The Division 2: terjedelmes első napos patch várható
Már csak néhány nap választ el minket a The Division 2 megjelenésétől, ezért a Ubisoft közzétett minden fontos tudnivalót még a rajt előtt.
A The Division 2 hivatalosan március 15-én fog megjelenni, és minden régióban éjfél környékén kezdhetünk el játszani. A Gold vagy az Ultimate verzió megvásárlása esetén pedig már március 12-én hozzáférést kaptok a játékhoz. A játék már előtölthető PC-n, viszont érdemes tudnotok, hogy egy terjedelmes első napos patch is érkezik majd. A Ubisoft által közzétett információkban feltüntették, hogy a játék PC-s, PS4-es és Xbox One-os verziója esetében 48-52 GB letöltésre kell számítani. PC és Xbox One esetében a játék végleges mérete 48-52 GB lesz, a PS4-es verzió pedig 90-100 GB helyet igényel majd. Továbbá március 11-én egy 2 GB-os patch fogadja majd a játékosokat.
A fenti linken megtalálhatjátok azt is, hogy a ti régiótokban pontosan mikor válik majd elérhetővé a játék, illetve, hogy mikor lesz lehetőségetek előtölteni azt a különböző platformokon. A játék PC-s verzióját csak az Epic Games áruházából vagy a Uplay-en tudjátok megvásárolni.
Műfaj: Akció, Kaland, Szerepjáték, TPS
Fejlesztő: Ubisoft Massive
- bebugolj a falba a DZ-ben, és a fal mögül kb sebezhetetlenül arass
- falakon átlövöldözni az első komolyabb kihívásnál, majd lemenni és lootolni,
plusz a reset sem volt rendesen beállítva és napokon át lehetett farmolni a "hetente eső" lootokat, és ezzel a CM-nek sem volt semmi problémája (két napja kint az insta, vagyis max egy darab heti loot lehetett volna, de streamben a CM-mel összeállt "top playereknek" mondottakon 3-4 heti loot volt) - érdekes hivatalos hozzáállás a fejlesztők részéről
A keményebb ellenfeleket a drága fejlesztők az általad említett módon, belső kreativitással oldották meg a Division 1-ben. Ennyire tellett tőlük.
Ez utóbbi részben megmaradt a Division 2-re is, bár hozzá kell tennem, hogy az open béta alatt a "maxos" karakterek próbája során azért látni lehetett az ellenfelektől taktikát is (aktívan használtak skilleket, medic keltette a kifeküdt társait, próbáltak bekeríteni), nem csak hatalmas HP- hatalmas sebzés féle nehezítést, bár az is volt benne. Illetve megjelent a páncélozottság is ami szintén jó.
Ezek nem voltak nagyon jellemzőek a Division 1-ben, tehát szerintem fejlődtek a srácok ezen a téren. Lehet hatott rájuk az a nem kevés "észrevétel" amit három év alatt kaptak a Division 1 kapcsán (nem tőlem, én közel fél év után abbahagytam, mert nem tetszett a fejlesztési irány / kommunikáció).
Más kérdés, hogy olyan bugos/problémás volt a két héttel ezelőtti Division 2 open béta és az még alfa belső tesztnek sem menne el egy normálisabb fejlesztőcégnél. Ennél kisebb bugokért is tolt el már megjelenést/kiadást az Ubi, de ezt nem fogja feltehetően. Túl nagy arcvesztés lenne. Már így is elcseszték egy másik sorozat esetében a folytonos csúszásokkal, de ott legalább a legutóbbi béta közel hibátlan volt.
És ahogy olvastam a szabályzatot még csak azt sem sértett.
2 GB-ot nem nevezném terjedelmes patchnek.
A több GB-os patch-ek a lemezes verziókra vonatkoznak.
A 2GB-os patch méret pedig azon játékosokra, akik digitálisan szerezték, szerzik be a játékot, mivel már most is előtölthető.
A kérdés inkább hogy lesz-e ennek hatása a későbbi uplayes játékokra a steamen. Ugye anno kijelentették hogy átviszek egy pár játékot a steamre. Most az mondták, hogy az ES-re adnak ki minden új ubi játékot a uplay mellett. Majd a Division 2 1-3 hónapos fogyása után lehet tovább törpölni a problémán.
Ha érdekel, megveszed, ha nem, akkor műfelháborodás a steam vs epic balhé miatt. uplay kell mindenképpen.
Steamen kívül is van élet. Most votl leértékelve pl a Homeworld: Desert of Kharak és az Overload Gog-on. Ott vettem meg, nem teljes áron a Steamen.
Én sem szeretem a sok store klienst. Amit tudtam steamen vettem meg az ubitól mikor felpakolta oda a játékait.
Division 2 megjelenéskor kimarad, de nem a store balhé miatt, hanem az eddig látott hibák miatt.