The Witcher 4: új előzetest és játékmenetet is villantott a CD Projekt Red

A CD Project RED új, a játék motorjában készült The Witcher 4 előzetest tett közzé, amelyben bemutatta a játék lenyűgöző grafikáját, azonban ez még csak a kezdet volt. Most először a játékmenetbe is betekintést kaptunk, melyet látva biztosan leesik majd az állatok.
A videóban látható játékmenetet PS5-ön rögzítették, ahol sugárkövetéssel 60 képkockasebesség mellett futott. A The Witcher 4 alapja az Unreal Engine 5 lesz. A bemutató jelen esetben a motorban rejlő erő demonstrálására szolgált, de természetesen tapasztalt fejlesztők nélkül mindez nem jöhetett volna létre.
Teljesen elképesztő látványt hoztak létre PS5-ön, ahol szinte akadozásmentesen futott, és remélhetőleg ilyen téren a PC-s változat is hasonló élményt nyújt majd. Az Unreal Engine 5 legújabb verziója hatékonyabban futtatja a Ray Tracing és a Lumen technológiákat, melynek köszönhetően a CDPR elérhette a 60 FPS-t konzolokon. Fontos megjegyezni, hogy tech demóról van szó, ezért a végleges változat látványa valamelyest eltérhet majd a videóban látottaktól.
A CD Projekt RED elárulta, hogy a játék nem fog megjelenni 2026-ban, szóval legjobb esetben is csak 2027 folyamán számíthatunk rá.


Műfaj: Akció, Szerepjáték
Fejlesztő: CD Projekt RED
Írja is alul, hogy "technical demonstration"
A witcher 4 korántsem biztos, hogy így fog kinézni, emlékezzünk csak a harmadik részre, hogy ott is fokozatosan hogyan lett "butítva" a grafika.😄
Ráadásul az egész brutális mértékben fel volt skálázva, látszott is hogy egész homályos.
Akit mélyebben érdekel a téma, ajánlom a digital foundry elemzést.
Ráadásul ez egy vadiúj játékmotor, ami nekik is "új" még, elég csak megnézni az eddigi unreal 5 játékok "minőségét".
Lesz itt gond bőven megjelenéskor, én személy szerint egy cyberpunk 2077-nél nagyobb fiaskóra számítok 😁
Biztos rendbe fogják majd rakni technikailag idővel, de tippre lesz az egy év is megjelenés után.
Azokban az időkben bevett szokás volt a cgi trailer, felturbózott gameplay, de nem volt olyan megoldás amivel a mindennapi felhasználónak meg tudták volna csinálni játszhatóra azt :D
Parasztvakításnak viszoint jó volt. Na, erre ma már nincs szükség az enginek miatt. mert elérték már majdnem a cgi trailer szintet is. (Nálam a cyberpunk a legjobb példa most erre, egyszerűen büntet ahogy kinéz)
Most azt látjuk, hogy jön egy pártucatos indie csapat és lepakol egészen elképesztő kinézetű játékokat.
Így fog kinézni az új witcher, mint ahogy azt itt láttuk, ebben biztos vagyok, mivel itt van egy nagy kiadó profi szakemberekkel. a teljesítmény hagy maga után max kívánnivalót előre láthatóan. De szerintem azon is át lehet majd lendülni. és lehet bizakodni egy zökkenőmentes megjelenésben. Főleg mert az engine nagyon hasznos funkciókkal gyarapodig hónapról hónapra. Nem hiszem hogy az Unrael lesz a játékipar jövője, de egy biztos pont lesz hamarosan a fejlesztésre és a majdnem photoreal látványra, ebben biztos vagyok
Pénz beszél...tudom hogy egyes elemzők azt nyilatkozták hogy 27 előtt ne is számoljunk a witcher 4-el, de én nem hiszek el mindent...majd kiderül. A konzolok már több évtizede 6 de nagyon max 7 évente jönnek, és mivel a ps5 már 2020-ban megjelent, így 26, de legkésőbb 27-ben illene jönnie a ps6-nak.