Watch Dogs: sokkal dinamikusabbá vált egy új modnak köszönhetően
Sajnos a Watch Dogs nem sikerült olyan jól, mint ahogy azt beharangozták, ugyanis több sebből is vérzett a megjelenéskor. A kritikusok szerint a Watch Dogs céltalan és kiábrándító lett, illetve a játék helyszíne, Chicago szinte teljesen élettelenre sikeredett. Most, négy évvel a játék megjelenése után és 14 hónap kemény munkának köszönhetően megjelent egy új mod, amely pont ezeket a hibákat próbálja kijavítani.
A Living_City nevezetű modot egy modder, The_Silver készítette, aki próbált minél több életet lehelni a városba azzal, hogy több véletlenszerű eseményt, rajtaütéseket és saját küldetéseket pakolt bele a játékba. A modnak köszönhetően szabadon bejárhatók lesznek az eddig kizárólag a küldetésekre fenntartott területek, valamint új hekkeket is bevethetünk a járókelőkön.
The_Silver mindenféle tudás nélkül vágott bele a mod elkészítésébe, és a 14 hónap leforgása alatt folyamatosan bővítette tudását, miközben a modon dolgozott. A végeredmény mindenképpen lenyűgöző, ugyanis a Living_City modnak köszönhetően tényleg rengeteg új kihívásra lelhetnek a játékosok.
A modhoz egy trailer is érkezett, íme:
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Ubisoft Montreal
Ez a mod pedig ki lesz próbálva ha rájövök hogy kell felrakni.
Pont a Watch Dogs-ről a skandináv krimik nem ugrottak be nekem, ahhoz túlságosan is kevés a köd és sok a napfény benne.
A San Andreas meg pont tetszett (lehet mert fiatalabban játszottam még talán az 1. és 2. rész is ment ) és azóta csak az V. rész jött be (sajnos a multi élvezhetetlen a P2P rendszer betöltési ideje miatt). Vice city, IV rész meg a többi olyan szörnyű irányítású vagy fizikájú, hogy fél óránál nem bírtam tovább.
Kívánom, hogy jól szórakozz bármilyen játék is megy a gépen! 😃
Bár a játék vállalható volt,de minimum megérdemeltek volna egy büntetést amiért gyakorlatilag hülyének nézték a népet.Ja és még ez a butított változat is gondokkal küszködött a megjelenéskor.Mi lett volna ha kiadják azt a nem létező változatot amit bemutattak?Tudták Ubiék,hogy mi a helyzet,de hát így is sokan kiálltak mellette amit nem is értettem mert tagadhatatlanul átverés volt.
Persze amit az Ubi vele és még pár másik játékkal művelt az nem volt elegáns megoldás és jogos az ez irányú felháborodás. Más kérdés hogy konzolból be lehetett kapcsolni az utólag letiltott csili-vili effekteket és ha volt erős géped akkor az még el is bírta.
Ettől függetlenül a játékmenet nekem megfelelő volt, kb évente egyszer végignyomom.
Mondjuk engem annyira nem érintett a dolog mert azért annyira ....... nem vagyok,hogy előrendeljek egy játékot is.Türelmesen kivárom a fejleményeket.
Ok, a hekkelés lehetett volna érdekesebb, mint egy gomb nyomva tartása vagy a pipe minijáték megoldás, lehetett volna némi alapja is, persze nem irl hasznosítható, max annyi hogy a játékos megtanulja hogy ami a hálózaton van ahhoz hozzá lehet férni távolról.
Más kérdés hogy egy autós üldözés közben nem igazán lenne időnk hekkelgetni a közlekedési lámpákat, de ezt is meg lehetett volna oldani érdekesebben, pl.: előre kiválasztani a lámpákat és "beprogramozni' őket időre, hogy mikor váltsanak nekünk kedvezően, első lámpa indulástól 25 másodperc, második 40 másodperc, stb... mi meg igyekszünk addigra odaérni, amolyan checkpoint jelleggel, ám ha egyről lemaradunk sem gond, a váltás lezajlik max az adott kereszteződésben koccanásos dugó lesz, amit még mindig ki tudunk használni...
Az a gond hogy lehet hogy tudnának sokkalta szebb játékot is készíteni, de ha a célközönségből csak 20%-nak a gépén menne az "elvárt" 1080p-30FPS-el akkor azt jó eséllyel butítani fogják a grafikát, hogy minél több legyen az eladás. Na nem 100%-ra, de tippre olyan 60-70% körülre. A többiek meg vegyenek új VGA-t...
Szerintem az alapjáték is megfelelő lett. Az hogy a város nem élt, nem igazán értek vele egyet, majd minden területen volt 3-5 feladat amit érdemes volt lenyomni, pl konvojok feltartása és hasonlók. Nem éreztem hogy ennél sokkal több tenni való kellene bele, mert pl az Odysseyben néha annyi a tennivaló, hogy azt sem tudom hol folytassam amikor belépek.