World of Warcraft: ilyen lenne Unreal Engine 4-ben

Szerző: xoki | 2019. July 12. | hír | 21 hozzászólás

A World of Warcraft még mindig hatalmas rajongótáborral rendelkezik, és bár népszerűségét nem a látványvilágának köszönheti, azért az is nagyban hozzájárult a játék egyedi hangulatához.

Az MMO immár 15 éves, amely átesett ugyan néhány grafikai újításon, de ebből a szempontból nem ér fel a jelenlegi standardokhoz. Valószínűleg sokan elgondolkoztatok már rajta, hogy milyen lenne, ha folytatást kapna a játék, vagy ha modern köntösbe ültetnék át. Daniel L pont erre próbál választ adni, ugyanis 2015 óta kitartóan dolgozik a World of Warcraft Unreal Engine 4-es verzióján. Ez idő alatt több apróbb részletet és videót is kaptunk a munkájáról, de most összerakott egy összefoglaló videót is, amelyben szemügyre vehetjük kemény munkájának gyümölcsét.

Ebben a 12 perces videóban látható Grizzly Hills, Elwynn Forest, Duskwood, Westfall és Durotar felújított változata.

World Of Warcraft
World Of Warcraft
World Of Warcraft
Megjelenés: 2004. November 23. (PC)
Műfaj: MMORPG
Fejlesztő: Blizzard Entertainment
Hozzászólások: 21
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
19ati93 avatar
szuper kár hogy rühellem az enginet 😃
0
0
0
0
Geravor avatar
Baszok én rá hogy néz ki, csak a színvonal menne már vissza a régi szintre.
0
0
0
0
💬 3
YoRHa 2B avatar
@Geravor: Jelenleg maga a színvonal létezése is kérdéses WoW ban mert az nagyon nincs 😃
0
0
0
0
no avatar
@YoRHa 2B: Ezért kell vissza menni Classic-ra 😀
0
0
0
0
YoRHa 2B avatar
@LordSzalko: Hát nekem a Classic sem a zsánerem, pl TBC nek sokkal jobban tudnék örülni 😃
0
0
0
0
KiraFleto avatar
hát én nem érzem azt a nagy változást rajta.. 😂
inkább a karakterek szépségével mutatná be, az úgy már csábítóbb lenne 😜
0
0
0
0
YoRHa 2B avatar
hiába lenne ilyen grafika, a BfA egy bűzölgő sz4rkupac maradna sajnos 😂
és nem, nem classic ot akarok mielőtt valaki erre a következtetésre jutna 😃
0
0
0
0
💬 3
no avatar
@YoRHa 2B: Hanem BC-t vagy esetleg WotlK-t 😉
0
0
0
0
vyne avatar
@Palanova: Nekem mind 3 johet, akar egyszerre is 😂
0
0
0
0
YoRHa 2B avatar
@Palanova: Pontosan 😂
0
0
0
0
bukta2 avatar
Először írtam egy kissebb regényt aztán rájöttem hogy a kutyát nem érdekli a story-m ezzel a játékkal kapcsolatban így hát inkább töröltem az egészet és rövidebben fogalmazok,

életem játéka a mai napig még ha már nem is olyan mint régen és ha már nem is játszok vele egy jó pár éve. 😀 imádom!
0
0
0
0
lolzler avatar
elo is fizetnek ha ilyen lenne most
0
0
0
0
no avatar
Ha nincs engedélye rá, akkor le lesz lőve, ez szerintem nem is kérdés. Tucat +1 eset volt már.
Blizz a saját projektjeit is lelövi ha nem hozza az elvárt minőséget (Starcraft Ghost, Warcraft Adventures).
Érdekesnek érdekes és most hogy közeleg a Classic, fel lehet ülni a hypevonatára, de kétlem, hogy komolyabb eredmény lesz belőle.
És ha már classic:
0
0
0
0
💬 1
no avatar
@Palanova: A Bfa-nál nem nehéz komolyabban alkotni. Még, ha csak Ctrl+c/v-t nyomnának a Classic-ra, már nagyobb alkotás lenne.
0
0
0
0
Twist avatar
Remélem nem lövi le a Blizzard, mint a vanila szervereket, hogy aztán ők adhassák ki.
0
0
0
0
💬 3
Arnybiro avatar
@Twist: Ez nem egy szerver, ez csak annyi hogy néhány zónát újrakreált UE4-ben, saját maga készítette assettekkel, így Blizzardnak sok beleszólása nincs max gratulálhatnak neki hogy milyen ügyes.
0
0
0
0
susguy avatar
@Arnybiro: Jogi dolgokban ez közel sem ilyen könnyű sajnos, főleg nem ekkora cégek ellen. A Blizzard sem arról híres hogy az ilyeneket jó szemmel nézné, még ha nem is ők a legrosszabbak.
0
0
0
0
no avatar
@Arnybiro: Azért többek között az ork őrtorony erősen felismerhető ami már több mint a véletlen műve, még ha az ember kocsmát "rosszul" modellezte is le, plusz eleve WoW nevével van fémjelezve ez a kis projekt...
0
0
0
0
xCube avatar
Nem rossz, de az egész modernizálástól elveszett belőle a WoW magját adó kicsit mesés grafika. A LOD szintek is elég durván vannak beállítva, pattog a kép és csúsznak az árnyékok.
0
0
0
0
💬 1
susguy avatar
@xCube: Ezért irritálnak engem mindig az ilyen "Remade in Unreal" projektek. Elhiszem hogy sok munka, de az esetek túlnyomó többségében semmi közük az eredeti dologhoz, a lényeg hogy minden nézzen ki "realisztikusan" és legyen vakulásig tömve fényekkel amiket valamiért minden létező felület visszatükröz.

Persze az is előfordul hogy az adott készítő csak érdekességből kreálta újra egy más stílusban, de ilyenkor is jönnek a hisztis kommentek hogy az eredeti játék miért nem így néz ki/miért nem jön egy így kinéző remaster. Mert ugye ott a bizonyíték számukra hogy ez tényleg pont ennyire egyszerű.
0
0
0
0
Apor avatar
Pofás. Szép munka !
0
0
0
0


Elfelejtett jelszóRegisztráció