ACE COMBAT 7: SKIES UNKNOWN gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel Core i3-7100
RAM:
4 GB RAM
GPU:
NVIDIA GeForce GTX 750Ti (2GB)
DX:
Version 11
OS:
Windows 7 / 8 / 8.1 / 10 (64-bit OS required)
STO:
50 GB available space
Hang:
DirectX 11 sound card
NET:
Broadband Internet connection
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel Core i5-7500
RAM:
8 GB RAM
GPU:
NVIDIA GeForce GTX 1060 (3GB)
DX:
Version 11
OS:
Windows 7 / 8 / 8.1 / 10 (64-bit OS required)
STO:
50 GB available space
Hang:
DirectX 11 sound card
NET:
Broadband Internet connection
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 18
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Nagyon kíváncsi leszek rá. Szép napot, este neki is ugrok ha vége a melónak.
[LINK]
Egyjátékos
Online PvP
Steam Teljesítmények
Teljes játékvezérlő-támogatás
Steam Játékkártyák
Steam Felhő
És mivel nem játszottam korábbi Ace Combat játékokkal így a terep is ismeretlen volt, ki kivel miért, néha az átvezetőkben is nehéz volt követni hogy éppen melyik oldal szemszögét látom, de összességében kellemes élmény volt.
És jöhet az MRP farmolás, de majd meglátom hogy mivel és mely pályákon...
Ha akciósan be tudod zsákolni, tedd meg, de 60€-ért rövid. A 3 db dlc küldetés jelenleg egyenként kb 30-40 perc, ami kellemesen kiegészíti a történetet, de nélkülözhető, pláne hogy a fő történetbe van beékelődve és nem utána játszódik, 5€-ért szintén sokallom darabját, bár meglehetősen hosszú és nehéz belőle az Anchorhead Raid és Ten Million Relief Plan.
Hogy a Season Pass megérje, ennél többnek kell kijönnie, még úgy is, hogy a 3 DLC küldetés mellé kapunk három túl tápos gépet...
És külön kiemelném a főhőst akinek remek az alakítása: meg sem szólal egész sztori alatt, csak csendesen végi a dolgát, ahogy a GTA 3 főhőse is. De tényleg. Ha adtak volna neki hangot és személyiséget lehet hogy elcseszik és egy irritáló hangot/személyiséget kap. Így volt tökéletes.
DLC feladatoknak sem estem még neki, és lenne még mit bőven kifarmolni, mert van jó pár gép amit kipróbálnék: Grippen, Rafale M, A10, F15J és persze a MIG és SZU vonal...
Amint a DLC-ket lenyomtam, meglátom a teljes összképet és kiderül megérte-e a 43€-t.
Arcade repülős gamek közül a HAWX 1 az ami megfogott és itt is valami hasonlót kerestem. HAWX 2 sajnos el lett rontva szerintem azzal hogy a sebességet nem lehet érezni repülés közben, holott az 1-ben azért megvolt ez az érzés.
zsolt6910 írásával egyetértek hogy a játék jelenlegi legnagyobb hibája az időlimit és a pontlimit. Egyes pályákon van lehetőségem újratölteni a fegyverzetet és javíttatni a repülőt, de kihasználni nem lehet, mert nincs rá idő hagyva. Nem egy időlimites feladatot kellett újráznom, mert nem értem el az elvárt ponthatárt, mert éppen ellenfeleket kergettem odafent és nem SAM és AA állásokat rakétáztam 2100 méterről...
Az hogy Arsenal Bird és igazi AI vezette drónok ellen F16-al megy az ember az egy dolog. Kell kihívás és a fejlődést is meg kellett oldani valahogy.
Szépen lassan lehet feloldani az egyre fejlettebb gépeket, de nem ám HAWX 1 módra hogy megkapod tessék, hanem a sikeres küldetéske után járó MPR-ből ami kb zseton vagy kiskutya vagy akármilyen más fizetőeszköznek is felfogható. Persze a fejlődési fa nem resetelhető, csak ha újrakezded az egész kampányt, és az egyes küldetések jutalmai közel sem elegek az összes gép és fejlesztés feloldásához, így kell némi utánaolvasás/tervezés hogy melyik ágon is indulsz el. Más kérdés hogy néha az eligazítás után tudod meg hogy milyen fegyvert kell venned a gépedre, mert ahhoz a küldetéshez az lesz a jó.
Az említett semmiből mission failed az nálam is megesett, de kiderült azért mert az Arty-t nem védtem meg eléggé és nyugati oldalról begurult az ellen 1 db tankja és szétlőtte.
A körítés egyelőre rendben van, története is van, és talán picivel bonyolultabb, mint a HAWX 1-é. Az átvezetők korrektek, és bár itt is a főhős helyett mindig más beszél, egy egész estés 3D-s animációs filmet simán elnéznék belőle, annak ellenére hogy itt mindenre megoldás egy / sok vadászrepülő.
Támad az ellenfél vízen? Repülőkkel esünk neki.
Támad az ellen a levegőben? Repülőkkel esünk neki.
Fegyencekkel nem lehet mit kezdeni? Adunk nekik felfegyverzett vadászgépeket és nekiküldjük az ellennek őket.
Lelőhetetlen repülője van az ellennek? Repülőkkel esünk neki.
Ok egy repülős játéktól nem is várok mást, mint repülést, de nem hiszem hogy ennyire kellett volna erőltetni ezt a repülővel minden megoldható mentalitást. Ismét HAWX 1: ott is mindenre repülés volt a reakció, de azért volt pár feladat ahol erősen kellett támogatni a felszíni csapatokat különben nem sikerül a feladat. Itt eddig 1 ilyen feladat volt, az említett arty-s feladat a 12. mission.
A célzás néha nehézkes, pláne ha sok célpont van előtted és végig kell tabolni a targeteket, mire meglesz a megfelelő, pl a Fleet Destrucion küldetésnél, ahol pár jól irányzott rakéta sok bosszúságtól meg tud kímélni, vagy az Arsenal Bird elleni csata ahol a hajtóműveket kell kilőni, de mire végigtabolod a célpontokat addigra lekoccolod a célpontot...
A casual joystickemet nem támogatja a játék, így az irányítás kicsit nehézkes, hiszen bill+egérrel nyomom. Lehet gamepaddal élvezetesebb lenne.
Összességében vegyes a kép, mert bár a grafika ott van, a sebesség érződik, az átvezetők rendben vannak, van története, mindezek ellenére ott van az irányítási és célzási nehézség, idő és pontlimitek.
13. küldetésnél járok a ~20 db + DLC-kből és eddig 6 óra van benne, így necces lesz az általam elvárt 40 óra / 60€, de mivel ez "csak" 43€ volt így lehet 28 órával is megelégszek 😃
Multizás kizárva mielőtt ajánlva lenne, HAWX 1 alapján bőven elég volt az ilyen fejleszthetős multikból.
Aki most gondolkodik azon, hogy megvegye-e, azzal megosztom tapasztalataim:
Elöljáróban annyit, hogy imádom a repülést/légi harcot, ennél komolyabb szimulátorok alapján kijelenthetem, hogy profi vagyok, repülő még sose szedett le.
Szóval mikor hallottam róla, hogy ez egy arcade játék, megkönnyebbültem, hogy akkor biztos inkább szórakoztató lesz az F-16 és F/A-18-asokkal (kedvenceim) repülni/harcolni, mint sem kihívás.
Az első 2 küldetés még hozza is amit vártam: kellemes levegő-levegő és levegő-föld harcok, természetesen hard nehézségen. Meg is jegyeztem, hogy jó vétel volt a játék a maga 13.500-as árával.
Aztán jött a 3. küldetés, aminél már elkezdtem gondolkodni: ha az ellenségnel van Arsenal Bird, akkor mi miért fapados F-16-okkal harcolunk? Embert küldeni gép ellen, mert a felderítés biztos nem vette észre az ellenség Arsenal Bird-jét.
Oké, ezt még úgy ahogy lenyeltem.
Aztán ahogy jöttek és jöttek a küldetések, rájöttem, hogy valamit szinte lehetetlen megcsinálni. Gondoltam lejjebb veszem a nehézséget közepesre, amihez persze az egészet újra kell kezdeni az első küldetéstől.
Tapasztalataim a küldtésekről:
Légi harc közben eddíg 0 találatot kaptam. A baj csak az, hogy ez nagyon-nagyon kevés van a játékban. A legtöbb küldetés arról szól, hogy lőjj le lehetetlen mennyiségű földi célpontot vállalhatatlan időn bellül, közben még a levegőből is lőnek ezerrel. Pl 5 perc alatt 17.000 pont. Önmagában kevés, hát még ha le is akarom szedni az engem üldöző gépet.
És ez túl sokszor van ahhoz, hogy úgy érezzem még egy F/A-18-ban is, hogy MENEKÜLNÖM kell. Egy F/A-18-ban. Nem támadni. Nem. A legtöbb küldetésben menekülni kell a többi gép elöl.
Arról meg ne is beszéljünk mikor valakit vagy valamit védeni kell.
Van egy bázis, sorra szedem le a gépeket, és a földi ellenfeleket, már majdnem meghalt az összes, erre a semmiből Mission Failed. Legalább azt írná ki, hogy miért. 200 helyett csak 198 ellent tudtam leszedni?
Olyan lehetetlen dolgokat vár el a játék, hogy estig tudnám sorolni...
Élvezni legkevésbé sem tudtam a 3. küldetéstől, szóval nem ajánlom senkinek ezt a játéknak nevezett idétlenséget!