header
Airborne Kingdom
Airborne Kingdom cover
Megjelenés: 2020. December 17.
Műfaj: Szimuláció, Stratégia, Városépítő
Fejlesztő: The Wandering Band
Kiadó: The Wandering Band

Airborne Kingdom gépigény

Minimum gépigény:

CPU:
Intel Core i7-3770 or AMD FX-8350
RAM:
8 GB RAM
GPU:
NVIDIA GeForce GTX 660, 2 GB or AMD Radeon HD 7870, 2 GB
DX:
12
OS:
Windows 7 (64-bit)
STO:
2 GB

Ajánlott gépigény:

CPU:
Intel Core i7-8700 or AMD Ryzen 7 1800x
RAM:
8 GB RAM
GPU:
NVIDIA GeForce GTX 1060, 3 GB or AMD Radeon RX 580, 4 GB
DX:
12
OS:
Windows 10 (64-bit)
STO:
2 GB
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hasonló játékok:
Tropico 6Tropico 4Cities: SkylinesAnno 1800Tropico 3Foundation
Hozzászólások: 1
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
EGS-en bezsákolva - eredeti ár 7250.-, karácsonyi kuponnal és 20% leértékeléssel kb 2800.-

Single player, harcmentes városépítő ami a Frostpunk és a Stratosphere keresztezése, mínusz a Frostpunk sötét hangulata és döntési kényszere, valamint mínusz a Stratosphere harca, majd az egész belerakva egy 1001 éjszaka meséi / Prince of Persia szerű közel keleti hangulatba. Nálam 8 óra volt az első végigjátszás, rohanás nélkül, de a legvégét nem seggeltem már ki, így azzal együtt talán 8ó30p-9ó lett volna.

A borítóképről is látszik, hogy erősen közel keleti hangulata van és ezt tovább erősíti a játék teljes külalakja, története, zenéje, grafikai kialakítása.

Lényegében egy működő várost kell felépíteni úgy, hogy a lakók elégedettek legyenek, az ipar menjen, és hogy a fő történetet végig tudd játszani anélkül hogy a városod lezuhanna. Ha nem említettem volna, a város lebeg és ha elfogy a szén akkor bizony lezuhan és Game Over.

A főtörténet egyszerű és kellően motiváló, hogy az ember végigmenjen rajta és közben a várost is fejlessze. A város építése viszonylag könnyen elsajátítható, nem kell Sim City szintű bonyolultságra gondolni, ahogy a gazdaság felépítése sem egy Pharaoh/Settlers/Anno szerű több lépcsős termelési láncokból álló valami. Ezt megfejelték egy egyszerű fejlesztési rendszerrel és mivel harc nincs, azzal nem kell foglalkozni. Ám sajnos ennek a keveréknek van egy hiányossága: dolgozók menedzselése. A városban nem igazán lehet beosztani mely épület üzemeljen melyik ne, így ha valamit felépítesz aminek kell munkás akkor az bizony "fogja" az embert, ha van nyersanyag a termeléshez, ha nincs.

A grafika kellemes, de nem kell rtx magasságokra gondolni, a célnak bőven megfelel és a látványvilág is eléggé egyedi ahhoz hogy ne tekintsük a fent említett bármelyik játék egyszerű másolásának. Viszonylag jól vegyítették a különféle elemeket, a már említett hiányosság ellenére is.

Csendes nyugis játék, de szerintem teljes ár sok érte, egy reálisan szerintem a fele lenne a megfelelő ár érte.
0
0
0
0


Elfelejtett jelszóRegisztráció