Továbbra is a nagy, nyílt világú játékokra fókuszál a Ubisoft
Az utóbbi évek során a Ubisoft a nagy terjedelmű és területű játékokra fókuszált, és a cég vezérigazgatója szerint ez a jövőben sem lesz másként.
Az Assassin's Creed Unity története körülbelül 15 órát tesz ki, amely néhány évvel ezelőtt még elég soknak tűnhetett, azonban az Assassin's Creed Odyssey történetéhez már legalább 40 órára van szükségünk, és akár 150 vagy annál több órára is szükség lesz, ha valaki minden küldetést és felfedeznivalót teljesíteni akar.
A Ubisoft nem tervez a közeljövőben rövidebb játékokat készíteni, ugyanis szerintük ezeknek megvan a helye a nagyobb terjedelmű címekben. Hogy pontosan mit is jelent ez? Nos, a cég vezérigazgatója, Yves Guillemot nemrégiben azt nyilatkozta, a céljuk az, hogy egy olyan játék, mint a Unity elhelyezkedhessen egy olyanban, mint az Odyssey. Tehát ha valaki egy 15 órás történetet akar, akkor minden gond nélkül megoldható, de miért ne férne el mellette több hasonló sztori is?
Az Assassin's Creed Odyssey tényleg több történetből tevődik össze, és csak az alapjátékban három ilyen befejezést láthatunk. Ezek mellett pedig ott vannak a DLC-k, amelyek szintén egy külön történetet mesélnek el, de sajnos a legtöbb tartalomhoz az alapjáték befejezésére is szükség van - amely minimum 40 óra -, ezért nem kezdhetünk rögtön például a Fate of Atlantis DLC-vel. A közeljövőben persze ez még változhat, és egy nagy világon belül akár több kisebb játékot/történetet is átélhetünk majd. A Ubisoft szerint a játékosok átlagosan 60 órát töltöttek az új Assassin's Creed játékkal, amely szintén azt bizonyítja, hogy van igény az ilyen nagy címekre. Ebből kiindulva valószínűleg a Watch Dogs Legion és a Ghost Recon Breakpoint is nagy játékteret hozhatnak majd magukkal.
Műfaj: Akció, Kaland, Szerepjáték
Fejlesztő: Ubisoft Bucharest, Ubisoft Kiev, Ubisoft Montpellier, Ubisoft Montreal, Ubisoft Quebec
Jó lenne egy kis AI is mondjuk egy FarCry játékba meg úgy mindegyikbe, na meg kevesebb unalmas kóborlás. Lehetne sorolni,mert jó pár éve egyhelyben áll az egész.
A könnyem kicsordult amikor az ismerősöm frissen bepattintott Vega64-2600x kombójával még mindig szabadszemmel számolgattuk a dropokat. Életem második legszomorúbb eseménye volt.
Spoiler!
Abszolút nem gond a nyílt világ, csak ne vesszen el benne az ember, lehessen tudni merre is mehet tovább.