelnem, hogy mindez mennyire illúzióromboló.
Értékelés:
* Grafika 8
* Hangok 8
* Játszhatóság 7
* Hangulat 8
jó, de az AA nem is a RAM-tól, hanem a VGA memóriától függ.
2 GB meg tényleg elég neki, úgysincs a játékban annyi épület/egység egyszerre, hogy többet kéne igényelnie.