Watch Dogs: sokkal dinamikusabbá vált egy új modnak köszönhetően

Szerző: xoki | 2018. December 26. | hír | 19 hozzászólás

Sajnos a Watch Dogs nem sikerült olyan jól, mint ahogy azt beharangozták, ugyanis több sebből is vérzett a megjelenéskor. A kritikusok szerint a Watch Dogs céltalan és kiábrándító lett, illetve a játék helyszíne, Chicago szinte teljesen élettelenre sikeredett. Most, négy évvel a játék megjelenése után és 14 hónap kemény munkának köszönhetően megjelent egy új mod, amely pont ezeket a hibákat próbálja kijavítani.

A Living_City nevezetű modot egy modder, The_Silver készítette, aki próbált minél több életet lehelni a városba azzal, hogy több véletlenszerű eseményt, rajtaütéseket és saját küldetéseket pakolt bele a játékba. A modnak köszönhetően szabadon bejárhatók lesznek az eddig kizárólag a küldetésekre fenntartott területek, valamint új hekkeket is bevethetünk a járókelőkön.

The_Silver mindenféle tudás nélkül vágott bele a mod elkészítésébe, és a 14 hónap leforgása alatt folyamatosan bővítette tudását, miközben a modon dolgozott. A végeredmény mindenképpen lenyűgöző, ugyanis a Living_City modnak köszönhetően tényleg rengeteg új kihívásra lelhetnek a játékosok.

A modhoz egy trailer is érkezett, íme:

Watch Dogs
Watch Dogs
Watch Dogs
Megjelenés: 2014. May 27. (PC)
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Ubisoft Montreal
Hozzászólások: 18
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Torrettos avatar
Én imádtam ezt a részt. Kivittem a 2-t is de nem az én stílusom, ez a sötét igazságosztós hangulat sokkal jobban bejött nekem mint a 2. rész tiniagyú butaságai.
0
0
0
0
Andris18 avatar
Nekem tetszik ahogy van, a hangulata inkább egy skandináv krimihez hasonló és illik a sztorihoz. Az autók irányítását meg kell szokni (mert kicsit nehézkesek) de azzal se volt gondom. Kicsit csalódott voltam a grafika miatt, de gondoltam , hogy amit az E3-on bemutatnak az nem is jelenik majd úgy meg. Egyébként ilyen szinten megvalósított játék amiben lehet lövöldözni, lopakodni, hackkelni még nem volt akkoriban (vagy én nem találtam).
Ez a mod pedig ki lesz próbálva ha rájövök hogy kell felrakni.
0
0
0
0
💬 4
no avatar
@Andris18: Most sincs igazán olyan ami hekkeres-önbíráskodós-lopakodós-open world és nem a watch dogs része. Mondjuk én személy szerint a második részt nem vettem meg és nem is fogom, a témaválasztásával nagyon mellélőttek nálam, ahogy a San Andreassal is annak idején a Rockstarék.

Pont a Watch Dogs-ről a skandináv krimik nem ugrottak be nekem, ahhoz túlságosan is kevés a köd és sok a napfény benne.
0
0
0
0
Andris18 avatar
@Palanova: Kinek mi tetszik, nekem a második része is bejött valamennyire, de nem volt nagy újdonságok hogy a gigacégek adják veszik az adataimat és befolyásolni akarnak. 😂

A San Andreas meg pont tetszett (lehet mert fiatalabban játszottam még talán az 1. és 2. rész is ment ) és azóta csak az V. rész jött be (sajnos a multi élvezhetetlen a P2P rendszer betöltési ideje miatt). Vice city, IV rész meg a többi olyan szörnyű irányítású vagy fizikájú, hogy fél óránál nem bírtam tovább.

Kívánom, hogy jól szórakozz bármilyen játék is megy a gépen! 😃
0
0
0
0
kolbaszkarika avatar
@Andris18: Egen, a GTAV multi részébe ezért nem merültem bele én sem. 3 percig tölt, aztán 1 perc alatt kivégeznek. Nem, köszönöm.
0
0
0
0
Andris18 avatar
@kolbaszkarika: Ismerős 😂
0
0
0
0
kolbaszkarika avatar
A Ubi is nyugodtan kidobhatta volna a játék E3-on bemutatott verzióját. Senki nem haragudott volna meg érte hogy van egy nagyobb gépigényű verzió is, ami legalább normális.
0
0
0
0
💬 5
santakigyo avatar
@kolbaszkarika: Az a játék sose nézett ki úgy meg tudta azt amit akkor ott a mesekonferencián bemutattak.Szimpla parasztvakítás folyt keményen.Emlékszem mekkora pofára esés volt sokaknak mikor megjelent.(persze akik megvették)
Bár a játék vállalható volt,de minimum megérdemeltek volna egy büntetést amiért gyakorlatilag hülyének nézték a népet.Ja és még ez a butított változat is gondokkal küszködött a megjelenéskor.Mi lett volna ha kiadják azt a nem létező változatot amit bemutattak?Tudták Ubiék,hogy mi a helyzet,de hát így is sokan kiálltak mellette amit nem is értettem mert tagadhatatlanul átverés volt.
0
0
0
0
no avatar
@santakigyo: Én személy szerint nem a grafika miatt vettem meg, hanem mert megfogott a hangulata. Játékmenetben is voltak érdekességek, pl a nagy hekkelés kb egy gomb nyomva tartása volt, de lássuk be, Deus Ex 1-ben használt felhasználónév-jelszó begépelésekre 2000 után senki nem lett volna vevő.

Persze amit az Ubi vele és még pár másik játékkal művelt az nem volt elegáns megoldás és jogos az ez irányú felháborodás. Más kérdés hogy konzolból be lehetett kapcsolni az utólag letiltott csili-vili effekteket és ha volt erős géped akkor az még el is bírta.

Ettől függetlenül a játékmenet nekem megfelelő volt, kb évente egyszer végignyomom.
0
0
0
0
santakigyo avatar
@Palanova: Nem csak a grafikára értettem én se a butitást.Úgy alapból az egész játékmenet,mint írtad a hekkelés,stb.
Mondjuk engem annyira nem érintett a dolog mert azért annyira ....... nem vagyok,hogy előrendeljek egy játékot is.Türelmesen kivárom a fejleményeket.
0
0
0
0
no avatar
@santakigyo: Előrendelni én sem rendeltem elő, új IP, kitudja mit alkotnak benne. Megjelenése után nem sokkal vettem meg, az E3 balhé ellenére is.

Ok, a hekkelés lehetett volna érdekesebb, mint egy gomb nyomva tartása vagy a pipe minijáték megoldás, lehetett volna némi alapja is, persze nem irl hasznosítható, max annyi hogy a játékos megtanulja hogy ami a hálózaton van ahhoz hozzá lehet férni távolról.

Más kérdés hogy egy autós üldözés közben nem igazán lenne időnk hekkelgetni a közlekedési lámpákat, de ezt is meg lehetett volna oldani érdekesebben, pl.: előre kiválasztani a lámpákat és "beprogramozni' őket időre, hogy mikor váltsanak nekünk kedvezően, első lámpa indulástól 25 másodperc, második 40 másodperc, stb... mi meg igyekszünk addigra odaérni, amolyan checkpoint jelleggel, ám ha egyről lemaradunk sem gond, a váltás lezajlik max az adott kereszteződésben koccanásos dugó lesz, amit még mindig ki tudunk használni...
0
0
0
0
no avatar
@kolbaszkarika: Majd ha lesz belőle valamikor remaster, aminek jellemzően nem 4 év után van itt az ideje.

Az a gond hogy lehet hogy tudnának sokkalta szebb játékot is készíteni, de ha a célközönségből csak 20%-nak a gépén menne az "elvárt" 1080p-30FPS-el akkor azt jó eséllyel butítani fogják a grafikát, hogy minél több legyen az eladás. Na nem 100%-ra, de tippre olyan 60-70% körülre. A többiek meg vegyenek új VGA-t...
0
0
0
0
Scorn Face avatar
A szándék a lényeg, hogy valamivel próbálta színesebbé tenni a játékot. Lehet, hogy nem olyan lett a mod mint, amit várt a közönség, de legalább van. Szóval elismerés a fickónak.
0
0
0
0
Midorima Shintaro avatar
Nincs az a mod mennyiség ami ezt a játékot megmentené...
0
0
0
0
no avatar
Nem rossz a videó alapján, de mint "jó" karakter, a rendőrök mészárlása nem igazán nekem tetsző feladat, így passzolom a modot.
Szerintem az alapjáték is megfelelő lett. Az hogy a város nem élt, nem igazán értek vele egyet, majd minden területen volt 3-5 feladat amit érdemes volt lenyomni, pl konvojok feltartása és hasonlók. Nem éreztem hogy ennél sokkal több tenni való kellene bele, mert pl az Odysseyben néha annyi a tennivaló, hogy azt sem tudom hol folytassam amikor belépek.
0
0
0
0
💬 3
Rocky12 avatar
@Palanova: Én egyetértek azzal amit leírtál. Igaz, anno én amikor először játszottam a játékkal tényleg úgy éreztem hogy ,,ki van halva a város,, . Persze az egyik haveromnál próbáltam ki, PS3-mon 😃 (amiről kiderült, az autók, járókelők, stb. létszámát nagyon lecsökkentették, hogy fusson valahogy a régi konzolokon is a játék) Szóval aki mondjuk PC-n tolja és ráadásul felteszi ezt a modot is, az szerintem jó élményben részesülhet. 😀
0
0
0
0
no avatar
@Rocky12: PC-n azért bőven volt forgalom és járókelő az utcákon.
0
0
0
0
SuperPuma avatar
@Palanova: GTA IV-ben anno maxra nyomtam az NPC mennyiséget. Konkrétan minden utcában dugó volt 😊
0
0
0
0


Elfelejtett jelszóRegisztráció