Unreal Engine 5-ben készül a Smite folytatása
A Hi-Rez Studios és a Titan Forge Games összefogott, hogy elkészítsék a népszerű MOBA akciójáték, a Smite folytatását. A játék már 40 millió felhasználóval büszkélkedhet, a rajongók pedig már izgatottan várják, hogy mivel állnak majd elő.
A Smite 2 több szempontból is komoly fejlődést hoz, hiszen az Unreal Engine 5 fogja hajtani. A játékosok sokkal jobb látványra és effektekre számíthatnak: a játék grafikáját a jelenlegi, modern színvonalhoz fogják igazítani. Emellett a fejlesztők megígérték, hogy a játékmenet különböző elemei is megújulnak, például újratervezett felhasználói felületre és jobb matchmakingre számíthatunk. A Smite 2 többek között PlayStation 5, Steam Deck, Windows PC és Xbox Series X platformokon is játszható lesz.
A Smite 2 egyik legizgalmasabb funkciói közé tartozik a teljes cross-play támogatás. A játékosok platformtól függetlenül játszhatnak majd együtt barátaikkal, miközben az elért eredményeiket minden eszközön elérhetik majd. A játék többféle beviteli eszközt támogat, köztük a billentyűzetet és egeret, a kontrollert, illetve a Steam Decket is.
Az eredeti Smite egy ideig még nem fogja bezárni kapuit. Sajnos a kozmetikai cuccok nagy része nem fog átkerülni a Smite 2-be, hiszen több mint 10 évnyi anyagról van szó, és felfoghatatlan sok időre lenne szükségük hozzá. Mindenesetre a játék várhatóan egy teljesen friss élményt fog nyújtani, és természetesen vadonatúj skineket és egyéb kozmetikai cuccokat is lehet majd benne gyűjteni.
Amennyiben ki szeretnétek próbálni a Smite 2-t, idén tavasszal a játék hivatalos weboldalán jelentkezni tudtok majd az alfa tesztre. Az eredeti Smite-hoz hasonlóan a folytatás szintén ingyenesen játszható lesz.
Műfaj: Akció, MOBA
Fejlesztő: Titan Forge Games
Érdekes ez a path of exile-nál mondjuk nem volt probléma, ott is kb 10 évnyi MTX-ről van szó, amik mind elérhetőek maradnak a 2-ben is.
Attól, hogy egy játék rajzfilmszerű art design-al rendelkezik nagyon durván szembetűnő, hogy az olcsó, megúszós fajta amit azért választottak, hogy ne kelljen annyit dolgozni a grafikusoknak vagy esetlegesen egy nagyon igényesen, alkotói víziót követve lett olyan amilyen. Jó példa erre a Rift Apart, igaz az nem UE5, de akár készülhetett volna abban is, nagyon hasonló lehetne a végeredmény.
Élethű grafikánál unalmasabb dolgot el nem tudok képzelni. Kihúzod a fejed a monitorból és tessék, ott van az élethű grafika ingyen, 24/7
Játékoknak pont az a lényege hogy meg lehet bennük valósítani bármit ami a való életben nem létezik, miért pont azt akarod látni bennük amit láthatsz bárhol máshol is?
A 2013 körüli bioshock infinite-nek milliószor több bája van a stilizált grafikájával. De lehetne említeni száz másik régi játékot is, egészen a 2000-es évekig visszamenőleg, amiknél persze részletesség terén már látszódik a kor, de nem a részletgazdagság tesz egy játékot sem széppé, sem időtállóvá.
De ha nem stilizált, valósághű látványt utánozni akaró játékot akarsz példának, akkor vedd a Controlt, vagy a bf bc2-őt. Azokkal sem azért jó játszani mert annyira élethű, hanem mert nagyon dinamikus módon reagál a környezet minden rombolásra amit művelsz.
A Lényeg nem a grafika, de mivel semmi azaz semmilyen előrelépet nem tesz a játék ipar legalább grafikában hoznának valamit. Az hogy egy PS5 kb csak azt tudja 60 FPS-el futtatni ami a PS4-en is elfut az gáz. ÉS engem a szemfényvesztés idegesít, az hogy így meg úgy dologoznak éveken át aztán semmi.
majd másfél éve nem játszok vele, de én speciále a folytatást nyomni fogom, az egszer biztos :D