World of Warcraft: ilyen lenne Unreal Engine 4-ben
A World of Warcraft még mindig hatalmas rajongótáborral rendelkezik, és bár népszerűségét nem a látványvilágának köszönheti, azért az is nagyban hozzájárult a játék egyedi hangulatához.
Az MMO immár 15 éves, amely átesett ugyan néhány grafikai újításon, de ebből a szempontból nem ér fel a jelenlegi standardokhoz. Valószínűleg sokan elgondolkoztatok már rajta, hogy milyen lenne, ha folytatást kapna a játék, vagy ha modern köntösbe ültetnék át. Daniel L pont erre próbál választ adni, ugyanis 2015 óta kitartóan dolgozik a World of Warcraft Unreal Engine 4-es verzióján. Ez idő alatt több apróbb részletet és videót is kaptunk a munkájáról, de most összerakott egy összefoglaló videót is, amelyben szemügyre vehetjük kemény munkájának gyümölcsét.
Ebben a 12 perces videóban látható Grizzly Hills, Elwynn Forest, Duskwood, Westfall és Durotar felújított változata.
Műfaj: MMORPG
Fejlesztő: Blizzard Entertainment
inkább a karakterek szépségével mutatná be, az úgy már csábítóbb lenne 😜
és nem, nem classic ot akarok mielőtt valaki erre a következtetésre jutna 😃
életem játéka a mai napig még ha már nem is olyan mint régen és ha már nem is játszok vele egy jó pár éve. 😀 imádom!
Blizz a saját projektjeit is lelövi ha nem hozza az elvárt minőséget (Starcraft Ghost, Warcraft Adventures).
Érdekesnek érdekes és most hogy közeleg a Classic, fel lehet ülni a hypevonatára, de kétlem, hogy komolyabb eredmény lesz belőle.
És ha már classic:
Persze az is előfordul hogy az adott készítő csak érdekességből kreálta újra egy más stílusban, de ilyenkor is jönnek a hisztis kommentek hogy az eredeti játék miért nem így néz ki/miért nem jön egy így kinéző remaster. Mert ugye ott a bizonyíték számukra hogy ez tényleg pont ennyire egyszerű.