Többjátékos Assassin's Creed címeken dolgozhat a Ubisoft
Az elmúlt években az Assassin's Creeden kívül sajnos nem igazán volt kimagasló játéka a Ubisoftnak. Bár több különböző címet is kiadtak, ezek nem tudták felvenni a versenyt az AC népszerűségével, és úgy tűnik, emiatt teljes egészében erre a szériára fognak fókuszálni.
Az Assassin's Creed korábban minden évben visszatért, de egy idő után elfáradt a széria. A rajongók is azt szerették volna, hogy a cég több időt szánjon játékai kidolgozására, és így születtek meg a sokkal nagyobb világgal és rengeteg tartalommal teletömött Assassin's Creed RPG-k. Az AC-játékok központjaként emlegetett Assassin's Creed Infinity megjelenésével jönnek majd az újabb, hasonlóan nagy változások. Az Insider Gaming információi szerint ez még csak a kezdet lesz, mivel az ismert projekteken felül is készülőben van még néhány, elsősorban többjátékos Assassin's Creed.
Az Assassin's Creed Mirage és az Infinity - beleértve a hozzá tervezett 2 kampányt is - mellett a Ubisoft további három játéknak (Nebula, Raid és Echoes) adott zöld utat, és a jelek szerint a korábbi részektől eltérő stílus fogja jellemezni azokat. A Nebula helyszíne India, az Azték Birodalom lesz és a Földközi-tengeren fog játszódni. A Project Raid már teljesen más lesz: állítólag egy 4-fős kooperatív élményre számíthatunk, amelyben a népszerű univerzum karakterei fognak szerepelni. Az Echoes állítólag szintén egy többjátékos projekt, de más nem derült ki róla.
Sajnos a Ubisoft hivatalosan még semmit sem erősített meg a fentiekből, de 2022 szeptemberében négy, fejlesztés alatt álló Assassin's Creedről is lerántotta a leplet, melyek között ott lapul az idén érkező Assassin's Creed Mirage is. Ahogy korábban említettem, a cég két Infinity kampányon is dolgozik, melyek közül az egyik Japánban fog játszódni, vagyis egy olyan helyszínen, amelyre a rajongók már régóta vágytak. Mindezeken felül Assassin's Creed Nexus néven egy VR-cím is érkezik majd, illetve egy F2P spin-offot is kapni fogunk okostelefonokra.
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Ubisoft Montreal
Az azóta kiadott összes AC elég lapos sztoriban, és a szoftveres problémákról ne is beszéljünk.
Ott a Rockstar jó példának. Ugyanazt a játékot adják ki sokévente, nem raknak bele marhaságokat egy divathullám miatt, csak annyit változik a játék, amennyit a technológia fejlődött. Nem kellene évente új AC, FC, legyen 3-5 évente egy, akkor látszódni fog a fejlődés és nem marhaságokal kell felturbózni a játékot, hogy ne csak egy dlc legyen.
Az idei rész ugyebár visszatér a régi akció-kaland vonalhoz, aminek örülök mert kíváncsi vagyok mit tudnak alkotni a mai technológiával egy feszesebb tempójú, interaktív akciófilm kategóriában, de alapvetően inkább a Codename Red-et várom, ami remélem ezt az RPG vonalat viszi tovább minimum 100 óra kontenttel és egy hatalmas, gyönyörű, Egyiptomhoz hasonló kidolgozással bíró feudális Japánnal.
Attól még lehet RPG, nem a szintezés teszi azzá, sokkal inkább, hogy a karakterek emlékeznek rád akiknek segítettél, illetve különböző szerepjátékos elemek ami aztán tényleg lehet bármi.
Én ezzel egyeznèk ki.....de sajna nem kívánságműsor.
De az biztos,hogy FarCry-èrt pénzt nem adok mégegyszer még használtan se.
Elég nagy sza*ban vannak így is uborkáék, konkrétan szerintem a függetlenségük megőrzéséért fognak küzdeni az elkövetkezendő 2-3 játékukkal és józan paraszti ésszel ha AC-ból fogy a legtöbb akkor azt kell ebben a helyzetben fejleszteni gőzerővel nem 20 éves sorozatokat rebootolni. Az futószalag AC így is a kisebbik rossz szerintem amit elkövethetnek, felállíthatnának fogyasztói szemmel nézve sokkal gagyibb repertoárt is. (Division, Ghost Recon pl. amik látványosan sehova nem haladtak az utóbbi 5 évben.)
Kiadnának egy Splinter Cell-t ??? Merem állítani,hogy tarolna.
Az a baj,hogy elkènyelmesedtek,ottvan a copy-paste játékaik amikkel már erőlködni se kell.De nulláról építeni valamit az már nem megy.